娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tse2356 發表於 2008-7-9 06:08 PM

大家開始放暑假未呀???

大家開始放暑假未呀???
^8M B(^B)F#[ x+k 我放緊啦!!(E.n3T]8B7kF ~
好happy呀!!不過唔知點過好?

mk政 發表於 2008-7-9 06:09 PM

上多o的黎吹水^^

joeydick 發表於 2008-7-9 06:56 PM

會考,,,放左好耐~&a;Qp"X c3x pY7]Z
3K ^:r jmO
又搵唔到工
C0o q[p0U 日日屋企吽....wO"Bb^GjAX
放幾日已經開始悶到死 t$p|/pK3`7IqZs h
暑假唔多開心

呀俊 發表於 2008-7-9 08:49 PM

就放今個星期5開始放..
l/{t[2R p{P\ 搵到工做 不過無諗心機去做 話哂就會考

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.