剛才跳電上唔到網,大家有無
剛才跳1秒電上唔到網,大家有無m0Ec.dF;p#xfT(T`j
出面d燈閃一下 我成部電腦熄左-_-
好勁今次行雷(cd+?+]:EV;Ba
勁大聲,,痴線-.- 我都係ar~~:lol:
仲以為得我自己係添~:haha: 我用電腦來睇電視就停了一震. :haha: 連now tv 都睇唔到呀!! 聽緊嘩嘩嘩突然斷左:giveup: 有啊 要重新開機 好在無做緊其他人 唔係就..... 閃到我連小便都中斷左 :yy09: 我乜事都無 :yy24: (電腦24小時長開) 點解個個都有問題既~"~5E'pm8Q `&x
我琴晚都冇事,仲玩到成4點幾~"~ :crybye: :crybye: 哈
電腦行開左
但 我樓下 街燈直頭 無晒燈呀 :eek: 用電話聽收音機都係
要較番先得 講起真係把幾火!:mad: u ] `:m)Tf+S
Qy1BD]&wD*e
正所謂為左配合電影赤壁:photo: h!wbLx[
我居然patpat 痕,無端端走去拿番隻koei三國志出黎玩,"sq0R#S]Pt
諗住用曹操帶住幾十萬兵去同孫劉聯兵係赤壁打一堤場轟轟烈烈ge無聊遊戲大戰。_]]cV.Qu {3C+h
有玩開三國志ge人就知,打一場仗你話要用幾耐時間呢?閒閒地個幾鐘頭。4V3S] |{Ty3}2e
佢老闆,咁耐無玩,難得成個遊戲畫面都係兵!果真無聊又過癮XM D]%t7WLhS-X
場仗足足搞左我個幾鐘頭,就係開始佔上風,呢頭生擒關羽,:haha: 3k&si6R)\ v!N
夏候淵又追殺緊黃蓋!忽然之間
Do...................:eek:
\UnJ5H+p
佢老闆,我諗如果今時今日要曹操再打一次赤壁之戰,就算無發生疫症,無傳染病
結果都係會輸,只係點都估唔到會輸俾"跳電":noway: 我頂,,我部腦岩岩先整返好,突然自己熄左機跟住上唔到網)W,WK"]yA
搞到我以為部腦又壞過!!3G4Lfm&c5_T D.G
原來大家都係咁...
頁:
[1]