娛樂滿紛 26FUN's Archiver

fderek 發表於 2008-7-14 12:10 PM

[quote]原帖由 [i]askalpk[/i] 於 2008-7-14 11:38 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2775223&ptid=186512][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
H7P"{9lkS 呢個只係一個適應期姐..大家好快會習慣:win: [/quote]4m M(R G i6L

1Vcc)E&zM/? 咁有更方便既設計...點解要去"適應" D唔方便既設計呢?

sage 發表於 2008-7-14 12:22 PM

where can check the add mark record??

CAT51127 發表於 2008-7-14 04:09 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

chong2002 發表於 2008-7-14 04:53 PM

[quote]原帖由 [i]sazabi75[/i] 於 2008-7-14 11:00 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2775197&ptid=186440][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]-C$q)H*ZN Y N
我都唔係好慣..D新怗自己roll..又返唔到轉頭
0u]c"q3k,v2N 同埋唔知點解無啦啦得返 71分... 我應該有100+ 架.... ??? :haha: [/quote]_ @I,D^(|_
因為有d 係自動加既分
QB3s-vJ;g4gTr 只係有效一個月...:)

chong2002 發表於 2008-7-14 04:55 PM

[quote]原帖由 [i]ronald711[/i] 於 2008-7-14 11:22 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2775209&ptid=186440][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
\R0yAJ.t ` 其他冇乜問題  最大問題係頁頂既「自動scroll」
0cS2opo(Sd0g,t 仲有以前新topic&加分topic  自動開新window方便d [/quote]
)pJ j)s5K/Ex j6|T%h8l0V#i0_e
唔知admin 聽唔聽到我地既聲音呢..
W5]&LaC%}8x"` 同埋我覺得entfun 好似少左好多人咁既...
:I)Z3RK}Az%w 唔知係咪我壞左部機太耐無on呢...:(

solonely 發表於 2008-7-14 05:23 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

eqhigh 發表於 2008-7-14 08:14 PM

[quote]原帖由 [i]chong2002[/i] 於 2008-7-14 04:55 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2775459&ptid=186440][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
;M2JI/YY3i$d -{1W6] I6q @"W(cS

5F3n1@}R 唔知admin 聽唔聽到我地既聲音呢..8l(FN N:N
同埋我覺得entfun 好似少左好多人咁既...
ydX~0Aj+\G 唔知係咪我壞左部機太耐無on呢...:( [/quote]0L6M"|_O2e/I'r

*m7U E ER/t']7p+`2fi-Y 新版可能對某d 會員有影響,又可能有人唔識入番黎:) :)
1S+u7Lm M"W|b+a 其次,某幾位版主因為私人理由而離職,遲d我地就會宣佈新既26fun 班子:) :)
0bP a(E2t6r`
6zv&Z gl Vb3^ @1ge [size=4][color=sandybrown][b]仲有,大家放心啦,我地既版主一定會睇到依度既post,我亦都會將你地既意見以pm話比admin以及其他版主[/b][/color][/size] A;_$W-O[:g'A
[size=4][color=sandybrown][b]大家唔使擔心:) :) [/b][/color][/size]AT-v4N9pYWH
[size=4][color=sandybrown][b]不過大家都要有心理準備[/b][/color][/size]
TSr3z.M,w3p [size=4][color=sandybrown][b]畢竟依個係Discus 6.0既設計,而唔係我地26fun自設既[/b][/color][/size]X2EDY@
[size=4][color=sandybrown][b]我地唔肯定可唔可以回復番一d原來既設計[/b][/color][/size] \ R!{;gz@5J1h Nq
[size=4][color=sandybrown][b]不過我地會先問一問admin先,希望大家見諒:) :)[/b][/color][/size]

chong2002 發表於 2008-7-14 10:13 PM

[quote]原帖由 [i]eqhigh[/i] 於 2008-7-14 08:14 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2775704&ptid=186440][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]@o[Yvh

q z:\&~4m&X Mb"L"~Q N d6q w
新版可能對某d 會員有影響,又可能有人唔識入番黎:) :)
S K[8|9j)zC 其次,某幾位版主因為私人理由而離職,遲d我地就會宣佈新既26fun 班子:) :)
J*\[ @:O
JURS+~JK 仲有,大家放心啦,我地既版主一定會睇到依度既post,我亦都會將你地既意見以pm話比admin以 ... [/quote]h5u:Ota u r ue*o kg
&P4r/\:T-Tn(Dne \
睇黎今次係entfun 新舊交接既時期...
L4dC o@7j&j 希望可以順利過度,變返以前熱鬧既entfun :(xL3gNQ] k\

