高難度射藍, 你都做得到
彈下彈下又入到, 我估畀我每球試幾百次, 都或者有一兩下撞中既. 搵日拍段咁既片都幾過癮:M ga!C7tWK
[url=http://jp.youtube.com/watch?v=ENzKKkzhAW0]http://jp.youtube.com/watch?v=ENzKKkzhAW0[/url] 一定NG左好Q多次!!Y5v+y+k4d8wh
thanks for the clip anyway!!:agree: 樓主想拍段咁既片 ~~ 一定要很有耐性和時間 !! 搵d NIKE波黎搞= = 好多黑妹呀:love: :love: :love: :dev: :dev: :dev:
FR!{7h}
你試吓囉
%y)~Y&r3N]%gF
計吓要幾多次先射入啦 有冇錦勁呀:haha: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]原帖由 [i]e_e[/i] 於 2008-7-15 05:34 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2777239&ptid=186498][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]/w8\ Y*fV5dQ[
好多黑妹呀:love: :love: :love: [/quote]M1r ~U D&k t}5b
咩事呀你:gun: :gun: :gun:
頁:
[1]