娛樂滿紛 26FUN's Archiver

wong555 發表於 2008-7-17 05:02 PM

開post

大家
x1Loa5~/])Qp/v 你地覺唔覺得轉左網N2M4J&nG
好似小左人開post.my&q'hm.Z0[
同埋點解要轉網5QTh:a{?$Eh5PK
係我入唔到定大家都入唔到本身果個網呀?

ch.chak 發表於 2008-7-17 08:30 PM

你個問題好似應該去版務區問
}6swJFR [url]http://www.26fun.com/bbs/thread-186325-1-1.html[/url]

阿感 發表於 2008-7-17 11:12 PM

[quote]原帖由 [i]wong555[/i] 於 2008-7-17 05:02 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2780232&ptid=186709][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]&zH d8B Q
大家
ht-|)B"m 你地覺唔覺得轉左網rI Y Y`8X'|:P
好似小左人開post
ox/Qi"t O#R&`8F 同埋點解要轉網"L H*B6{T.M
係我入唔到定大家都入唔到本身果個網呀? [/quote]h }dN.Y4V+u
vAG{!YE
唔知,冇計過
-Q9EF0B/F;@ {b 但係多o左你開post:lol: :naughty: :clap:

wong555 發表於 2008-7-20 09:24 AM

[quote]原帖由 [i]阿感[/i] 於 2008-7-17 11:12 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2780602&ptid=186709][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]2_SG"P9U.TP'?)E
Va\'_H(a

)D;]*pp'p3wj 唔知,冇計過
&d0Hrkp'v 但係多o左你開post:lol: :naughty: :clap: [/quote]哈哈哈0Kf5{e-K hm
搞爛gag

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.