書展就到喇, 你地會買咩呀?
條問題唔應該咁問...:yy14:應該係除左寫真集之外 :yy15: , 你地會買咩呀? :yy07: :yy07: :yy07:
(j+i~I2a{7e;A0~
太耐冇去過書展, 有冇d咩係必買架 :yy02:
想買figure :yy05:, 但聽講靚o個d都好貴 :yy29: :yy26: :yy26: 我會揀d愛情小說同埋d心理既書睇下...xt3uJ"VC6f3[
好冇心機..無啦啦一上網返黎就變哂0積分 [quote]原帖由 [i]R-Star[/i] 於 2008-7-21 11:23 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2785361&ptid=186986][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
條問題唔應該咁問...:yy14:
應該係除左寫真集之外 :yy15: , 你地會買咩呀? :yy07: :yy07: :yy07:
太耐冇去過書展, 有冇d咩係必買架 :yy02: Z?)~4t#rP.W
想買figure :yy05:, 但聽講靚o個d都好貴 :yy29: :yy26: :yy26: ... [/quote]
你想買咩figure??7m1aJ W@ Q+p6[.@
如果係動畫人物 8月頭去動漫展仲多wo 關於中國政治 , 中國軍事 , 國際戰略 , 中國反恐
以上四種書 !!!! 唔知仲有冇d潮語卡之類既書呢Bf_/jgx1cR
覺得呢個topic幾有趣 ^^ [quote]原帖由 [i]askalpk[/i] 於 2008-7-21 11:26 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2785368&ptid=186986][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
我會揀d愛情小說同埋d心理既書睇下...
好冇心機..無啦啦一上網返黎就變哂0積分 [/quote]
愛情小說都好喎, 以前好鍾意睇:yy15:
但我剩係識中學時代o既梁望峰, 你有冇睇開邊個作者/邊本書介紹下呀 :yy27: :yy02: :yy02: `-\I{`nV
'_ Mt#x+[[b;{U0B
P.S. 唔緊要啦, 有貢獻總會有分o既:yy07: 去書展既好處就係可以見到好多唔同種類既書Oj]rj ?
無目標入去,睇啱咪買 [quote]原帖由 [i]SCM[/i] 於 2008-7-21 11:34 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2785388&ptid=186986][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
你想買咩figure??op;P4jWp
如果係動畫人物 8月頭去動漫展仲多wo [/quote]2}5Y2J`'x"_6i
動漫maggie會搞到個場好迫架 :yy31:
平時冇乜留意呀, 都係想睇下有冇d得意/型d o既figure, 買黎放o係home/office :yy07: .Vp5qT4Re
[quote]原帖由 [i]halo678[/i] 於 2008-7-21 11:38 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2785394&ptid=186986][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] ~f{)ZAD ^'U.\
唔知仲有冇d潮語卡之類既書呢
l|lH@ u
覺得呢個topic幾有趣 ^^ [/quote]
咁快預備下年會考 :D 冇一定既目標,如見到一些自己感到較有深度的書,便有可能會買:yy04: 我會買....飛入場!影下相,睇下有乜買 有冇人知每一日會邊D作家有簽名會? [quote]原帖由 [i]mygodwilldo[/i] 於 2008-7-22 02:04 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2785997&ptid=186986][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
有冇人知每一日會邊D作家有簽名會? [/quote];xegHp
,t x9v3`Xy:r&L{
用pdf睇:kicking: %N$e#@u3S}JU{
[url=http://hkbookfair.hktdc.com/chi/newsletter/pdf/sign.pdf#page=1]http://hkbookfair.hktdc.com/chi/newsletter/pdf/sign.pdf#page=1[/url] [quote]原帖由 [i]halo678[/i] 於 2008-7-21 11:38 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2785394&ptid=186986][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]E'p#}3|%q,A%I1R
唔知仲有冇d潮語卡之類既書呢
覺得呢個topic幾有趣 ^^ [/quote]|RCA8}"Rje
U E*@%[email protected]f
朱分E(903 DJ)出左本關於潮語既事~~ [quote]原帖由 [i]halo678[/i] 於 2008-7-21 11:38 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2785394&ptid=186986][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]~k3V{;@nS
唔知仲有冇d潮語卡之類既書呢 \:Ka? ~'`@
覺得呢個topic幾有趣 ^^ [/quote]
今日行完書展喇
?(Xx-q-md4T#t N
潮語學習卡3k-C"Lm*Ls&U
$60 :lol: 買哈利波特:dev: 我要入場睇下先決定!! **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]原帖由 [i]gn00987333[/i] 於 22-7-2008 00:42 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2785495&ptid=186986][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]0P2~5AJ9k4s0qM
冇一定既目標,如見到一些自己感到[color=red][b]較有深度的書[/b][/color],便有可能會買:yy04: [/quote]n'h'si\\"n-g
:haha: :haha: :haha: 千機變 II 花都大戰..................................................................................................... 中史書, 中華果一set 24史中史書, 睇下有無得平@@
頁:
[1]