娛樂滿紛 26FUN's Archiver

17317328 發表於 2008-7-11 11:38 PM

唔明~"~...

咁係咪姐係 之前上開個網冇左(kh4St y;g _ lkhb"ct
變左呢個?
$tQC1Q`xWNI D版面好似有D唔慣...

SCM 發表於 2008-7-11 11:56 PM

[quote]原帖由 [i]17317328[/i] 於 2008-7-11 11:38 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2771513&ptid=186333][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]X4|u4rv KS!Y id
咁係咪姐係 之前上開個網冇左
PG{ E C8^ ^v 變左呢個?
a9AoADbh D版面好似有D唔慣... [/quote]&N| OZP6A2o
都係EF姐
Za0T\xNek-Gh%r 不過唔慣係正常
;_X^ ~2qx 因為新介面太多圖像
~P)K]+B&Nc{Tj 上到黎好多人都會覺得lag機

clkgtr 發表於 2008-7-12 12:21 AM

[quote]原帖由 [i]17317328[/i] 於 2008-7-11 11:38 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2771513&ptid=186333][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
qZ O*l1]$IR ]:X 咁係咪姐係 之前上開個網冇左I!k.bkJ!j!p
變左呢個?1F)OC0h oq$t9M I
D版面好似有D唔慣... [/quote]q#Tuu"lx!f1[
_2{4IX,yzZ\"a^#v
新版面用唔慣啫 :P
I,fydY
vTXn`%C%F _ 咁你上多d 嚟, 咪可以用到慣囉 :naughty: :naughty: :dev:

eric911 發表於 2008-7-12 12:23 AM

即係舊版唔使理?

yeung hiu he 發表於 2008-7-12 12:56 AM

突然間轉左新版面, 真是唔係好慣,
B'UDFD 但為左EF 的發展, 都希望EF 越搞越好!
Pl,TuA-l5u :agree: :agree:

master20 發表於 2008-7-12 01:10 AM

呢個版面唔錯啊

sss3299 發表於 2008-7-12 01:20 AM

我都覺好唔慣,都係原本個好D

sas 發表於 2008-7-12 01:28 AM

係wor9CZ8q|h/l(hN
點解事前無通知的?5iBp@V4_ LP9Y
突然間一上
a5AcDJ.Q9PX2?(_ 變晒樣,唔識路
H7kQ Nt}9Qw A 迷路
3qu1lC^4lG+_I ~/M #Z {f B \/_(v;]

]%Pkc;I \'Kn9z|%n 舊的版面都好似用左一段日子啦,W)Q$Q5~/?
最緊要果句啦 u|QAD:J^4t
希望愈改愈好N8kn M4F+ik
user friendly

ATX-828 發表於 2008-7-12 01:43 AM

[quote]原帖由 [i]SCM[/i] 於 2008-7-11 11:56 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2771539&ptid=186333][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]n9kH?g(aY9O

&C*f@ b9^!W:Q*H z3pR 都係EF姐 ]paSE2^6[
不過唔慣係正常
3S:A'Wr6Q.[vx7~ 因為新介面太多圖像F"Fc"o6`Z
上到黎好多人都會覺得lag機 [/quote]
ag.ig$q"`*x hX /K8?Qe1CmT
+kem"B&x0]
我去界面風格由默認set 做 奧運後就無再lag機;)

cwc_tkd 發表於 2008-7-12 01:52 AM

我鍾意之前個界面多d, 因為用熟左..:agree:
!W#B F"Sf |4xh -lk|{o(J'SiJvBz$dm
最唔鍾意係冇左每個版各自o既最新帖,4MrG` N\D
咁樣會好易cover左d新o既帖, 因為舊個d可能好多人留言.T1_4S7] [d){&^i$B
而之前有每個版各自o既最新帖show出黎, 亦係我最鍾意EF o既一點:win:T6[_F.o
v,?#X!Sm8Q_ h4F`w
[[i] 本帖最後由 cwc_tkd 於 2008-7-12 01:55 AM 編輯 [/i]]

jimjim12 發表於 2008-7-12 01:53 AM

點解冇慶祝活動嘅,低調咗D喎:redface: :redface:

eqhigh 發表於 2008-7-12 01:59 AM

[quote]原帖由 [i]cwc_tkd[/i] 於 2008-7-12 01:52 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2771804&ptid=186333][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
nerJ2~\d 我鍾意之前個界面多d, 因為用熟左..:agree:;K0Z9`1N&u*i
bj Jha-Q:yh2L*m
最唔鍾意係冇左每個版各自o既最新帖,{}(]g \}d
咁樣會好易cover左d新o既帖, 因為舊個d可能好多人留言.
~v Ju?7B 而之前有每個版各自o既最新帖show出黎, 亦係我最鍾意EF o既一點:win: ... [/quote]D:S`l wP@5a5G$S
epV0],}G6[(z%@.Q
雖然好似麻煩左少少:redface: :redface: :redface: :redface: 4WG.v5g6Yk;b;C
但係係最下低依然可以將排序方式改為發帖時間:) :) -M pU:C1m6nj
雖然會晒少少時間,不過效果一樣:) :) :)

mk政 發表於 2008-7-12 03:56 AM

[quote]原帖由 [i]SCM[/i] 於 2008-7-11 11:56 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2771539&ptid=186333][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]f;Yn^-z6{
Ad3db3k
都係EF姐\.O3Q$YG3K(g8kX
不過唔慣係正常-G~X4QC l+[$I {L!}7y
因為新介面太多圖像ckL/K aq'pG}
上到黎好多人都會覺得lag機 [/quote]Ni/}s#v)fV TF o

(Cy%o;Rb{[:M#k 唔係播 呢個超順wo 0.5秒 load完曬

ArtOfLife 發表於 2008-7-12 03:59 AM

而家呢個版面同其他濕尻論壇一尻樣,無尼特色,以前米幾好#w Nx:p(VQ:D
d(?K5~,HK[
[[i] 本帖最後由 ArtOfLife 於 2008-7-12 04:01 AM 編輯 [/i]]

infjlam 發表於 2008-7-12 04:36 AM

平心而論,新版固然亦有其改良之處,
X,t2M&n1}c5eu:O W 但希望能保留以往舊版某些優點:redface: -if:F_'\B0DC

Pmx1W7Cj 以往的版面,的確比較有特色:kiss:

dominic886 發表於 2008-7-12 05:23 AM

[quote]原帖由 [i]ATX-828[/i] 於 2008-7-12 01:43 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2771789&ptid=186333][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url];[5@/?7\*ACOg+p4D

Q.}S:a om
s(d^O,O G1a~_w
;I"GS[*djY 我去界面風格由默認set 做 奧運後就無再lag機;) [/quote]
&{x~G j$wT;U xge0A3Ip+bqA[
我喺界面風格果度改左三次之後(諗住試吓邊隻好D),就剩係得"默認風格"俾我揀,-r4gQ;M/C{0B
之前果D奧運主題...etc冇晒......)?.zm)gn"X3^,r3m

,D0PN7ioV 點樣先有番D主題呢???thx

尺分屹八4 發表於 2008-7-12 08:44 AM

其實2個都差唔多ja
~ `/?ez :good:

12d3 發表於 2008-7-12 09:37 AM

[color=red]新版第一個reply!!![/color]D;d.O QS
)A s'V J7V'v
最唔明係上面 "26fun", 點解叫"26fun"??:confused: 4`$Qx$pd SX'i+H
d-@#FcpC0F5_
我最中意個表情仲係度:redface:
:SgJ M+~ ns#q2Y "所見即所得模式"好似幾好用, 唔錯.
bS t"g!U1E"g7V
8R&q.n Ap D/H+`2VB 娛樂滿紛】升級1變2『問題討論區』:VI:v Ol2e"^3o5z,q4k
[url=http://www.26fun.com/bbs/thread-186325-1-1.html]http://www.26fun.com/bbs/thread-186325-1-1.html[/url]5bG!\8k|@V

LVV[*I [[i] 本帖最後由 12d3 於 2008-7-12 09:54 AM 編輯 [/i]]

jimjim12 發表於 2008-7-12 09:56 AM

[quote]原帖由 [i]12d3[/i] 於 2008-7-12 09:37 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2772205&ptid=186333][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
#SbcPJ!U(| 新版第一個reply!!!2w&@7h)n"b.u#x
r6CaD H6A
最唔明係上面 "26fun", 點解叫"26fun"??:confused:
j8oujOZ}Tu %dYht] G{B
我最中意個表情仲係度:redface:'Sq!g[ }$S0z A
"所見即所得模式"好似幾好用, 唔錯. [/quote]2U*\e+O3Lj Z?
[url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=186324]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=186324[/url]y1x0?9WM

cY4I/Y l0n$iu;X :) :) :)

VINCENT10 發表於 2008-7-12 11:31 AM

而家down以前d野要扣分...:hitwall: d8VMmon$^-[
以前Entfun仲好!!:agree:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.