娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大優勢 發表於 2008-7-16 09:51 PM

其實點解大飛娥唔會入人屋企呢???

[img]http://i220.photobucket.com/albums/dd90/dark2345/a.jpg?t=1216215327[/img]&M4T+W fX7n |8K"x1@
[img]http://i220.photobucket.com/albums/dd90/dark2345/b.jpg?t=1216215421[/img]
SAn/L-z`^ [img]http://i220.photobucket.com/albums/dd90/dark2345/c.jpg?t=1216215725[/img]Gx.p$uS}
[img]http://i220.photobucket.com/albums/dd90/dark2345/d.jpg?t=1216215772[/img]-{ _$S#w3Q7u(xyH*T!}
F h*c1P4u
樓下拍的     笨咗 應該用支筆用嚟對比吓rY{ N*OR

*g9H'Z7Cz{/d PUjZ 至少 六吋 大的
5E4G ogML 其實大家有無諗過 e%lZ HNM4fn S*P
f ah[f
點解 細飛娥會入屋 kSS:ikj@/Ih
但大形飛娥就從來都唔會入屋既   (以公屋嚟計)

ch.chak 發表於 2008-7-16 10:13 PM

我諗只係冇大形飛蛾飛入過樓主屋企k%~:V)rQe)U
j8s/u~2k
大形飛蛾既數量比例一定比小形飛蛾少
i(p$` b:Om!Q 飛入屋既比例亦相對比較少
+h+\ ~%x9}3[bR%Lc$TaZ 但絕對唔係冇
WpE:mX/A)q*LP4N;d 如果住得近山邊/郊區附近(一樣有公屋)'J0H2OT:Q
飛入屋既機會會大d

-仔仔仔- 發表於 2008-7-16 10:20 PM

我都未試過比大飛蛾飛入屋呀
*I/D qBL 但係就有好多少飛蛾#^,ha|@y4H:i
好彩無大咋 {8b,CK q+z,J1Dh
唔係我實比佢嚇死:hitwall:

ch.chak 發表於 2008-7-16 10:26 PM

[quote]原帖由 [i]-仔仔仔-[/i] 於 2008-7-16 10:20 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2779024&ptid=186667][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
2^}+C9FhA2}4] 我都未試過比大飛蛾飛入屋呀2Mr/N"q)c9\.f6`,|#C
但係就有好多少飛蛾
AG'XtO6n1mL6K 好彩無大咋U5` H^1a;PQ
唔係我實比佢嚇死:hitwall: [/quote]
AFWReuyjk)R:k 都真係幾恐怖!c.`x+|yA ? W I
我有次去我個fd屋企就飛左隻入黎
VdxH+UQ~7Dt4f 係東涌富東村戈邊
u@ KY"ndn 比飛蛾比拖鞋拍死戈陣(G7Z7f&iG+T
對翼重闊過隻拖鞋再多兩三吋左右

大優勢 發表於 2008-7-16 10:31 PM

[quote]原帖由 [i]ch.chak[/i] 於 2008-7-16 10:13 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2779014&ptid=186667][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]i,S g-h~L0@(DGf
我諗只係冇大形飛蛾飛入過樓主屋企4?n{#V"d+Y

L"n:?_jS"Ic@ 大形飛蛾既數量比例一定比小形飛蛾少G2ro3pp:j(S-|
飛入屋既比例亦相對比較少g*[`A bu
但絕對唔係冇(h ~1@0e9mBLB
如果住得近山邊/郊區附近(一樣有公屋)
$nDxI7a)g 飛入屋既機會會大d ... [/quote]
;T(Fq8{)t C v
~(WC%?,di 我就係 [size=7]飛娥山下的居民[/size][size=4]呀[/size]/R%S,m"k)a BWk
:redface: :redface: 但係真係未試過'''大飛''入 ''細飛''就大把

0000001 發表於 2008-7-16 10:37 PM

[quote]原帖由 [i]ch.chak[/i] 於 2008-7-16 10:26 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2779031&ptid=186667][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]f Ff!w Pz

/[&M7dnCYS9qn]] 都真係幾恐怖j5?0OFG
我有次去我個fd屋企就飛左隻入黎 |n e-a9]
係東涌富東村戈邊
b q*aqM'l-C.u8Sf 比飛蛾比拖鞋拍死戈陣C.g&g4d q
對翼重闊過隻拖鞋再多兩三吋左右 [/quote]
i@A {z*r^M mq-p qz%y9X*? B7T
蝙蝠來架?

