娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jordanwong 發表於 2008-7-16 12:29 AM

[加分題]各位年輕人今年暑假唔好懶

[其實你講得好版主會加你 F IYG2Q N V&M
我唔包嫁:good:  ]
t U$V'U7VC]w
.k,A wpS7L,n 大家唔會掛住打機, 狂上網  揾個破咗密碼空姐相.h7Kl s"Q*@
, 睇AV ..... 或者之後....洗手....E2NUb9b@"o
m9c,Ft6~6Y B\Ser
同朋友成日出街但出咗街又無所事事+k AR;_ c"A
q5f_B}'F
提議 :   
i$f!Ot6O/Xmj8l 練大隻 ,"p _,{Dh+H3W`
  同自己間屋整理所有嘢一次l s8q U Hw5fj
等自己知道有乜嘢 ,  之後要 用 書紙寫低 方便自己 將來易揾嘢
{oK/p \c /c)_hC*gjyB9Q
用呢 四十幾日去練好一項運動 , 動靜 都得NEs TGSuM8S
7kk)i"P0e
揾多一種有興趣既啫好
U4?0y?V] fMxq *G%Jg&` j+s'ez|`
向家人提出十項對屋企好既嘢 :例如 : 提議買部新電器W-F vb;CR
  已有電器 擺放其他更好地方.Y5d,nf+_,s%[
  自我檢查同其他家人平時唔好習慣 俾意見可以點[color=darkred]改[/color]
0fKa1i} ? Bd3y [color=darkred] [color=darkred]做一樣令你父母以你為榮既事  [/color][/color]1O!y2syND0J ^
[color=darkred][color=black]少朋友的,  試下CALL同學一齊玩[/color][/color]
:CjDfK [color=darkred][color=#000000]仲可以叫啲同學帶啲新朋友認識 (如果你覺得佢識既都係壞朋友就另計)[/color][/color]
rNTb&h:m9BgE [color=darkred][/color]
L2onh p X$@3e e [color=darkred][color=#000000]各位有嘢好提議呀[/color][/color]3nVR,EO)BA;q%Mx*}
[color=darkred][/color]__;s~U"H
[color=darkred][color=#000000]等啲網友唔好日日 (過度上網啦)[/color]  [/color]#Z2G1u&}$\]zq
[color=darkred]    [/color]
Dh`3O\Y#T2Sq:fm
:H#Z4g8O;~E [[i] 本帖最後由 jordanwong 於 2008-7-16 12:39 AM 編輯 [/i]]

joeydick 發表於 2008-7-16 12:43 AM

成個暑假都都免費泳池開放
m\ yGlNDh| E家晚晚都去TKO游...o`s1Ls:Fy
仲只在大池不停游~9P)t&VCd\

;@d O4B-DV U$JvG 樓主ge提議,,+u0xG$rsmL
除左練大隻之外....aa:K}%OF)i]
我諗其他都比較另類~
X;pF&t6~G:xQ-g 我諗我唔會做la...8X;M].|!?I3iG/[
E家都仲有keep住隔一兩日就去健身
2irg0makgw5S
.s}Rz7H F'r |(dHo)h7J 游水健身我諗都係當習慣law~
j*s { L2q1rE 我鐘意過一D運動員咁ge生活........

jen01二世 發表於 2008-7-16 12:44 AM

我由五月考完會考,
lXiP/EaH\ 到依家都係日日無所事事:dev:

jordanwong 發表於 2008-7-16 12:53 AM

[quote]原帖由 [i]joeydick[/i] 於 2008-7-16 12:43 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2777946&ptid=186627][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
|,o(\W0Oe 成個暑假都都免費泳池開放
li#bw7{ E家晚晚都去TKO游...
g/o:QN(Z5o*D2` 仲只在大池不停游~Z%nyS$I+Z!he
O)J*t,S%H3v9[+qR
樓主ge提議,,6NV3K)j-i} hx_ x
除左練大隻之外....;a)qk:x:E
我諗其他都比較另類~6A5vcs V7@
我諗我唔會做la...
"B2Q t%R"A,?4v E家都仲有keep住隔一兩日就去健身
4LA/L2TH.| _%? `0zS\ G&n
游水健身我諗都係當習慣law~2DhW*fy W4_x
我鐘意過 ... [/quote]MZs.Cn}(Q Z:VC
2UdL3w{u/{6K.o
其實 太正路我又唔多駛俾意見同 我想大家一齊俾意見嘛.O7QJ2C#?q2Uo$U3I
h+[4Z&U1y s&vI
當然出啲你唔少諗既
isv3}h#v 你地咪有機會加分囉 
ZGv3m,I;? 7C N/_fyC-x;];dgu
正 所謂有分齊齊攞 :agree: :agree: :agree:

