娛樂滿紛 26FUN's Archiver

17317328 發表於 2008-7-11 11:38 PM

唔明~"~...

咁係咪姐係 之前上開個網冇左
0DA"nP_G 變左呢個?
"[0P7gJZSu\1B,W jF D版面好似有D唔慣...

SCM 發表於 2008-7-11 11:56 PM

[quote]原帖由 [i]17317328[/i] 於 2008-7-11 11:38 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2771513&ptid=186333][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
/@T:Ig'R0pQZ 咁係咪姐係 之前上開個網冇左U/\+ipEA
變左呢個?
p&] E5[,c euE'\ D版面好似有D唔慣... [/quote]"Km5F5^0jEq+r
都係EF姐
#l]6l!_Q R Y 不過唔慣係正常nb q,KrMO
因為新介面太多圖像
}1h(?#I4X1RDm(r!E 上到黎好多人都會覺得lag機

clkgtr 發表於 2008-7-12 12:21 AM

[quote]原帖由 [i]17317328[/i] 於 2008-7-11 11:38 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2771513&ptid=186333][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]u(~!s(PJf A A&L
咁係咪姐係 之前上開個網冇左Pq6{]_;Q'ic'C
變左呢個?
E8~f4y `3Y7I D版面好似有D唔慣... [/quote]
] }'D!bW2N :v*E,d sa,f9A E~
新版面用唔慣啫 :P
jE!~[W
~c!O'@+VQ*}-v!@ 咁你上多d 嚟, 咪可以用到慣囉 :naughty: :naughty: :dev:

eric911 發表於 2008-7-12 12:23 AM

即係舊版唔使理?

yeung hiu he 發表於 2008-7-12 12:56 AM

突然間轉左新版面, 真是唔係好慣,
ds:FBbKb 但為左EF 的發展, 都希望EF 越搞越好!-|vK2a:HZ
:agree: :agree:

master20 發表於 2008-7-12 01:10 AM

呢個版面唔錯啊

sss3299 發表於 2008-7-12 01:20 AM

我都覺好唔慣,都係原本個好D

sas 發表於 2008-7-12 01:28 AM

係wor
t)yueR"a 點解事前無通知的?;t#]h$e3eo0Bj
突然間一上
n'O NC8QY;P'M U 變晒樣,唔識路M6^O$W&pt
迷路
|!_iP's ^j2VE )e0?R3jh,M@q8?[
!f5vO-mitEF6A
舊的版面都好似用左一段日子啦
aS4[bLW0S 最緊要果句啦v.Y/M)pY
希望愈改愈好
HL M$Qi4k user friendly

ATX-828 發表於 2008-7-12 01:43 AM

[quote]原帖由 [i]SCM[/i] 於 2008-7-11 11:56 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2771539&ptid=186333][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] |Mr f9]xk:FE
y*I%@x1y E]z
都係EF姐&{'soA$D]x-O
不過唔慣係正常%T1LK(T;}
因為新介面太多圖像]V*\8`H,\2h
上到黎好多人都會覺得lag機 [/quote]
'{_5t2R![jZVB/U
q d!z6pH3_V(j x`cO @6~5Vi
我去界面風格由默認set 做 奧運後就無再lag機;)

cwc_tkd 發表於 2008-7-12 01:52 AM

我鍾意之前個界面多d, 因為用熟左..:agree:
$Wk Gg8M6b8T |.F #yez9v1O&WT'j
最唔鍾意係冇左每個版各自o既最新帖,
:?4S O}[yqP 咁樣會好易cover左d新o既帖, 因為舊個d可能好多人留言.
Q%Lwg*Q"G 而之前有每個版各自o既最新帖show出黎, 亦係我最鍾意EF o既一點:win:
'^ySeo "d8g/|6sk^+X8Rx9@
[[i] 本帖最後由 cwc_tkd 於 2008-7-12 01:55 AM 編輯 [/i]]

jimjim12 發表於 2008-7-12 01:53 AM

點解冇慶祝活動嘅,低調咗D喎:redface: :redface:

