唔明~"~...
咁係咪姐係 之前上開個網冇左(k h4Sty;g_ lkhb"ct變左呢個?
D版面好似有D唔慣... [quote]原帖由 [i]17317328[/i] 於 2008-7-11 11:38 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2771513&ptid=186333][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]X4|u4rv KS!Y id
咁係咪姐係 之前上開個網冇左
變左呢個?
D版面好似有D唔慣... [/quote]&N|OZP6A2o
都係EF姐
不過唔慣係正常
因為新介面太多圖像
上到黎好多人都會覺得lag機 [quote]原帖由 [i]17317328[/i] 於 2008-7-11 11:38 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2771513&ptid=186333][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
咁係咪姐係 之前上開個網冇左