其實點解大飛娥唔會入人屋企呢???
[img]http://i220.photobucket.com/albums/dd90/dark2345/a.jpg?t=1216215327[/img],Cd1W$~;X ^0`][img]http://i220.photobucket.com/albums/dd90/dark2345/b.jpg?t=1216215421[/img][#j l4T[.UH
[img]http://i220.photobucket.com/albums/dd90/dark2345/c.jpg?t=1216215725[/img]
[img]http://i220.photobucket.com/albums/dd90/dark2345/d.jpg?t=1216215772[/img]d.Py}#|)talV["L
樓下拍的 笨咗 應該用支筆用嚟對比吓
,dX8rMB7~dmq
至少 六吋 大的
其實大家有無諗過
5V@h,Gd:b drF
點解 細飛娥會入屋 C'Cf0Y+S
但大形飛娥就從來都唔會入屋既 (以公屋嚟計) 我諗只係冇大形飛蛾飛入過樓主屋企
大形飛蛾既數量比例一定比小形飛蛾少tJ5X d&t B
飛入屋既比例亦相對比較少
但絕對唔係冇
如果住得近山邊/郊區附近(一樣有公屋)
飛入屋既機會會大d 我都未試過比大飛蛾飛入屋呀t_3]Yz?0R2k0i3{
但係就有好多少飛蛾
好彩無大咋BpfP3zT
唔係我實比佢嚇死:hitwall: [quote]原帖由 [i]-仔仔仔-[/i] 於 2008-7-16 10:20 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2779024&ptid=186667][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]N6v~1X{S
我都未試過比大飛蛾飛入屋呀M)aHO v[N-|
但係就有好多少飛蛾EDp${'X5l
好彩無大咋*qDY4B?*w'g z l
唔係我實比佢嚇死:hitwall: [/quote]
都真係幾恐怖
我有次去我個fd屋企就飛左隻入黎
係東涌富東村戈邊
比飛蛾比拖鞋拍死戈陣
對翼重闊過隻拖鞋再多兩三吋左右 [quote]原帖由 [i]ch.chak[/i] 於 2008-7-16 10:13 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2779014&ptid=186667][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]d#PY {X.g.rx
我諗只係冇大形飛蛾飛入過樓主屋企
大形飛蛾既數量比例一定比小形飛蛾少#h3]c;N-`+Two `
飛入屋既比例亦相對比較少
但絕對唔係冇Gf^4N7z B]p
如果住得近山邊/郊區附近(一樣有公屋)
飛入屋既機會會大d ... [/quote]4rl5cW%W\
}2R2i,Gzi7DA
我就係 [size=7]飛娥山下的居民[/size][size=4]呀[/size]
:redface: :redface: 但係真係未試過'''大飛''入 ''細飛''就大把 [quote]原帖由 [i]ch.chak[/i] 於 2008-7-16 10:26 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2779031&ptid=186667][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
都真係幾恐怖d%e;`c({3U8?2qqv
我有次去我個fd屋企就飛左隻入黎R/l#p;u&}w7i7u
係東涌富東村戈邊6N(_?2WHOd
比飛蛾比拖鞋拍死戈陣
對翼重闊過隻拖鞋再多兩三吋左右 [/quote]