娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大優勢 發表於 2008-7-16 09:51 PM

其實點解大飛娥唔會入人屋企呢???

[img]http://i220.photobucket.com/albums/dd90/dark2345/a.jpg?t=1216215327[/img],Cd1W$~;X ^0`]
[img]http://i220.photobucket.com/albums/dd90/dark2345/b.jpg?t=1216215421[/img][#j l4T[.UH
[img]http://i220.photobucket.com/albums/dd90/dark2345/c.jpg?t=1216215725[/img]
8~B4U Pl YQp+s/MI [img]http://i220.photobucket.com/albums/dd90/dark2345/d.jpg?t=1216215772[/img]d.Py}#|)talV["L

osg_r.{Z&I^ 樓下拍的     笨咗 應該用支筆用嚟對比吓
@ vk2Z p8CVS U ,dX8rM B7~dmq
至少 六吋 大的
-r@^$B c6t"X$Oi&M 其實大家有無諗過
V1\-f"sHS3x 5V@h,Gd:bdrF
點解 細飛娥會入屋 C'Cf0Y+S
但大形飛娥就從來都唔會入屋既   (以公屋嚟計)

ch.chak 發表於 2008-7-16 10:13 PM

我諗只係冇大形飛蛾飛入過樓主屋企
-Un9kx/t
)kOTLG jCB/C;F 大形飛蛾既數量比例一定比小形飛蛾少tJ5X d&t B
飛入屋既比例亦相對比較少
c(R_:@z?q}`? 但絕對唔係冇
.fn?h.P!B0i 如果住得近山邊/郊區附近(一樣有公屋)
9p+L0j9du5OIjR[ 飛入屋既機會會大d

-仔仔仔- 發表於 2008-7-16 10:20 PM

我都未試過比大飛蛾飛入屋呀 t_3]Yz?0R2k0i3{
但係就有好多少飛蛾
5_7O aN]qz1Or7P 好彩無大咋 BpfP3zT
唔係我實比佢嚇死:hitwall:

ch.chak 發表於 2008-7-16 10:26 PM

[quote]原帖由 [i]-仔仔仔-[/i] 於 2008-7-16 10:20 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2779024&ptid=186667][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]N6v~1X{ S
我都未試過比大飛蛾飛入屋呀M)aHO v[ N-|
但係就有好多少飛蛾ED p${'X5l
好彩無大咋*qDY4B?*w'g zl
唔係我實比佢嚇死:hitwall: [/quote]
#cby a,g9P dZ 都真係幾恐怖
1c2{[:h9wj_ 我有次去我個fd屋企就飛左隻入黎
bzO3n/B8a1D3m 係東涌富東村戈邊
3jS,\{5w{Y 比飛蛾比拖鞋拍死戈陣
w7z!o{uQ:s 對翼重闊過隻拖鞋再多兩三吋左右

大優勢 發表於 2008-7-16 10:31 PM

[quote]原帖由 [i]ch.chak[/i] 於 2008-7-16 10:13 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2779014&ptid=186667][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]d#PY{X.g.rx
我諗只係冇大形飛蛾飛入過樓主屋企
5J o+_%]\7s:B
y2|4b2|!jf S%_ 大形飛蛾既數量比例一定比小形飛蛾少#h3]c;N-`+Two `
飛入屋既比例亦相對比較少
]^+@k{"l%f!} 但絕對唔係冇Gf ^4N7z B]p
如果住得近山邊/郊區附近(一樣有公屋)
yc8x7aw 飛入屋既機會會大d ... [/quote]4r l5cW%W\
}2R2i,Gzi7DA
我就係 [size=7]飛娥山下的居民[/size][size=4]呀[/size]
:t"ld `hYX*KU :redface: :redface: 但係真係未試過'''大飛''入 ''細飛''就大把

0000001 發表於 2008-7-16 10:37 PM

[quote]原帖由 [i]ch.chak[/i] 於 2008-7-16 10:26 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2779031&ptid=186667][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
w,n a1a-Li*gw*y&Qa
$_/dxe#m 都真係幾恐怖d%e;`c({3U8?2qqv
我有次去我個fd屋企就飛左隻入黎R/l#p;u&}w7i7u
係東涌富東村戈邊6N(_?2WHO d
比飛蛾比拖鞋拍死戈陣
s1X ]#Kn%u^:r 對翼重闊過隻拖鞋再多兩三吋左右 [/quote]X"^*tQ8M|

/?a C@!U!Y9K 蝙蝠來架?

