娛樂滿紛 26FUN's Archiver

mk政 發表於 2008-7-23 06:55 PM

[投票]邊個想變番舊時entfuno既面版

大家覺唔覺得宜家26FUN 比舊EF 唔同左f2GT5[E4W%WWc

t,slt4A 宜家一來睇相 睇POST無咁方便
*j(i$n3^^5cG#G9Z q .mj:?eHn S
仲好似少左人上黎 ioq"D^Q
其實點解要變版面o既!?

SCM 發表於 2008-7-23 08:32 PM

政爺:]\ ~:\B q4A
我初時都唔係咁鐘意la/hZ q5h,G?Si@
不過用下用下都冇咩所謂la

BOYDWAN 發表於 2008-7-23 08:56 PM

[quote]原帖由 [i]SCM[/i] 於 2008-7-23 08:32 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2787713&ptid=187109][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url];qqhbGg_-JR
政爺
e8c L7s/[ku:o7YW 我初時都唔係咁鐘意lan-g"} h ~m
不過用下用下都冇咩所謂la [/quote]
v XeLZ $s.Vt#Wt"e&s'@_
舊嘅唔去, 新嘅點嚟先?:D5q5Q#^n0L1u
雖然個setting 仲未整得好完全, 但係admin 情願將真金白銀新買返嚟嘅程式介面比我地用, "火熱頭條"就用返舊嘢, 真係出於一番好意錫我地呢班會員咖咋~:agree:
\|%G.x PfD&c C6G 我好明白大家用開舊介面, 新介面一定唔適應, 就好似舊屋搬新屋咁開頭一定唔慣, 好多嘢都會同舊屋比, 但係時間一耐左大家慢慢就會發掘到新屋嘅好處真係多過舊屋~:agree:3e8J8lW1s-Qh Y&SW
坦白講我都唔慣咖, 我都發掘緊有乜好玩之處, 但其實只要大家都本住以往嘅方式去出帖同回覆, 同以往真係無分別咖; 呢度會唔會變得更精彩都係睇大家, 唔係睇個介面嘛~:)
,[ N ZqE-{1M t? 總之大家放心啦, admin 真係努力緊去將個setting 整得盡善盡美, 下載量又好, 格式又好, 都不斷改進中; 佢都比我地呢班傻版主逼到無氣唞咖喇~:D +L H\5Fy
大家齊齊努力將呢度搞得更有聲有色好嘛?:cheers:

大優勢 發表於 2008-7-23 10:31 PM

面版  唔係最重要
^BC Z P%eSH$F~
``{0x)T'W+_ 係 最重要
VnV+MY6Jxx
,E9Oa&ri+x!Bv9A{ 開親  相片就扣分]@XF\|+X;P0x

(K:g x7DE{ [ 吓吓開一張 就唔開心一次............ J)B8Xeo` n
R2Y N8Y$H8Cs Y
連 舊片都唔可以睇 cLeN0J*S&D5Y#?!`
唉  唔講啦

mk政 發表於 2008-7-23 10:39 PM

[quote]原帖由 [i]SCM[/i] 於 2008-7-23 08:32 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2787713&ptid=187109][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
i\#w6glmeG0By 政爺
ddL.GB%Do 我初時都唔係咁鐘意la2I4o| ~6`iQY/^y2q
不過用下用下都冇咩所謂la [/quote]Ce6v/z8S/~4\
CAC9w5U
石少!Ne$KB0q[j

^&H"{xi.LH 你唔覺得舊版面比較易睇同埋易控制咩!?
3?O3Dc~#X 點都覺得舊好o的

mk政 發表於 2008-7-23 10:40 PM

[quote]原帖由 [i]BOYDWAN[/i] 於 2008-7-23 08:56 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2787744&ptid=187109][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
} ~.l~oNSv
d^0l7OtHf8g+[
Ff/C8CD'T)W4x 舊嘅唔去, 新嘅點嚟先?:DN;k#]e M/Y7[*zp \([c
雖然個setting 仲未整得好完全, 但係admin 情願將真金白銀新買返嚟嘅程式介面比我地用, "火熱頭條"就用返舊嘢, 真係出於一番好意錫我地呢班會員咖咋~:agree: X Jwo)w4V F
我好明白大家用開舊介面, 新 ... [/quote]
Ty\O Jg8?2}C'rn'H :}r%m^0r{NU
admin買番黎嫁@@v$d"@l$Iy!IK M
'M!G]~@w#J1u
宜家轉左新版面*n&jn)~[1b f Xg5M
我比較喜歡果o的馬嬲公仔