askalpk 發表於 2008-7-16 01:12 AM

我覺得應該做下義工:win: 5Z4cK4|L{
下次成日俾借口自己話冇時間e'fu~(}(kQb3f
咁暑假應該時間充裕喇掛K7?h'k1\7P
做d野幫到人又幫到自己,幫人係有福氣的#`1p;D:`E
我唔建議佢地做part-time,因為而家d後生仔做完part-time d錢都係即刻買野洗哂去
0iWxf4BR.olYN 咁如果唔想做義工咁不如去學下野增值下自己@!B*?D^q L
唔係話學d學術性既,可以搵d自己興趣:good: -re6@ [1?/e
學下唱歌都係好事

et7311tw 發表於 2008-7-16 01:46 AM

其實署假是最好整理自己房間的時間了,最好是每天一樣固定時間起床,先訂個計畫如分一星期打掃完畢!
Q!D|'_~;o1~6@ 然後找幾件事每天固定的做它如運動,出門散步等..現在講求環保的活動都可,再來找個時間出去戶外踏踏青,7O*~:~~%[vgyx0m
唔好整天待在家裡,一來會容易無聊變懶散,一來怕整天打電動..呵!9Xt){7|UQaRh!?
也可趁這個機會和家人好好的想處一下,畢竟平常用在家人身上的時間,還蠻少的!i1G1?C0[+P
反正找事做就對了!不要讓懶蟲上身做正當的事都ok的啦!

gigg11 發表於 2008-7-16 01:58 AM

[quote]原帖由 [i]joeydick[/i] 於 2008-7-16 12:43 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2777946&ptid=186627][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
,Ja'x]HS9j 成個暑假都都免費泳池開放
] @wjwO {Q G E家晚晚都去TKO游...
r|#JhSeyks(N 仲只在大池不停游~
5@3j#}Pq&} g 7[/G:ip.KaJ3\c
樓主ge提議,,^ kl,sB ?,px
除左練大隻之外....
UO!\+Oa2jCq5F 我諗其他都比較另類~.gJ`/W_
我諗我唔會做la...
R/},D&v7w"k Z"r(V E家都仲有keep住隔一兩日就去健身0C!LRla)EkxF w
4r |9y/fyyx
游水健身我諗都係當習慣law~;i!xL4i2l7d#qv
我鐘意過 ... [/quote]
be/nHogH] 我想問問政府0個d泳池大約開到幾點ga??*{$r5P6~5}"oZ"g
我之前實在太懶啦~
$Q5v%bqL 由五月hea到宜家~
!Q4H O|0Wi$n 日日都係上網~上網同埋上網~Q9y)QC{f+G-O9D&x
個身型愈來愈肥~
/`4|VRb4u5i:m%} 我驚九月返學個陣嚇死晒d同學呀... ...:noway:/tW\l|
%f2zyK.PR Of
係咪暑假所有政府泳池都係免費入場??8w$T.m'm(G5Pko%j
唔該晒~

無奈 發表於 2008-7-16 01:39 PM

其實..呢個暑假..對我來講已經過左一大半(自考完a-level)...
:zk Q+Gt#qyb 之前岩岩考完試就約左d同學玩一排...之後就返part-time... vl)_![O+K
我將所賺到既錢..一部分用來報course(學外語)...仲有一d就儲起佢..S-A'V@\S
而且...因為之前返工..冇咩點做運動...所以...呢排都有去打波..踢波..游水..
V?5sh)T$M2W` 希望可以練番d體能..:agree: :agree: -]6c uo `2Lx)W,{ v
s!n,i!e7m
因為我覺得如果暑假唔好好利用既話...就會白白咁浪費左呢段長時間..2QP%n mb_e}ce
遲d諗番轉頭...就會後悔..:crybye: :crybye:

infjlam 發表於 2008-7-16 02:02 PM

[quote]原帖由 [i]jen01二世[/i] 於 2008-7-16 12:44 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2777950&ptid=186627][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
h ^yr%i0Ab%G8| QG 我由五月考完會考,] Z*@(r cIJL
到依家都係日日無所事事:dev: [/quote]
-c;Q&{c"I?l
6H!M)L ZbQ[? v5K 之前又話讀course:haha:
]*j3_}/u3yx
6Z&fT`HVm 你睇下人地o丫,BF+lA9b-V@q
加油o拉~+AG6mAP/z ^
jen仔

BuffaloK 發表於 2008-7-16 02:06 PM

~.~ 對於我呢講 呢個暑假就完啦~ 因為我8月成個月都要返學咁濟...
xS%} cZ(C lEr 呢個暑假成日落雨/.\ 唔落雨我就去跑步._. 落雨就去政府到做gym 而家唔洗錢呀ma XDD
"U y%O-cd*bL(q!U] 哈哈  我玩左gym 4個月到 減左8~9kg r XDD 不過仲係有個肚攬仔/.\
1O$NC3N9r+n#Z-u 大家都一齊練大隻d啦 哈!