大優勢 發表於 2008-7-16 10:48 PM

[quote]原帖由 [i]0000001[/i] 於 2008-7-16 10:37 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2779062&ptid=186667][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url](}oB!T^9~;z

Zr#i6U&Y9h
Bl)i&ae'[ @"q3iM 蝙蝠來架? [/quote]0~JfPVg"Z2J

%^'J1SUAm)sS%s$hR :P :photo: :photo: 我拍嗰陣真係有個奶師問人係咪;蝙蝠嚟

ch.chak 發表於 2008-7-16 10:55 PM

[quote]原帖由 [i]0000001[/i] 於 2008-7-16 10:37 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2779062&ptid=186667][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
K8_*p)b` R&R/X(]
A#z DW w!u 3dg{{'^ Q%J(P
蝙蝠來架? [/quote]4\ Y+c8A$|6C_,e`z
飛蛾最大隻可以有尺幾長
~Y1h$^%~N7` 可以大隻過蝙蝠tim

ch.chak 發表於 2008-7-16 10:58 PM

[quote]原帖由 [i]大優勢[/i] 於 2008-7-16 10:31 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2779045&ptid=186667][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]+L+{h l(z [$k
4nr:ZL|,R

6r4b${` a/\vb 我就係 飛娥山下的居民呀
8l+V~s{[1v :redface: :redface: 但係真係未試過'''大飛''入 ''細飛''就大把 [/quote]v(Ig5?+w8dHL
飛娥山下的居民唔一定要有大飛蛾入屋
$u4v-{xu!v-O 等如獅子山下唔會有獅子
c,};Q8Va$[F 鳳凰山冇鳳凰一樣
}Y/m Y1~/E ~(['UD
9MoF+q,^ PS:飛蛾山係因為形狀似飛蛾而命名
]'l5Z!P Y4j 而唔係因為飛蛾多

大優勢 發表於 2008-7-16 11:05 PM

[quote]原帖由 [i]ch.chak[/i] 於 2008-7-16 10:58 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2779087&ptid=186667][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] Edeq,d9I GhH
}#} xw9cx9M i3x
飛娥山下的居民唔一定要有大飛蛾入屋
[Pq)jLNF 等如獅子山下唔會有獅子
?,Vd?&m;]Ea7b B$^ 鳳凰山冇鳳凰一樣,H _PC]Ezu4`.V

!I0[8]-qT0|T k aA PS:飛蛾山係因為形狀似飛蛾而命名)Ko6}tW1n
而唔係因為飛蛾多 [/quote]|(WK q$[E2}+d
UF)H,y#~H
:dev: :dev:  雞尾包無雞尾
)} Uts l Ab&b;d&s
/jl&{b'Ogm 豬仔包無豬仔E Xh(s;?'e

vtp\Ex 我係想回樓人話要喺邊度先係
(jY[y @-T:Zo 我就係喺佢講嗰啲地方啫

自由神 發表於 2008-7-16 11:10 PM

我個人經驗P$W.Dni:F `,l
我住十幾樓既mD?/@"LY#H-u
附近都無咩樹e:J$`0~Fw
不過有一晚有隻超過30cm闊既飛蛾:yy26:
?.d~5L&F0}b 依附左o係我個廚櫃度:yy28: R2v{ UL|%qx
-BFNj.o+B kx5t
佢好靚........好大te p,z0o aD%l+c.Q0L
我諗標本都無咁大隻

-仔仔仔- 發表於 2008-7-16 11:14 PM

要搞死咁大隻既野$`"JKv TV1mY
真係好難留佢全屍0d*D0nvI*H
點都會甩d野出黎:haha:

