[投票]邊個想變番舊時entfuno既面版
大家覺唔覺得宜家26FUN 比舊EF 唔同左f2GT5[E4W%W Wc宜家一來睇相 睇POST無咁方便
.mj:?eHn S
仲好似少左人上黎 ioq"D^Q
其實點解要變版面o既!? 政爺:]\ ~:\Bq4A
我初時都唔係咁鐘意la/hZ q5h,G?Si@
不過用下用下都冇咩所謂la [quote]原帖由 [i]SCM[/i] 於 2008-7-23 08:32 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2787713&ptid=187109][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url];qqhbGg_-JR
政爺
我初時都唔係咁鐘意lan-g"} h ~m
不過用下用下都冇咩所謂la [/quote]
$s.Vt#Wt"e&s'@_
舊嘅唔去, 新嘅點嚟先?:D5q5Q#^n0L1u
雖然個setting 仲未整得好完全, 但係admin 情願將真金白銀新買返嚟嘅程式介面比我地用, "火熱頭條"就用返舊嘢, 真係出於一番好意錫我地呢班會員咖咋~:agree:
我好明白大家用開舊介面, 新介面一定唔適應, 就好似舊屋搬新屋咁開頭一定唔慣, 好多嘢都會同舊屋比, 但係時間一耐左大家慢慢就會發掘到新屋嘅好處真係多過舊屋~:agree:3e8J8lW1s-QhY&SW
坦白講我都唔慣咖, 我都發掘緊有乜好玩之處, 但其實只要大家都本住以往嘅方式去出帖同回覆, 同以往真係無分別咖; 呢度會唔會變得更精彩都係睇大家, 唔係睇個介面嘛~:)
總之大家放心啦, admin 真係努力緊去將個setting 整得盡善盡美, 下載量又好, 格式又好, 都不斷改進中; 佢都比我地呢班傻版主逼到無氣唞咖喇~:D +L H\5Fy
大家齊齊努力將呢度搞得更有聲有色好嘛?:cheers: 面版 唔係最重要