)bvZ8l)W u9Yy@ [[i] 本帖最後由 chong2002 於 2008-7-14 10:15 PM 編輯 [/i]]

coolala2005 發表於 2008-7-14 10:58 PM

小小工作人員睇到!:clap: admin同其他高層都會睇到架!  
1eu @8Rs2q K)?
Aus,`d7M 其實一開始唔習慣好正常, 但一定係有原因admin先咁做, r]wg-v v6S.]?Y FT
大家諗下, 唔係話"複製"、"貼上" 咁就搞掂改版~:haha:, admin都做餐死架:giveup:.mk+~:sm

D T)M.s1D A 設計、形式方面唔係太令大家方便就真係唔好意思.:P
*y?Gs%@H0UP0K
5j@9^kT,M8} 其實admin重改善緊, 亦收集緊管理人員意見, 當然有你o地意見先係最重要! KD0@t2aW)Z
所以大家可以俾下寶貴嘅意見, 睇下可以點樣改善, 令大家黎26fun玩得開心!
4p V/p"S*l1HL H[xx){{+jL
當然大前提係唔會改返舊版啦!:D
i2w&trI"A-e
Swz1aN;b 令大家唔太方便, 再一次講聲唔好意思!:)

hamsubboy 發表於 2008-7-16 01:59 AM

[quote]原帖由 [i]coolala2005[/i] 於 2008-7-14 10:58 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2775961&ptid=186440][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]8\LN]5^ {E4v@
小小工作人員睇到!:clap: admin同其他高層都會睇到架!  bK;I6dk

$S7CHFT 其實一開始唔習慣好正常, 但一定係有原因admin先咁做, R ?n3x~7l
大家諗下, 唔係話"複製"、"貼上" 咁就搞掂改版~:haha:, admin都做餐死架:giveup:.K0|%z v/k J4g:D6P
u4y&p7k(o4g m t
設計、形式方面唔 ... [/quote]+\f"r? ?%Y
pf?PhU@
"複製"、"貼上" 對我呢d 英文又唔好, [size=6][color=red]打中文又慢既member[/color][/size]來說,
X+Gb9FjQ:S 其實好方便,.....:naughty: , 但依家不能用"複製"、"貼上", 打起字上黎好麻煩.:hitwall: ,Sk+G~DFBL Y

Y"@S'd!\Wap1} 至於習慣........... 我都無咩習唔習慣, 只係當去左一個 new website. ok la!

chong2002 發表於 2008-7-16 04:17 PM

[quote]原帖由 [i]coolala2005[/i] 於 2008-7-14 10:58 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2775961&ptid=186440][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]'f [M5g-w
小小工作人員睇到!:clap: admin同其他高層都會睇到架!  C~%[S'U%Li9zI3B]&j

vQ,Z:ro l 其實一開始唔習慣好正常, 但一定係有原因admin先咁做, 2U D+LS_O |-Q1T
大家諗下, 唔係話"複製"、"貼上" 咁就搞掂改版~:haha:, admin都做餐死架:giveup:.
Y l O2t{mFrCo owF8f~0{(q
設計、形式方面唔 ... [/quote]
([K M2Vz9X w V[*jz D dr*[r WC0D
:clap: :clap: :clap: 7^cB{o D's
其實我覺得大前提都係改善一下首頁右上個問題...?.J1j9XIYaz/M
一黎最新發表既POST 列得唔夠多...如果一日無上都追唔返D POST...
(No0}AW$_a9In 二黎佢自動既ROLL..成日都要等...
v&a E5~"Vx *fj7V| F-oP
TO CONCLUSE, 希望改板中可以保留返舊板既優性之處
iN ycVhT!P)Y!v 最少我地可以玩得更USER FRIENDLY :kiss:

dominic886 發表於 2008-7-16 05:19 PM

[quote]原帖由 [i]wind69[/i] 於 2008-7-13 11:41 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2774623&ptid=186440][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url](vJ/~U DDf5}+z F(l
+Al S7L;l~
版面底色淺色得好像有點反光,看文容易睏(咁當然亦可能係我自己年紀大容易眼花)4`:DxJkq
wQ,e-Tx6p&p0A@H
如果留言與留言之間可以轉回同較深色的bar作分隔,效果或者會好好多 [/quote]U{R bz2?;a-n3Z'V Z
%v:^"gD5{
以上個POINT非常重要!
zp6A2ql+F THANKS admin

queenly 發表於 2008-7-18 09:58 PM

無上黎一排, 尤如八級大地震...:haha:

admin 發表於 2008-7-19 03:09 PM

[quote]原帖由 [i]wind69[/i] 於 2008-7-13 11:41 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2774623&ptid=186440][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]6M y-Eqq~

