娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tse2356 發表於 2008-7-8 10:47 PM

唉!!!我比人偷左野呀!!!!

唉!!!我比人偷左野呀!!!!-q}$a+M B
比人偷左對鞋呀!!!買左冇幾耐炸

怡*~ 發表於 2008-7-8 10:54 PM

依家d人真系咩都可以偷~+c3F#O([z6](Q%|
唔驚有病~哈哈~

supreme12 發表於 2008-7-8 10:55 PM

系边度比人偷呢```???咩情况```
'B4f-J!jv1[!\D 可以讲清楚D吗`???

托迪仔T 發表於 2008-7-8 10:56 PM

鞋都比人偷到 @@"cly k@3Y'}:Y7[wB
係咪去d 沙灘果陣啊?

七星天使 發表於 2008-7-8 11:00 PM

下,,點偷呀
_+^n~hl 想知得清楚d=[

tse2356 發表於 2008-7-8 11:03 PM

我做開gym既,我平時會擺鞋係張登下面既,我都擺左3年啦!!都冇事既
q^9r'`Ba3f 點知比人偷左!!!對鞋都幾貴下嫁!!
:eb$S7S7UM6g2D ~ 唉!!!

littlepig 發表於 2008-7-8 11:09 PM

我都試過做gym時,遺下手套一對係跑步機,好新淨,轉頭省起回頭時已不見,真係冇諗過呢d貼身用品都俾人偷........唉

infjlam 發表於 2008-7-8 11:12 PM

真係世風日下...

阿感 發表於 2008-7-8 11:45 PM

[quote]Originally posted by [i]littlepig[/i] at  23:09:TIs y9XV
我都試過做gym時,遺下手套一對係跑步機,好新淨,轉頭省起回頭時已不見,真係冇諗過呢d貼身用品都俾人偷........唉 [/quote]C1f8|/DD

"L'D}7f{1g"U R 有時d人偷o野未必係自己用,可能只係貪過隱,玩下人,偷完就掉8HB)y.A&F.cf,j,b
亦可能扲去賣

sfxc0000 發表於 2008-7-8 11:53 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2008-7-8 11:45 PM:
&bk'OiS"U+Y [ )D&y9H Pwm
q0_!@+VCL'_u-s'Nk)Z
有時d人偷o野未必係自己用,可能只係貪過隱,玩下人,偷完就掉
)C'}$dZ}7lAoG 亦可能扲去賣 [/quote] W_.B-_{ m@

z } @(Pa Z-l"P 我諗起你個銀包 :D

belibala 發表於 2008-7-8 11:57 PM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2008-7-8 11:53 PM:
7qb s3l7o O/p sV jl#Y[&r'p;JV

I"F0lLx F Vv 我諗起你個銀包 :D [/quote]
i6~Q-\ v T
0M{r C8K? 呢度都成日有人偷相啦:haha::haha:

阿感 發表於 2008-7-9 12:10 AM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at  23:53:C ^)YmX gfG

0HR xgs v&l2~
!s)ZKUL/b s%E 我諗起你個銀包 :D [/quote]
_)Yjl(b,v:jb :noway::noway::noway:
9xRLvM+\8w'j%`%C8i
$F+@/[{qg*_,v/G 唔係畀人偷,係跌o左,最係失而復得:P

kuru 發表於 2008-7-9 01:22 AM

鞋都偷, 就算幾鐘意你隻鞋, 都冇咁岩,大家size一樣岩著呀, 賣又唔會賣得幾多錢,
A)t'C*|9\I+sJi 會唔會係職員抽起左, 你問下好喎~

toy739toy 發表於 2008-7-9 03:14 AM

[quote]Originally posted by [i]tse2356[/i] at 2008-7-8 11:03 PM:
i:FS8Xs9c)B8X 我做開gym既,我平時會擺鞋係張登下面既,我都擺左3年啦!!都冇事既
Q t n0[/`1tsA 點知比人偷左!!!對鞋都幾貴下嫁!!oR(Op@;cH|2HZ#KB
唉!!! [/quote]
"fS/~GVu4^ 怎樣返屋企:naughty:

ckyckk 發表於 2008-7-9 03:42 AM

[quote]Originally posted by [i]toy739toy[/i] at 2008-7-9 03:14 AM:nW9s]!{(`+}QM

Zq*k(z9it:?I Q 怎樣返屋企:naughty: [/quote]
[2xB+p V4U.l
F HB#tS j OS 學陳錦鴻:D

toy739toy 發表於 2008-7-9 04:39 AM

[quote]Originally posted by [i]ckyckk[/i] at 2008-7-9 03:42 AM:`#sR/v){]
*mN:}Q#O/L

$O%~8O^l 學陳錦鴻:D [/quote]Ym|+K7lx;z
少睇:confused:

ckyckk 發表於 2008-7-9 05:18 AM

[quote]Originally posted by [i]toy739toy[/i] at 2008-7-9 04:39 AM:
&e1fVaL *ufYmv r vz@
少睇:confused: [/quote]
#A;nC%y-b aB
?a i*Vg [url]http://www.google.com.hk/search?aq=-1&oq=&complete=1&hl=zh-TW&q=%E9%99%B3%E9%8C%A6%E9%B4%BB%E8%B5%A4%E8%85%B3&btnG=%E6%90%9C%E5%B0%8B&meta=lr%3Dlang_zh-TW[/url])@k s5vS"h

N,c2S{en
!Z:Ba(M0},`d]5SU :dev::dev::dev:

sage 發表於 2008-7-9 12:50 PM

just ask the counter of customer service

ch.chak 發表於 2008-7-9 04:48 PM

我覺得樓主自己都有責任bo&@9AHk:EJ^WKle
你話放係張櫈下面cZ1qT*n^)xl
冇人偷只係你好彩
5S roF ~ q#[I#q 放好鎖好既,邊有咁易比人偷*dn }ou~q
廣告都有教,d賊係取易不取難
NUj!Qy` 你放得咁"好",唔偷你偷邊個

tse2356 發表於 2008-7-9 06:09 PM

我都知自己有責任,但真係好心痛呀!!!

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.