自由神 發表於 2008-7-16 11:16 PM

[quote]原帖由 [i]-仔仔仔-[/i] 於 2008-7-16 11:14 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2779114&ptid=186667][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
9G&xV6C;\j:s&u-\ | 要搞死咁大隻既野
"Jg)w8|.Bp 真係好難留佢全屍8lz3j*_r P
點都會甩d野出黎:haha: [/quote]
#F,a"`Y.el%F$`&L&]+] 做咩搞死佢?:yy28:
-k:zWL,X*u Ch 細細力托住佢對翼放佢走啦:yy29:

-仔仔仔- 發表於 2008-7-16 11:50 PM

[quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2008-7-16 11:16 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2779120&ptid=186667][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]yw5@Z8l,`
p.o"C(FA$?_
做咩搞死佢?:yy28:
$M|L#a5t0R eA3JH 細細力托住佢對翼放佢走啦:yy29: [/quote]
3\c\:vWX4MA9c 咁大隻好驚嫁:yy31:
P3a U.T#G*CoUs 緊係搵隻拖鞋飛死佢啦:yy33:

衰貓 發表於 2008-7-17 12:21 AM

老一輩話唔好亂咁打死啲飛蛾,因為傳說話好多時會有人既靈魂附係飛蛾身上喎。。。。。

jimjim12 發表於 2008-7-17 01:07 AM

馬騮山會唔會有馬騮呢?!

littlepig 發表於 2008-7-17 01:27 AM

從迷信角度看, 有親人離世後, 有昆虫特別係大飛蛾入屋, 可能係親人回來探大家,咁你冇親人離世,自然冇大飛蛾:naughty: :naughty:  y ~;~?1^V)x
O3oVP:co_i X:R
有興趣可看看翁美玲既天師執位*X+lzu {^0\{
O XEb\O&Q
[[i] 本帖最後由 littlepig 於 2008-7-17 01:29 AM 編輯 [/i]]

owaio 發表於 2008-7-17 03:10 AM

乘隻蝙蝠咁 都好大隻下 :naughty:

wind69 發表於 2008-7-17 04:05 AM

[quote]原帖由 [i]大優勢[/i] 於 2008-7-16 09:51 PM 發表
!G+F,A)Q@5k4oA%c-wI S .s;I+GU.A
樓下拍的     笨咗 應該用支筆用嚟對比吓*R"[ w jh
至少 六吋 大的 .x P$c7eN?,Y
其實大家有無諗過 /x I^R ~ D@
點解 細飛娥會入屋 5[j)g |8E;C]S/u2m
但大形飛娥就從來都唔會入屋既   (以公屋嚟計) [/quote]
U*q'GPG4KB
&h-Z"G}Ulk
a2ib;f fU s?9kjo#V7x4VK

PC!c&zf:D9c 咪就係因為佢大隻囉,呢個世界有其他補獵者架嘛!
2hYA4o4ih 飛"甲由"都識夜晚或者天光前先飛入屋啦
.v!uSX0_J 呢種飛蛾咁大件 仲學人飛咁高,容乜易俾雀仔擔左去呀:giveup:

wind69 發表於 2008-7-17 04:21 AM

[quote]原帖由 [i]littlepig[/i] 於 2008-7-17 01:27 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2779513&ptid=186667][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
l@D ~@0sP0X&N1H| 從迷信角度看, 有親人離世後, 有昆虫特別係大飛蛾入屋, 可能係親人回來探大家,咁你冇親人離世,自然冇大飛蛾:naughty: :naughty:  
*O/RPW7dw #NJ&nWq u
有興趣可看看翁美玲既天師執位 ... [/quote]
0QW:^-HN%SH'Rl L}
|0{O7s @H h9z 咦......你唔好話wor...`J#aw}O
(CjtH"}7E.?M'`
我以前居然做過幾年所謂ge衣紙舖
)K8h;q/YI1g~4b r1p ETq0u
平時間唔中都有飛蛾飛入舖到,但係大飛蛾就少見d
wCSS~%A@X:Z.k
_5cfhA7^W'hZ d 但一去到大時大節,好似七月呀!過年前咁,
hl+LVKYCtz -{s!tq$r_ }J
就真係時時都會見到有大飛蛾係舖頭附近出現架wor-qFP6\~sm`
Phy KP[2hq
你可以問番d做類似行業ge人,根本唔係乜野出奇蛋ge事:haha:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.