娛樂滿紛 26FUN's Archiver

solonely 發表於 2008-7-12 05:01 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kuru 發表於 2008-7-12 05:30 PM

[quote]原帖由 [i]17317328[/i] 於 2008-7-11 11:38 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2771513&ptid=186333][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
2f)W a,w}vT8L 咁係咪姐係 之前上開個網冇左
C%f0}t"S+_.A(J? 變左呢個?
f/^:pE\vo6J D版面好似有D唔慣... [/quote]
5vw;V l~:L*}dU?o6\ `Uny z;s
\fW Z4IVHnok-f ~

*tvhVxv4x k 極度唔慣, 同埋顏色冇咁好睇, 同埋d分係咪己經冇用?

Y2G 發表於 2008-7-12 06:24 PM

[quote]原帖由 [i]VINCENT10[/i] 於 2008-7-12 11:31 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2772294&ptid=186333][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]0amu/[G$OI_
而家down以前d野要扣分...:hitwall:
{"[T5TGW 以前Entfun仲好!!:agree: [/quote]
'[c8m(C5W0x7u3m utK.H 2o!C [w/c;ZaE p

l.Dpy1@h&R 係wor,中左招冇哂分tim:eek:CK g6AOKx;E
~_|'RQ,|Ui
點算:o4Z-zv1ep)\@N|

#c5u w^6BF|a_e M [[i] 本帖最後由 Y2G 於 2008-7-12 06:27 PM 編輯 [/i]]

極樂 發表於 2008-7-13 12:29 AM

我都好唔慣...h3mC3Z)\|/A;R
前日(唔多記得邊日)上黎佢就話"backup"
&sQb/Z4] 之後上黎, 次次都只有"火熱頭條"....x G-K/\;o&Q+@ N E
我頭先望左好耐, 諗左好耐...無理由只得"頭條"架....|in6O U;a6_5j
終於俾我見到"1分為2...."
sN8PZ{W:D"J 咁先識返黎, 但係一返到黎...好似去錯屋企咁...s8X'D(k.ky/})]
完全唔同曬, 真係有種"周身唔自然"既感覺!!
*Qw6|,J4b1eb _ :(

也媽嗲 發表於 2008-7-13 01:18 AM

[quote]原帖由 [i]極樂[/i] 於 2008-7-13 12:29 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2773302&ptid=186333][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
!o u X-TR'x#j!`\s 我都好唔慣...
bd,Mp b @ 前日(唔多記得邊日)上黎佢就話"backup")x;\6I3W"UY U3bq
之後上黎, 次次都只有"火熱頭條"....
:w"n4q'kC4xz[ 我頭先望左好耐, 諗左好耐...無理由只得"頭條"架....
aRP;Cik 終於俾我見到"1分為2...."
7i&N"O#Vw6^Tq 咁先識返黎, 但係一返到黎...好似去錯屋企 ... [/quote]
CnPv'q g+T
*?Z ? mbA (z(n|1@$D3bf
我黎左日幾刀未適應 :yy27:  :yy27:

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.