)d _;l{(|0EN[K 慢慢就慣架啦 ....9C.{d*Q,i)H0fqF

6i;`Y|~&_:p+d"h 自從前一次改版將火熱頭條系列放係版ge左面,搞到所有文章偏左去右邊,我就開始同自己咁講
[\ZC JXM)Y)X -} Z\Uem+o C
不過事實係到今日再改版我都仲未慣
:yG,Z5XE*^ g0^
J p0b%hn.O p Ga0\K"v 所以我絕對認為今次分拆上市實在分得好!!嘿(|d&B4|*ozg+_

3gU;ly7` C 只係版面底色淺色得好像有點反光,看文容易睏(咁當然亦可能係我自己年紀大容易眼花)
,j#f K)} S)lv :EBbR vL
如果留言與留言之間可以轉回同較深色的bar作分隔,效果或者會好好多'VqW o'^&w.ff&]C
[/quote]
w2r/w"q%ip
)Jbn)Y ~ pP+~ 很多型號的lcd顯示器較到最暗也很光,長時間近距離觀看是很傷眼的.網上很多lcd評論也有說過這問題.$YN+l~@
而admin使用中的顯示器出廠設定也是超光:gun: 300cd/m2 (即3呎x3呎內有300支臘足的光度:fight: )
/I2V|{I4[U 對一般常用電腦看電視台打GAME的人來說可能真的很好用,
(Xk|S5c})x8{&ED6sv 但用來文書處理的話就會有很大問題.:Z1{&PMw a.IaC
以個人經驗來說,長時間近距離文書類工作,調較到120cd/m2左右應是最舒適,
]*Vz3mg8NT's3t 而文字的大細及與背景顏色對比需要也是在120cd/m2左右設計:P
Qv1{mY5Em 還有買LCD MONITOR一定要買S-IPS:good:  / MVA PANEL,
3q$bop3e 如果左右睇會唔同色不如用番大舊CRT monitor好過:kiss:

chong2002 發表於 2008-7-19 05:02 PM

[quote]原帖由 [i]admin[/i] 於 2008-7-19 03:09 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2782598&ptid=186440][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]$Z:y)K-jc$ay;t

'GdN^r3b
d#G-In/F@S6X 很多型號的lcd顯示器較到最暗也很光,長時間近距離觀看是很傷眼的.網上很多lcd評論也有說過這問題.
8~~Vv;_Z 而admin使用中的顯示器出廠設定也是超光:gun: 300cd/m2 (即3呎x3呎內有300支臘足的光度:fight: ) u0\8\ThD
對一般常用電腦看電視台打G ... [/quote]9GjCAb
admin 萬歲!:cheers:

abc123sa 發表於 2008-7-19 10:53 PM

我想問下c兄
d.WK?&{#~$_aR7M 點可以加 流量r-},m J!? O
同令積分??

alan1984 發表於 2008-7-19 11:48 PM

點解DL相時係出*.BMP,而唔係出*.JPG??

wind69 發表於 2008-7-20 01:07 AM

[quote]原帖由 [i]admin[/i] 於 2008-7-19 03:09 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2782598&ptid=186440][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]W#`I@Fr8}.m
N svc,CN

]:}*Xw+s,[%YR 很多型號的lcd顯示器較到最暗也很光,長時間近距離觀看是很傷眼的.網上很多lcd評論也有說過這問題.
*O/rpdhJ6KZN(? 而admin使用中的顯示器出廠設定也是超光:gun: 300cd/m2 (即3呎x3呎內有300支臘足的光度:fight: )8t"Kv ^&]C'D8]
對一般常用電腦看電視台打G ... [/quote]
:\\#F$ei |(P v7q6L6qyr"S

"yKK*PI`gOI 真係無計
)|D#[$m iIrC 我仲要用個電視機黎當mon用......
u!Y7`h%k 每次上網都已經坐到無雷公咁遠@Fve!`7|$h1c/B
唔想盲.....怕且要打埋燈兼帶著副超先得囉:agree:

大優勢 發表於 2008-7-20 02:01 AM

做乜無啦啦
9OP#])f)k 2{dd"z*F
少咗四分呀
Scox1{4Jt F 'I{@Q6YzY3|
:mad: :mad:   唉  
#}N5sv7Zl.T
u:U;}0ztS onGH 未習慣個網 都唔知佢做緊乜
3@ LDT.LWw
z-Uh.Yk2Ts 叫人點回覆啫

JE 發表於 2008-7-20 02:20 AM

仲有點解冇晒d分既???

頁: 1 2 [3] 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.