eqhigh 發表於 2008-7-12 01:59 AM

[quote]原帖由 [i]cwc_tkd[/i] 於 2008-7-12 01:52 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2771804&ptid=186333][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
:l!rb ga1E ~z 我鍾意之前個界面多d, 因為用熟左..:agree:
+seH'X4@3LI.]F
(^'P?ehrG 最唔鍾意係冇左每個版各自o既最新帖,?'S7tB?aZ*H
咁樣會好易cover左d新o既帖, 因為舊個d可能好多人留言.
P#X"O\LO|0Y(wz 而之前有每個版各自o既最新帖show出黎, 亦係我最鍾意EF o既一點:win: ... [/quote]
k8] W xyG
1h1I7Vu}zU9X 雖然好似麻煩左少少:redface: :redface: :redface: :redface: G(Jw(rC1v
但係係最下低依然可以將排序方式改為發帖時間:) :) |-Dw\#A5Nd vToN
雖然會晒少少時間,不過效果一樣:) :) :)

mk政 發表於 2008-7-12 03:56 AM

[quote]原帖由 [i]SCM[/i] 於 2008-7-11 11:56 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2771539&ptid=186333][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
oz/I8tU,{M &mP-L1CMa
都係EF姐
%bZ,})t7_dF 不過唔慣係正常 tiy1TSc#S2Ed
因為新介面太多圖像
-^Awl[gi0Dqi 上到黎好多人都會覺得lag機 [/quote]
b4Fd&q1mQp,l
Se%J7y$a!\%Gq&d 唔係播 呢個超順wo 0.5秒 load完曬

ArtOfLife 發表於 2008-7-12 03:59 AM

而家呢個版面同其他濕尻論壇一尻樣,無尼特色,以前米幾好
U m3S r9j\3~n +MYjq7{B1_:e
[[i] 本帖最後由 ArtOfLife 於 2008-7-12 04:01 AM 編輯 [/i]]

infjlam 發表於 2008-7-12 04:36 AM

平心而論,新版固然亦有其改良之處,
R:X:}t2hu 但希望能保留以往舊版某些優點:redface: IM0?(h x J;oS
lm6y{[@
以往的版面,的確比較有特色:kiss:

dominic886 發表於 2008-7-12 05:23 AM

[quote]原帖由 [i]ATX-828[/i] 於 2008-7-12 01:43 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2771789&ptid=186333][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
9N x*]Mz'qC.T 7G ]3mR*t9w

$S/z A%}O
$DT&G9G}+| 我去界面風格由默認set 做 奧運後就無再lag機;) [/quote]
`6tC4V r Z p9C^n!\b
我喺界面風格果度改左三次之後(諗住試吓邊隻好D),就剩係得"默認風格"俾我揀,
&|k6|Mej 之前果D奧運主題...etc冇晒......
| \i#f([:E Ys ?/J1@}\
點樣先有番D主題呢???thx

尺分屹八4 發表於 2008-7-12 08:44 AM

其實2個都差唔多ja 3T{(t1jC6j&L"AE
:good:

12d3 發表於 2008-7-12 09:37 AM

[color=red]新版第一個reply!!![/color]
a4bf'gQO ;uxUI7BC2T;o
最唔明係上面 "26fun", 點解叫"26fun"??:confused: "C:m4} |&B(E3],Oaf1x2{
-PYL;Q6b2m
我最中意個表情仲係度:redface:1_/P8Sm^y \Y
"所見即所得模式"好似幾好用, 唔錯.
3xV5R)gP[ Ij/z0Dak H
娛樂滿紛】升級1變2『問題討論區』:
#s5t HY+]K ^ [url=http://www.26fun.com/bbs/thread-186325-1-1.html]http://www.26fun.com/bbs/thread-186325-1-1.html[/url]
;CemI7V}
f+M-D(ce}G8A [[i] 本帖最後由 12d3 於 2008-7-12 09:54 AM 編輯 [/i]]

jimjim12 發表於 2008-7-12 09:56 AM

[quote]原帖由 [i]12d3[/i] 於 2008-7-12 09:37 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2772205&ptid=186333][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
5fsR+T[ 新版第一個reply!!!ZY |mb$H$F:@8PsX
C5XI!eK/]aM6jI
最唔明係上面 "26fun", 點解叫"26fun"??:confused:
)g$vNi$y#iaI
y+~I6Q D8i"f2w%?G 我最中意個表情仲係度:redface:
o8}+?.Bfb+m0pUZ "所見即所得模式"好似幾好用, 唔錯. [/quote]0_3O[QDaq z\
[url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=186324]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=186324[/url]
P5j'e3K Q@P @9iFO2R}#YL
:) :) :)

VINCENT10 發表於 2008-7-12 11:31 AM

而家down以前d野要扣分...:hitwall:
T#D6Bip,xE/B 以前Entfun仲好!!:agree:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.