娛樂滿紛 26FUN's Archiver

chong2002 發表於 2008-7-13 03:03 AM

新版好唔慣..

好似好亂咁..
+pW+b(v4wM 希望遲D 會慣啦 N8Y/L;k }+cR7R;v8V
建議首頁右上果D 欄可以好似舊板咁 可以用mouse roll...
)t3h.SUvv 祝26FUN 更上一層樓:cheers:A/BX#}5q8h

Tbd9~z [[i] 本帖最後由 chong2002 於 2008-7-13 03:08 AM 編輯 [/i]]

terry891089990 發表於 2008-7-13 03:42 AM

[quote]原帖由 [i]chong2002[/i] 於 2008-7-13 03:03 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2773678&ptid=186440][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
8N-E[#u/\ 好似好亂咁..!S}*z8y8Y%lXfSE
希望遲D 會慣啦
:d,|M1U"u.Yzn!|"]~ 建議首頁右上果D 欄可以好似舊板咁 可以用mouse roll...
N*z Ev gnQ d 祝26FUN 更上一層樓:cheers: [/quote]:Z/P:?7X(\:`/S6mK
yes i need more time to visit and use those things..^^
?ZW*e5R qK7@
;d?5_1Z1e4Pr [[i] 本帖最後由 terry891089990 於 2008-7-13 03:43 AM 編輯 [/i]]

小小康 發表於 2008-7-13 04:11 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

clkgtr 發表於 2008-7-13 04:19 AM

[quote]原帖由 [i]小小康[/i] 於 2008-7-13 04:11 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2773757&ptid=186440][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
g7A6w#}pCe-bV3M 完全同意:( hn s8F1X2hQ1~
以前可以直接attach張相,宜家只可display到條link咋:giveup: [/quote]
8?8Ap$?`q*g
OG b;L.`|8E^|K~n 港男區先係咁嫁咋, 其他區一樣可以直接attach相嫁 :D H0GMDw"R+Ol&[L
3mEE4n3\(t d@\T
[IMG]http://i123.photobucket.com/albums/o318/iconfe/y151.gif[/IMG]

royroy168 發表於 2008-7-13 04:19 AM

ME TOO~~~!!

BeachBoy 發表於 2008-7-13 05:21 AM

[quote]原帖由 [i]chong2002[/i] 於 2008-7-13 03:03 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2773678&ptid=186440][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]Uw&v#SsD A
好似好亂咁..
$OtfGM]M:f{] 希望遲D 會慣啦H}KvC_'Jd)@
建議首頁右上果D 欄可以好似舊板咁 可以用mouse roll...Um[HL
祝26FUN 更上一層樓:cheers: [/quote]&|yL"V!Mg-?
Uf RS h@
我都係第一日用 ...
#cTu(yE{ 表面好似幾亂 ... 但好多功能快/勁

lungchimo 發表於 2008-7-13 09:16 AM

I prefer old version

ohnaf 發表於 2008-7-13 09:51 AM

@O@ 習慣以前o個個多d

沙田少年 發表於 2008-7-13 10:48 AM

:crybye: 我都係第一日用 ...都係好唔慣:confused: :( 希望遲D 會慣;)

johnlaisin 發表於 2008-7-13 12:50 PM

Old Version is better than now....

怡*~ 發表於 2008-7-13 12:51 PM

用耐左應該會好返d:)

禾確特 發表於 2008-7-13 02:03 PM

用左幾日都仲未慣呀!!!

singleung1956 發表於 2008-7-13 02:09 PM

煩 兼且有好多香港字不能顯示出來

lok20012004 發表於 2008-7-13 02:18 PM

完全同意:win: :win: :win:

~Quatre~ 發表於 2008-7-13 05:06 PM

我都認為old 板好用d :agree:
)zH+W6~J 不過希望好快會慣e度

永恆 發表於 2008-7-13 07:02 PM

咁以前個個係咪睇片架炸???好亂呀:crybye:

chong2002 發表於 2008-7-13 11:40 PM

首頁又上變左自動後要睇後面D 既POST 要等佢自動落...:(

wind69 發表於 2008-7-13 11:41 PM

慢慢就慣架啦 ....
)GklKl;| Ls
#~]q RRmW }*A 自從前一次改版將火熱頭條系列放係版ge左面,搞到所有文章偏左去右邊,我就開始同自己咁講4U5LJ?v
Ab8UG.H(o
不過事實係到今日再改版我都仲未慣
!aE6DX#z &m'Y&_+D-Fr^ `
所以我絕對認為今次分拆上市實在分得好!!嘿 ZjQ{9e(gNUm

&~2xy)?4Q[{8e]v0H ] 只係版面底色淺色得好像有點反光,看文容易睏(咁當然亦可能係我自己年紀大容易眼花)2C?;NnR+W-X;Vy
R,x:tgi~,z
如果留言與留言之間可以轉回同較深色的bar作分隔,效果或者會好好多

大優勢 發表於 2008-7-14 12:22 AM

[size=6]全白色做底色我覺得[/size]dCV3L/{
[size=6]對眼超 辛苦 [/size]
K&@5ytfu [size=6][/size] {,~i7g `u e
[size=6]唔想上呢個網呀[/size]*M V3{G/n;}
[size=6][/size]
9uy"k&^!Lt :crybye: :hitwall: :hitwall: :hitwall:

13hahaha 發表於 2008-7-14 12:50 AM

新板係快好多好多~不過用左舊既太耐~要一段時間去adapt
"SABG:u&\q1G4O 點解次次禁睇post都會開個部window出黎既?而又唔可以開新tag既方法黎開相..的確有點不好~
qaF }\`4l
[v C9d p f$]n8o [[i] 本帖最後由 13hahaha 於 2008-7-14 12:56 AM 編輯 [/i]]

頁: [1] 2 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.