港姐呀
hihi大家
你地知唔知選港姐其中一段G NQG,A)Q(Ii
咪有港姐係到跳舞出場,果陣咪播緊好多英文歌6~oo*gt6kO&{6B_%[
你地知唔知係邊幾首?](|o%He5[j Fshp d ^#@
唔該曬~~ The Beatles既TWIST & SHOUT
靜係識一首,你岩唔岩洗 fc/x|3X0tu/E
e首係係咁唱come on come on baby now [quote]原帖由 [i]hitmecomecome[/i] 於 2008-7-20 10:25 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2783604&ptid=186899][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]5q$x6c5n#g&D/Kd&^A3cG7W
The Beatles既TWIST & SHOUT .D.\4V b%[w5Oz;T
靜係識一首,你岩唔岩洗n:m;ON8@(mH~*p `
e首係係咁唱come on come on baby now [/quote]THX呀 係呀.. twist & shout ... Beatles 唱架 ....fl"RXn
哥哥張國榮未走之前果個演唱會都有番唱過啦...
不過唔係成隻唱晒... 係連埋stand up 黎唱既...-x3A+c&i:x9K N6|
如果唔係佢既fans... 就好難知道佢唱過呢隻歌囉.... [quote]原帖由 [i]f.barthez[/i] 於 2008-7-20 11:21 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2784307&ptid=186899][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]-s j5cCN2sE BB
係呀.. twist & shout ... Beatles 唱架 ...2{[(j)Jz&ud&g[
哥哥張國榮未走之前果個演唱會都有番唱過啦... D^'XB [;lH mc5h
不過唔係成隻唱晒... 係連埋stand up 黎唱既...|\k\t'\+d7R5[3X
如果唔係佢既fans... 就好難知道佢唱過呢隻歌囉.... ... [/quote]"G#]{#~E:B3L1mEh
佢係金枝玉葉既時候已經唱過呢隻歌
而呢套戲已經比無記同cable播到爛
而且soundtrack又有收錄到jL,SNH]U'wL
我諗都冇咩人唔知佢唱過
頁:
[1]