新版好唔慣..
好似好亂咁..希望遲D 會慣啦;M2v:w%KVs-?
建議首頁右上果D 欄可以好似舊板咁 可以用mouse roll...J De/au-`
祝26FUN 更上一層樓:cheers:
1Q0c}V0f
[[i] 本帖最後由 chong2002 於 2008-7-13 03:08 AM 編輯 [/i]] [quote]原帖由 [i]chong2002[/i] 於 2008-7-13 03:03 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2773678&ptid=186440][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]8nx"oDr3F
好似好亂咁..
希望遲D 會慣啦6IZ`&VHZ9Z WZS
建議首頁右上果D 欄可以好似舊板咁 可以用mouse roll...
祝26FUN 更上一層樓:cheers: [/quote]P-R&o9r~Q%^
yes i need more time to visit and use those things..^^
[[i] 本帖最後由 terry891089990 於 2008-7-13 03:43 AM 編輯 [/i]] **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]原帖由 [i]小小康[/i] 於 2008-7-13 04:11 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2773757&ptid=186440][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
完全同意:( }2GhB6y*[2ka5Y
以前可以直接attach張相,宜家只可display到條link咋:giveup: [/quote]
+g-@Q [ B@B5A]%L
港男區先係咁嫁咋, 其他區一樣可以直接attach相嫁 :D
[IMG]http://i123.photobucket.com/albums/o318/iconfe/y151.gif[/IMG] ME TOO~~~!! [quote]原帖由 [i]chong2002[/i] 於 2008-7-13 03:03 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2773678&ptid=186440][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]*F1xg CMx
好似好亂咁..
希望遲D 會慣啦
建議首頁右上果D 欄可以好似舊板咁 可以用mouse roll...