娛樂滿紛 26FUN's Archiver

terryng2 發表於 2008-7-15 01:39 AM

剛才跳電上唔到網,大家有無

剛才跳1秒電上唔到網,大家有無 m0Ec.dF
;p#xfT(T` j
出面d燈閃一下

七星天使 發表於 2008-7-15 01:48 AM

我成部電腦熄左-_-
:^PM&SX/v`k 好勁今次行雷(cd+?+]:EV;Ba
勁大聲,,痴線-.-

dominic886 發表於 2008-7-15 01:49 AM

我都係ar~~:lol:
U/g(DO&I k9g a;I~1@ 仲以為得我自己係添~:haha:

bobo21 發表於 2008-7-15 01:55 AM

我用電腦來睇電視就停了一震. :haha:

禾確特 發表於 2008-7-15 02:06 AM

連now tv 都睇唔到呀!!

發表於 2008-7-15 02:30 AM

聽緊嘩嘩嘩突然斷左:giveup:

yuri 發表於 2008-7-15 02:58 AM

有啊 要重新開機 好在無做緊其他人 唔係就.....

也媽嗲 發表於 2008-7-15 03:18 AM

閃到我連小便都中斷左  :yy09:

kinz 發表於 2008-7-15 06:51 AM

我乜事都無 :yy24: (電腦24小時長開)

小樽 發表於 2008-7-15 08:57 AM

點解個個都有問題既~"~5E'pm8Q `&x
我琴晚都冇事,仲玩到成4點幾~"~

jordanwong 發表於 2008-7-15 01:22 PM

:crybye: :crybye:  哈
&?O^^'lA
?!g$E.t'mGX 電腦行開左
c:KHK~-R8p%b
@tZ]G NV 但 我樓下 街燈直頭 無晒燈呀 :eek:

leefai0013 發表於 2008-7-15 02:43 PM

用電話聽收音機都係
)u;U4xQ5T;eyt!`&f { 要較番先得

wind69 發表於 2008-7-16 03:47 AM

講起真係把幾火!:mad: u ] `:m)Tf+S
Qy1B D]&wD*e
正所謂為左配合電影赤壁:photo: h!wbLx[

?7Q? i$| 我居然patpat 痕,無端端走去拿番隻koei三國志出黎玩,"sq0R#S]Pt

Cv5j/w2J)@8S 諗住用曹操帶住幾十萬兵去同孫劉聯兵係赤壁打一堤場轟轟烈烈ge無聊遊戲大戰。 _]]cV.Qu{3C+h

3~f"J }O] 有玩開三國志ge人就知,打一場仗你話要用幾耐時間呢?閒閒地個幾鐘頭。4V3S]|{Ty3}2e

&@T @9`0u'dVGu 佢老闆,咁耐無玩,難得成個遊戲畫面都係兵!果真無聊又過癮XMD]%t7WLhS-X

U2|0NJ v3i@%N5u"i 場仗足足搞左我個幾鐘頭,就係開始佔上風,呢頭生擒關羽,:haha: 3k&si6R)\v!N

`|6G s'V7e}I 夏候淵又追殺緊黃蓋!忽然之間
ws])qs'v
)z4Zj1c`"} Do...................:eek:
:f8yj3v9WjjA \ UnJ5H+p
佢老闆,我諗如果今時今日要曹操再打一次赤壁之戰,就算無發生疫症,無傳染病
1r As w;@qHqx
q K%OEj aM 結果都係會輸,只係點都估唔到會輸俾"跳電":noway:

chong2002 發表於 2008-7-16 04:12 PM

我頂,,我部腦岩岩先整返好,突然自己熄左機跟住上唔到網)W,WK"]y A
搞到我以為部腦又壞過!!3G4Lfm&c5_ T D.G
原來大家都係咁...

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.