娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kaky923 發表於 2008-7-20 10:54 PM

寫信問字

我想寫唔[份氣]應該點寫,冇理由就咁寫掛,唔該:) -~n4|)@ @
)S e/N4By6ex1^
唔[份氣]即係覺得好唔底既意思

infjlam 發表於 2008-7-20 11:01 PM

唔憤氣:yy24:

wind69 發表於 2008-7-20 11:02 PM

不忿氣  :mad:

大優勢 發表於 2008-7-20 11:05 PM

[quote]原帖由 [i]wind69[/i] 於 2008-7-20 11:02 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2784247&ptid=186931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
#wl5ZJ;\ wpj` S i 不忿氣  :mad: [/quote]
IFo7T |3m4efp`
$fg.Pk0H$d_y :redface: :redface: 應該呢個啱

infjlam 發表於 2008-7-20 11:09 PM

[quote]原帖由 [i]大優勢[/i] 於 2008-7-20 11:05 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2784260&ptid=186931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]6M g&HB(N3S7E
(Eeqk S
F$C*K Q9{HiS
:redface: :redface: 應該呢個啱 [/quote]E-czK;B]i
Ohc#LA ?g
唔忿氣:yy05:

kaky923 發表於 2008-7-20 11:14 PM

謝過先,有冇文雅少少

SCM 發表於 2008-7-20 11:20 PM

[quote]原帖由 [i]kaky923[/i] 於 2008-7-20 11:14 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2784283&ptid=186931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
Xu8Q](W_'g 謝過先,有冇文雅少少 [/quote]!U{-j`"bp1]3E
不服氣

阿感 發表於 2008-7-20 11:24 PM

不忿
&h5?,b l KeI 不忿氣
'E/h(LY^]i 不服氣
7YxECBKYO.h 不甘心

kaky923 發表於 2008-7-20 11:26 PM

[quote]原帖由 [i]阿感[/i] 於 2008-7-20 11:24 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2784311&ptid=186931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
C@ W0g5E 不忿
tr]o%G E"Zs 不忿氣-uGdXE
不服氣.m#`8eh9gV
不甘心 [/quote]
*j W'@h,R &g2S:{$Kv
謝謝大家

wind69 發表於 2008-7-20 11:26 PM

[quote]原帖由 [i]SCM[/i] 於 2008-7-20 11:20 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2784302&ptid=186931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] n0IZ!m(ub u-U)r
f3R [wZVM)b
不服氣 [/quote]
Q%K4` x-s%`
]UI&br;z 又或者 不甘心

wind69 發表於 2008-7-20 11:27 PM

其實全部都好文雅.........

ch.chak 發表於 2008-7-20 11:29 PM

冇人會寫得咁口語ga
&f7][:o8SLd`9b 用返同意思既詞就得
!E TX [:z K6i9vp 文雅d既可以用心有不甘啦

R-Star 發表於 2008-7-21 08:39 AM

唔抖氣 :yy03:

easy_man 發表於 2008-7-21 01:35 PM

心深不忿 :P

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.