大優勢 發表於 2008-7-16 10:48 PM

[quote]原帖由 [i]0000001[/i] 於 2008-7-16 10:37 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2779062&ptid=186667][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]`X9bAT~e

^fGGE3ZN /Bj~.l|X!I K7O
蝙蝠來架? [/quote]
l,u3U3]#R2Y1b L@H ah T'N;U8\&E1Y
:P :photo: :photo: 我拍嗰陣真係有個奶師問人係咪;蝙蝠嚟

ch.chak 發表於 2008-7-16 10:55 PM

[quote]原帖由 [i]0000001[/i] 於 2008-7-16 10:37 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2779062&ptid=186667][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
.uvv{O `GYS!I1T-@LI

f7` `D0o~ 蝙蝠來架? [/quote]~J ~|T4LC6?
飛蛾最大隻可以有尺幾長
5gyv:[X 可以大隻過蝙蝠tim

ch.chak 發表於 2008-7-16 10:58 PM

[quote]原帖由 [i]大優勢[/i] 於 2008-7-16 10:31 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2779045&ptid=186667][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
;W?-yV o3i
9v0kea T+ra @#b.|G_i}XU
我就係 飛娥山下的居民呀
tL;{r3W :redface: :redface: 但係真係未試過'''大飛''入 ''細飛''就大把 [/quote]
W2ho@$U(N)f7sj 飛娥山下的居民唔一定要有大飛蛾入屋vS#y5i/W1r
等如獅子山下唔會有獅子
s2W[A2w0w,x Y(k|5R$t)m 鳳凰山冇鳳凰一樣
$SUI`4oKq D3g ,|g&D$Mdp4L
PS:飛蛾山係因為形狀似飛蛾而命名
Io6T!Yf/J:u 而唔係因為飛蛾多

大優勢 發表於 2008-7-16 11:05 PM

[quote]原帖由 [i]ch.chak[/i] 於 2008-7-16 10:58 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2779087&ptid=186667][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
$n}5S%i)?8m}"|e (v:|SJ5pjC%XCk
飛娥山下的居民唔一定要有大飛蛾入屋zWE/} E`
等如獅子山下唔會有獅子
Uw4I _sK 鳳凰山冇鳳凰一樣uC_Zo%y
pC p3K-ISf'tY E3g
PS:飛蛾山係因為形狀似飛蛾而命名(p L9ye7e P8qe
而唔係因為飛蛾多 [/quote]
Z1{Gt%W c
"H3xLBcv2I:@4_ :dev: :dev:  雞尾包無雞尾w![d+Yi
7Mq db2VOM(|0c~%E
豬仔包無豬仔
];`wd'V.B 3E V:W&[Q,E
我係想回樓人話要喺邊度先係
"m p#qCz@.[4b)h 我就係喺佢講嗰啲地方啫

自由神 發表於 2008-7-16 11:10 PM

我個人經驗d[1aL e\\
我住十幾樓既z&w yx)W@'xC*P
附近都無咩樹){:N$~y[`7f$E5{
不過有一晚有隻超過30cm闊既飛蛾:yy26:
^"Gc2W-~neK@kw%q 依附左o係我個廚櫃度:yy28: k)Zn"tg[
cI@6\/N"ub DCn
佢好靚........好大
6aW7k^$H}YH 我諗標本都無咁大隻

-仔仔仔- 發表於 2008-7-16 11:14 PM

要搞死咁大隻既野
/H} A KdJD&` 真係好難留佢全屍
gAq*~P#Co+z9\ 點都會甩d野出黎:haha:

自由神 發表於 2008-7-16 11:16 PM

[quote]原帖由 [i]-仔仔仔-[/i] 於 2008-7-16 11:14 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2779114&ptid=186667][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]E4G@ nrb$y6b
要搞死咁大隻既野
#XV7y8j zq(X(f` 真係好難留佢全屍
"Aa&W'wz:p;x%g 點都會甩d野出黎:haha: [/quote]SJz,gV] }f
做咩搞死佢?:yy28:
(h7eU da j 細細力托住佢對翼放佢走啦:yy29:

-仔仔仔- 發表於 2008-7-16 11:50 PM

[quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2008-7-16 11:16 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2779120&ptid=186667][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
(h#jSu2G| E*jt bEup)C;TU
做咩搞死佢?:yy28:
@y as^$Z)\ 細細力托住佢對翼放佢走啦:yy29: [/quote]| L^XzV%a
咁大隻好驚嫁:yy31:
0l"|t7\H'l5M 緊係搵隻拖鞋飛死佢啦:yy33:

衰貓 發表於 2008-7-17 12:21 AM

老一輩話唔好亂咁打死啲飛蛾,因為傳說話好多時會有人既靈魂附係飛蛾身上喎。。。。。

jimjim12 發表於 2008-7-17 01:07 AM

馬騮山會唔會有馬騮呢?!

littlepig 發表於 2008-7-17 01:27 AM

從迷信角度看, 有親人離世後, 有昆虫特別係大飛蛾入屋, 可能係親人回來探大家,咁你冇親人離世,自然冇大飛蛾:naughty: :naughty:  
u d7k1S/e'D)Teh &d+I!pG ?x9|kl
有興趣可看看翁美玲既天師執位
#STA'D b0q
5Z+x @g1k.v [[i] 本帖最後由 littlepig 於 2008-7-17 01:29 AM 編輯 [/i]]

owaio 發表於 2008-7-17 03:10 AM

乘隻蝙蝠咁 都好大隻下 :naughty:

wind69 發表於 2008-7-17 04:05 AM

[quote]原帖由 [i]大優勢[/i] 於 2008-7-16 09:51 PM 發表 7s3\3qU9R RM
/S,| ?#e/dZ0o
樓下拍的     笨咗 應該用支筆用嚟對比吓nmL"I'ZR_4w
至少 六吋 大的 |r#{*qeGS.Tw
其實大家有無諗過 .P Y\0b W(K:]i p
點解 細飛娥會入屋 6a@:Ko w'S_o lx
但大形飛娥就從來都唔會入屋既   (以公屋嚟計) [/quote]
5L9i%v"{C#uv
9o n.|_-B4_C w2f l
A7d$y m6Oc4U5RP
W"B.y6v,E /])q$]h)M.j4q;k
咪就係因為佢大隻囉,呢個世界有其他補獵者架嘛!
I9N i AP0q*h?u!{ 飛"甲由"都識夜晚或者天光前先飛入屋啦
0Pc3A^:Y3H!kK 呢種飛蛾咁大件 仲學人飛咁高,容乜易俾雀仔擔左去呀:giveup:

wind69 發表於 2008-7-17 04:21 AM

[quote]原帖由 [i]littlepig[/i] 於 2008-7-17 01:27 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2779513&ptid=186667][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
H{-t:j:L(v(F/k 從迷信角度看, 有親人離世後, 有昆虫特別係大飛蛾入屋, 可能係親人回來探大家,咁你冇親人離世,自然冇大飛蛾:naughty: :naughty:  
d}p's1w$t:G
E'@N8I,sY:e 有興趣可看看翁美玲既天師執位 ... [/quote]J/ED7eSi o"a{U h

'G9IA WY#K 咦......你唔好話wor...
vpo~:| ^
$C!f,a,X2m;o 我以前居然做過幾年所謂ge衣紙舖bc_ pr O

MhHr tr1i} 平時間唔中都有飛蛾飛入舖到,但係大飛蛾就少見dRmR4Dyu)U~
-BQ#i/rlP.d
但一去到大時大節,好似七月呀!過年前咁,o]Y?g9d"Y?-fc

n g ~y1r9Hv 就真係時時都會見到有大飛蛾係舖頭附近出現架wor
N#ky;Mo(ocB|3Z ~
.Q Z[%Qa`*G 你可以問番d做類似行業ge人,根本唔係乜野出奇蛋ge事:haha:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.