infjlam 發表於 2008-7-16 02:18 PM

[quote]原帖由 [i]BuffaloK[/i] 於 2008-7-16 02:06 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2778478&ptid=186627][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
a5^MV%Z7g!`m ~.~ 對於我呢講 呢個暑假就完啦~ 因為我8月成個月都要返學咁濟...9[[0]5MF5CE#r0T
呢個暑假成日落雨/.\ 唔落雨我就去跑步._. 落雨就去政府到做gym 而家唔洗錢呀ma XDD
*^(z$L __$XEi5z2G${ 哈哈  我[color=green]玩左gym 4個月到 減左8~9kg[/color] r XDD 不過仲係有個肚攬仔/ ... [/quote] C*K%`Ot3sk+h

#e2A$@s } H2r-V
,MZ1Emb:U.B$F!W Well done:good: |U B!}ox)K"\_e9m

? \a8Px-Dj9VB9OZ 雖然我冇所謂暑假,
i+h#n6tO5t 但早前每日勤跑步踩單車,Ix0`(Z9u{NI
兩個月都減左5kg~:cheers:

0000001 發表於 2008-7-16 08:23 PM

做義工啦:clap:
5^.xV,ydof4p 貢獻社會 支援與協助社會上需要幫助的人,例如老人家、兒童、流浪者、痙攣人士、殘障人士、精神病康復者等。
Dx.gx9Uk1@ 認識社會 藉由義工的工作,能透視社會階層的面面觀。而且義工需要透過瞭解,例如蒐集資料,才能提供服務與協助。 n _+V(T Ok
知識技能的成長 除了瞭解待援者的需求,義工必須有所準備,除了技能上的訓練,亦需應用一些輔助的工具。
C;^"W.q"Q{n 結交朋友 加入義工隊,與一群志同道合, 喜歡服務社會的朋友相處、交流心得,從彼此的溝通與瞭解,會發現自己認識了更多朋友,視野變得開闊。
\RK O1T fp 可到「義務工作發展局」加入成為會員,每月都會招募義工來進行不同的工作,如有興趣便可報名參加。tJ L J p%}8U
香港義工發展局:
hYEy,aE(F [url]http://www.avs.org.hk/pub/hkcv/applica.php[/url];a-|?X3E

}y!rv"[$@ 無國界義工:(G'|Hq|g#n#T!N
[url]http://www.volunteer.org.hk/intro.htm[/url]
k2_l{2Rx*]+t d.O M~,Hpaw#~g({{3i
Mother.s Choice:
/V zQq!K ?w-K6R [url]http://www.mchoice.org/pages/index.asp?pg=home[/url]

terry891089990 發表於 2008-7-16 11:11 PM

我會考完就開始學車..8月4日放榜..8月14日考路試...希望希望8月呢兩日可以順順利利 La....:) :)

wyman05 發表於 2008-7-16 11:33 PM

本來都唔係咁想搵工做,但會展叫我去做,又好paid,睇來要醒醒定定去做}8y1`7ra
then 8月就打好d語文基礎讀asso or high dip.

hkcchk 發表於 2008-7-17 01:02 AM

Summer job, playing sports and 做义工 etc are all good for summer !

fderek 發表於 2008-7-17 11:16 AM

明年要考AL的朋友呢個暑假要加油啦 bu,u"d#]Yc
唔努力就遲早後悔~
{@[0{4a0l.k 得閒都應該多做運動.....咁熱游下水就最岩~3E^#`h aK)g2YD
再唔係出去行下街都好過醒日係屋企打機訓教飲飲食食~

yyy00000 發表於 2008-7-21 08:22 PM

做運動段練下自己既身體,通常去踢波,?8ZJH7m S-G1Bs
或者book下場打羽毛球(因為康文署可能有得有d免費服務),
d~'B:| H2x#WD3t 出身汗,都會有活力d,O@O*[z)[D
得閒同其他人比賽下,提升自己d作戰能力.....|2fKL {1sM8h
另外做下義工幫下d弱勢社群,了解下佢地d生活環境,最重要係關心同投入幫助人,/Om1ghhMf;wi3~
買小小禮物比佢地,我諗佢地會好happy...

有事鐘無艷 發表於 2008-7-22 12:07 AM

我?!咪同d fd參加d足球比賽...一黎健康...二黎聯誼下%[[!r3h-HB;^8m
        其實諗過係呢個假期每日5個英文生字..(仲未做到)mrJYS6bt[*ZY,P2k @
E6_ v9kHtr,d
我係等放榜既F.5

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.