娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sang50 發表於 2008-7-23 05:06 PM

請各位幫手/.\

尋晚係仙x岩聽到一首歌
dF sS2q3b*@
U5J!\V G7`KW%K6{ 女仔唱架...廣東話 ...   其中有連續2句既音係一樣
rhX)L/^ yqU7UUHh~|3D
我知道係好難-0-我搵左成日都唔知點搵落去
7_%}UH4E`)[
ak7l!hPI 有冇邊位聽過可以話一話我知7\"r R"N-E D/_.h

Qw[R,d*J 講d可能性黎聽下

kakeidevil 發表於 2008-7-23 05:11 PM

記唔記得其中一兩句既歌詞?:help:

sang50 發表於 2008-7-23 05:16 PM

一句都唔記得...   只係知道唔係快歌-0-

BOYDWAN 發表於 2008-7-23 06:00 PM

[quote]原帖由 [i]sang50[/i] 於 2008-7-23 05:16 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2787406&ptid=187104][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]w)y?al\
一句都唔記得...   只係知道唔係快歌-0- [/quote]
$?7O3oq.b0{m@Rk 3UYB b S
咁好難喎........:yy28:
)T$EB6ie1S 有無音可以打出黎呀? do re me fa so 咁打都可以噃~:yy16:

也媽嗲 發表於 2008-7-23 06:07 PM

[quote]原帖由 [i]sang50[/i] 於 2008-7-23 05:06 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2787400&ptid=187104][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
]y$@!v }{6`v.h 尋晚係仙x岩聽到一首歌V^oR)h0m7Z+wK3Y
"K'SqaiHi
女仔唱架...廣東話 ...   其中有連續2句既音係一樣 gKEFQ?
,v)Awb HmZCE;G x `O
我知道係好難-0-我搵左成日都唔知點搵落去
IHv6]Vs ZhSz G'aA)@SY
有冇邊位聽過可以話一話我知
.ScJ [\&}C+}
5^m/v7Qg"h @ xKd9a 講d可能性黎聽下 ... [/quote]
q6MLjC ;I qQ#O4}4I9VqF
咁有冇個嗲字之類    有就易揾d:yy21: ~

BOYDWAN 發表於 2008-7-23 06:11 PM

[quote]原帖由 [i]也媽嗲[/i] 於 2008-7-23 06:07 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2787452&ptid=187104][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
!NL1|1z2h S }!z/zjY#Sh$q3n
6P)V}1~f7K;ED
咁有冇個嗲字之類    有就易揾d:yy21: ~ [/quote]
%Hx B4iR9s `5?wF9N

(y6N7s&IW9b-@H!O :eek: 有咩歌係有個嗲字咖????:lol:

也媽嗲 發表於 2008-7-23 06:19 PM

[quote]原帖由 [i]BOYDWAN[/i] 於 2008-7-23 06:11 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2787457&ptid=187104][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
.k _ O7Ce] K:zI1A'p g
|,eS"Pq0|'X7eHOy

JzW ^ e;IR :eek: 有咩歌係有個嗲字咖????:lol: [/quote]6D:\:t;K!f7LG8A
(c&{Hd-Q|}
Oh!!Boydwan baby:yy07: ~~
$Rl K#g+XWH
rg;T?YcIh Ei5[G_|7Q+So
鄭秀文既 磋陀等等:love:       磋陀媽嗲我愛心你不必一次盡傾 ..............:kicking: $D2v G}lE ~

{+d4z2m%Sr8k 仲有大量既日本歌刀有:love: R Q9szY \EaW
A片刀有 :love: ........

BOYDWAN 發表於 2008-7-23 06:23 PM

:D [quote]原帖由 [i]也媽嗲[/i] 於 2008-7-23 06:19 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2787467&ptid=187104][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]UAr2y ?x$EJ

1x;s$v9@K/s6G
h+YW4?goi `-F Oh!!Boydwan baby:yy07: ~~
^y4e,oe*o4YLJ E u cgO-|v"hh

ThLaT]jC3A)RC 鄭秀文既 磋陀等等:love:       磋陀媽嗲我愛心你不必一次盡傾 ..............:kicking: 5erC_yV/R#`m&j

LY H D*ml8f 仲有大量既日本歌刀有:love:
+v [po;D [*r@bvD7q A&M A片刀有 :love: ........ ... [/quote]
e%k%O0Q-od6h q`
M5f5C2dT2GX? ?7h dc n
咁你都得????:eek: :lol: :D
/^IzAp1u g_ A片物講黎講去都係你個名~:naughty: :D

kakeidevil 發表於 2008-7-23 08:02 PM

[quote]原帖由 [i]sang50[/i] 於 2008-7-23 05:16 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2787406&ptid=187104][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
Pqm9xu 一句都唔記得...   只係知道唔係快歌-0- [/quote]
] CUUD
PP|rt!]UU 泰文歌?法文歌?乜都唔講:hitwall:
mAy"p.[ 點幫你???:giveup: :help:
0Mh1MFWV:b rih;esIs&k$p
你不如走番落仙x岩問下姐姐播過乜歌把啦:yy24:L/uR&ctR
w Hj:e T/FMf
[[i] 本帖最後由 kakeidevil 於 2008-7-23 08:03 PM 編輯 [/i]]

也媽嗲 發表於 2008-7-24 12:00 AM

咁不如走番落x跡岩    問下姐姐果電話號碼媾埋佢 再問佢播過d乜歌把啦 :yy24:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.