7月14日9:30p.m.,NOW 333
快快轉去,有好野睇丫.+]iXaN3Ghc#_C1TR(bl$M `DG
[[i] 本帖最後由 新經濟學巨人 於 2008-7-14 10:43 PM 編輯 [/i]] 我冇nowKfTe3\7]6w4A?M
咩黎ga [size=5]你好野![/size]3`.i;z-`qE+r0J:Z
[size=5]果然一流!:good: :good: :good:[/size]
5t W,K3md8~v
[[i] 本帖最後由 Edgar_Davids 於 2008-7-14 10:47 PM 編輯 [/i]] 樓主可能有辦法幫人返尋日轉台呢 [quote]原帖由 [i]Edgar_Davids[/i] 於 2008-7-14 10:35 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2775915&ptid=186555][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
你好野!0@G[,]f%^SX}
七月十四黎提人睇七月十三既節目!!!beO:o#Zu~v)TAy5D
果然一流!:good: :good: :good: [/quote]f8h W+xE
你唔講我都冇留意日子 [quote]原帖由 [i]Edgar_Davids[/i] 於 2008-7-14 10:35 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2775915&ptid=186555][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
你好野!3z:uY,?Jw
七月十四黎提人睇七月十三既節目!!!l$~J Eb6sr!H+@
D4Yw1NB F8{Dd
果然一流!:good: :good: :good: [/quote]
唔熟版面,用錯數字.....:redface: [quote]原帖由 [i]SCM[/i] 於 14-7-2008 22:40 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2775923&ptid=186555][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]#v\_kh6W#Eo5A(rM
{ b*s?$y!vc sO$e
你唔講我都冇留意日子 [/quote]t9W0W5i}Q
`:d4H'ShT|1X{
一早留意到...
只係想比啲時間佢睇下係咪 typo~;)
果然........ can tell me see wt??
頁:
[1]