請各位幫手/.\
尋晚係仙x岩聽到一首歌女仔唱架...廣東話 ... 其中有連續2句既音係一樣
yqU7UUHh~|3D
我知道係好難-0-我搵左成日都唔知點搵落去
有冇邊位聽過可以話一話我知7\"r R"N-ED/_.h
講d可能性黎聽下 記唔記得其中一兩句既歌詞?:help: 一句都唔記得... 只係知道唔係快歌-0- [quote]原帖由 [i]sang50[/i] 於 2008-7-23 05:16 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2787406&ptid=187104][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]w)y?al\
一句都唔記得... 只係知道唔係快歌-0- [/quote]
3UYB bS
咁好難喎........:yy28:
有無音可以打出黎呀? do re me fa so 咁打都可以噃~:yy16: [quote]原帖由 [i]sang50[/i] 於 2008-7-23 05:06 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2787400&ptid=187104][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
尋晚係仙x岩聽到一首歌V^ oR)h0m7Z+wK3Y
"K'S qaiHi
女仔唱架...廣東話 ... 其中有連續2句既音係一樣 gKEFQ?
,v)AwbHmZCE;G x `O
我知道係好難-0-我搵左成日都唔知點搵落去
ZhSzG'aA)@SY
有冇邊位聽過可以話一話我知
講d可能性黎聽下 ... [/quote]
;I qQ#O4}4I9VqF
咁有冇個嗲字之類 有就易揾d:yy21: ~ [quote]原帖由 [i]也媽嗲[/i] 於 2008-7-23 06:07 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2787452&ptid=187104][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
}!z/zjY#Sh$q3n
6P)V}1~f7K;ED
咁有冇個嗲字之類 有就易揾d:yy21: ~ [/quote]
`5?wF9N
:eek: 有咩歌係有個嗲字咖????:lol: [quote]原帖由 [i]BOYDWAN[/i] 於 2008-7-23 06:11 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2787457&ptid=187104][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
K:zI1A'p g
|,eS"Pq0|'X7eHOy
:eek: 有咩歌係有個嗲字咖????:lol: [/quote]6D:\:t;K!f7LG8A
(c&{Hd-Q|}
Oh!!Boydwan baby:yy07: ~~