覺唔覺蘭桂芳間"筆京"D女好難溝???
我覺得喺入面D女勁高鬥....9k}kQ0@0],P同佢講句野好似要食左佢咁...唉...(自問樣子OK):fight: 8b4H_'{"s9^
有冇中意clubbing嘅兄弟ar~??#kW-B7bd2}5Uz
一齊吹吓水吖~~ 你同人地講咩先?
你係唔係人地都望都無望過你, 你就走去"聊"人?
N,Y~?t)b/O&GS*s$c
樣 o 唔 ok 係好次要............ [quote]原帖由 [i]hamsubboy[/i] 於 2008-7-15 03:29 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2776431&ptid=186570][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]u%a*\{Dd
你同人地講咩先?,` X |'a q!m"A(ea1w
你係唔係人地都望都無望過你, 你就走去"聊"人?
2|uvrU@li
樣 o 唔 ok 係好次要............ [/quote]UN"~Y!] fEx
係呀,一過去就聊la,
通常走過去問咩名先,見佢一D笑容都冇咁講左個名,
之後氣氛超差....搞到我都唔係好想講野....`)C'R"vH%PK%g~
同埋有時問完名之後,正路仲有咩其他野問AR.....?
6FMv`"{|
但係遇到D外國番黎果D會好好多,因為NICE好多qB8qBN*n
係遇到港女我真係即時食蕉....EBZO4[}I
)sc3h;jG#x8C
[[i] 本帖最後由 dominic886 於 2008-7-15 03:49 AM 編輯 [/i]] [quote]原帖由 [i]dominic886[/i] 於 2008-7-15 03:46 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2776452&ptid=186570][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
!Q]}3x6@!b+q!U
係呀,一過去就聊la, '^uGZ+D
通常走過去問咩名先,見佢一D笑容都冇咁講左個名,
之後氣氛超差....搞到我都唔係好想講野....NT7N%d)U@f
同埋有時問完名之後,正路仲有咩其他野問AR.....?,cGgU5h8J;SK
L_8W;K9s+[+v
但係遇到D外國番黎果D會好好多,因為NICE好多
係 ... [/quote]u0bl$mO+G
"[color=red]係呀,一過去就聊la[/color],"Wf Apz$z o
用呢d方式想cut到女......... 難d
人地都無注意過你, 或者都無俾signal叫你埋去,+Z0c;ZW~.u+U9^*u
你當night club咩, F&qN X%C%F2q*Hy/a
[color=red]同埋有時問完名之後,正路仲有咩其他野問AR.....?[/color]
太多, 隨機應變
[color=red]但係遇到D外國番黎果D會好好多,因為NICE好多
係遇到港女我真係即時食蕉....[/color]
[color=black]完全唔同意[/color]u%WIO(lP-BC
去disco識女仔唔係落 night club, 唔係條條女都 99% 一定"淋"你,
你要知道人地係去relax, 唔係一定要識男仔. 回樓主,x)e(o pd.h$C'jf-V&v
Nk/Gp9r9fER
你的樣子如何 , 你的日子亦必如何:agree: jen, 未 訓?:lol: [quote]原帖由 [i]hamsubboy[/i] 於 2008-7-15 04:07 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2776475&ptid=186570][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
^Y }GGT
"係呀,一過去就聊la,""y!G(m p0D([
用呢d方式想cut到女......... 難d .N$[-T F5K7o3W
人地都無注意過你, 或者都無俾signal叫你埋去,"v.{j"Q4Lp O/[
你當night club咩,
同埋有時問完名之後,正路仲有咩其他野問AR.....?
太多, 隨機應變
但係遇到D外國番黎 ... [/quote]Ih,c+h].s,d
可能我真係落night club多啦...PdW:]\9D#I'a4T;g*q
比較少clubbing...sW7b _/APV
anyway,多謝提點~~:good: [quote]原帖由 [i]dominic886[/i] 於 2008-7-15 04:28 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2776525&ptid=186570][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]p3Wb8ic*a!P$s*?
w]*i5T X9D|}
可能我真係落night club多啦...
比較少clubbing...
anyway,多謝提點~~:good: [/quote]#il)[MK|8_:N3I
"Pe2D'k-a'k
no need thank you la!"@3[5tte o
/lBN)J ~&Hh?4n$M;}
我搵唔番以前在港男俱樂部同其他 brother 討論 cut girl 條 link
[[i] 本帖最後由 hamsubboy 於 2008-7-15 04:37 AM 編輯 [/i]] 老蘭好少去o羅,不過都祝你百百中:dev:
[quote]原帖由 [i]jen01二世[/i] 於 2008-7-15 04:08 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2776478&ptid=186570][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]DX2_o;XZ.Ha%D/o
回樓主,
你的樣子如何 , 你的日子亦必如何:agree: [/quote]
下面果句真D:agree:
你的[color=darkred]荷包[/color]如何,你的日子亦必如何...:fight:
對我o黎講,`%gT8^5q;V P
女唔難,
養女至難:hitwall: [quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2008-7-15 08:22 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2776693&ptid=186570][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]