mk政 發表於 2008-7-23 10:40 PM

[quote]原帖由 [i]大優勢[/i] 於 2008-7-23 10:31 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2787916&ptid=187109][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
O_!n7E!b D 面版  唔係最重要
-rW-V W)P gkK-{{ {g /f&o}5HS$O quf
係 最重要
5t1H_%s2EY3Qj"~
E K:CREB wn8]D6D N 開親  相片就扣分uc4S5v5][ |&A

g$a6O T:OE8[l0\ 吓吓開一張 就唔開心一次............ %F?~&R"[VO
1lJ6@G#tfK S
連 舊片都唔可以睇
)tI1cg0Lg eai 唉  唔講啦 [/quote]
x'xw*M)^i$J
j\M2`Ixp h+d 你又岩 但我又唔係點睇相 無咩大影響^^

大優勢 發表於 2008-7-23 10:52 PM

[quote]原帖由 [i]mk政[/i] 於 2008-7-23 10:40 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2787936&ptid=187109][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
c9mQDe&dqV
+\M+e#CtZ9Z |+C{9~ZGR0V
你又岩 但我又唔係點睇相 無咩大影響^^ [/quote],R,k]ptftHsH

Ph+[$xBus hurt so  bad
2]o N N6{$W6zb I[ Tp+C
............ dd極多人都係因為睇相而開始係度 留低

衰貓 發表於 2008-7-24 10:08 AM

人總要適應新事物新環境,個版面有新鮮感其實都係一件好事,以前個舊版面睇睇吓真係好悶,坦白講,初時用的確有啲啲唔慣(可能係年紀大,適應能力低咗),但一兩日內已經像以前一樣操作順暢,而且是眾管理員的一番心意,所以應該支持新版面。。。。。

BOYDWAN 發表於 2008-7-24 12:19 PM

[quote]原帖由 [i]衰貓[/i] 於 2008-7-24 10:08 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2788556&ptid=187109][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]r2m+]1u5~![$g7q;_?
人總要適應新事物新環境,個版面有新鮮感其實都係一件好事,以前個舊版面睇睇吓真係好悶,坦白講,初時用的確有啲啲唔慣(可能係年紀大,適應能力低咗),但一兩日內已經像以前一樣操作順暢,而且是眾管理員的一番心意,所以應該支持新 ... [/quote] CG/m!Q5^(wb'M
z-| X&G'|&[5j'G0z
-CK x}Z Yx.[e
大家比多小小耐性啦,凡事總有適應期嘛~:agree: f_9zF2m$X$d
admin 仲整緊好多嘢,始終佢得一對手,大家包容一吓比d 時間佢咯~:)
z}yl.a:l/y 所有問題都會不斷去解決,大家發現有乜問題隨便提出,我地會mark 低咖,最緊要大家唔好唔耐煩~:cheers:

hamsubboy 發表於 2008-7-24 05:04 PM

50 50,
AbA2U"~G 3{$e:]9s.d ?-O_
新的不錯, 有新鮮感, 我覺得比以前好,[#UN,Tmu
5c,~Pq:qa~E%P
但係 最重要 係 路過都 會 COUNT 我 DL 過 D 相..........Ib0^cm
同埋我打文字唔可以 COPY & PASTE,
\`r1N;y.\ 對我呢種文化水平低, 又意見多的人,)IP5K7M3Na
攪到好多時 唔想回覆, (個人理由)3Nv4at'Nx3G
J&C+i] e0W;Aa3v
我估版主唔相 d  brother copy 其他人 d 野, 但係開多幾個頁一樣 可以 copy,/WT&O}t.j&M
但在同一篇reply 打文字, copy 唔到自己打既字.

奧井雅美 發表於 2008-7-27 12:07 AM

其實我也比較喜歡舊版,因為較易操作,AD1yQ br
不過正如版主所說:[舊嘅唔去, 新嘅點嚟先?]
6y!v?Z3xh+o7W 所以我會嘗試適應的。

benny1219 發表於 2008-7-29 10:45 PM

初初用不慣 但用用下巳上手了G#zH h1[.duA

Hc8U*](k 我覺得應該與時並進  所以支持換新版  
G-UV3H$k9e#~.f(h
%E6ZiX,a,YS 我自己一直認為世界不斷變 不進則退

ronald001120 發表於 2008-7-29 11:12 PM

D8f;OOM o
果個快好多
D],s'iqS 都埋易用好多

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.