宜家d暑期工不知所謂
我做緊間零售既..講真唔算辛苦..講得係辛苦既都係要係咁講野..
推介下d野同打招呼姐..請d part time一係就第一日都未返 G}5P Y:^r6])m
又唔通知..一係就返幾日..第二日突然話唔做..
搞到人手勁唔夠..做多幾日果d又嗌辛苦..gjKpKL:j
次次黎又要再教過..宜家好無心機..雖然唔洗我教
但係覺得同事成日白做囉-.-"請人又要搞d手續B$oi\v({
離職又有..真係好煩-.-唔辛苦得咪學人做暑期工pls!! 咩sales黎??岩既話不如請我啦..哈 會唔會係人工唔吸引呢? (不過某d"後生仔"又真係無乜責任心 :help: )l}/C8?T)M"D
今日o係書展聽倒一個part time話$35好少, 但對我以前黎講都算多喇 :D $35都算少=.=vkJ-N-f-E
我$23已經滿足=] [b][color=#006699]以下內容只係有感而發唔arm聽唔好插[/color][/b]
[b][color=#006699][/color][/b]
[b][color=#006699]馬仔你都識講[/color][color=red]佢地係暑期工[/color][/b]O#a#HYj
[b][color=#006699]唔通同你搏命ar[/color][/b]
d`9q C QUS-P#q
[b][color=#006699]我明白你比心機教新人做野[/color][/b]
[b][color=#006699]轉頭又話唔做真係好無引[/color][/b]x;I2k!T.VE6LOig J
[b][color=#006699]但你要明白佢地只不過[/color][color=red]係過客[/color][/b].Eo%bKxR4R;s,ku iY"^ B
[b][color=#ff0000][/color][/b]
[color=#ff0000][b]馬仔=馬 [/b]暑期工=A[/color]
[b][color=#ff0000][/color][/b] c*b{)[!_3n#|RV
[color=#ff0000]馬仔:阿A教一教你D野點做....咁做....同咁做.........[/color]
[color=#ff0000][/color] @2?(w&`d9@HI7zM b
[color=#ff0000]A(心想):你唔洗講咁詳細KA LA 我聽日都唔L做,約左人去石澳陽光與海AR[/color]({JJ JAI
[color=#ff0000][/color]
[color=#ff0000]馬仔: 阿A重有依D野又點做...點做同咁樣做[/color]
[color=#ff0000][/color] 2AI UKz)P
[color=#ff0000]A: 啊!知道! 啊!明白!(心想:你都ON L 9 ,我暑期工扮長工KA炸)[/color]
[b][color=#006699][/color][/b] 我好認同W0[ i U A?F[9g
唔係淨係暑期工添啦6w5KHf*g2jb
就連新出黎做野的人都無咩heartu.Y\Fwq
嫌3嫌4,? rk1PM
真係唔知阿爸阿媽做野幾辛苦 [quote]原帖由 [i]loklok117[/i] 於 2008-7-25 01:41 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2790083&ptid=187163][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]'^'V(y2`(a
以下內容只係有感而發唔arm聽唔好插
{.j` uoSU4[_
馬仔你都識講佢地係暑期工Ry/^RkDQV
唔通同你搏命ar mi4HF7w5|
我明白你比心機教新人做野
轉頭又話唔做真係好無引 HIQ rT|n
但你要明白佢地只不過係過客
Q#M'E-w6|"p2`3]6yi
馬仔=馬 暑期工=A
馬仔:阿A教一教你D野點做. ... [/quote]d(].h AT
;h+CF^$|!J.~9Sg
可能係我自己睇唔開啦..|)z`$hF vh
但係我遇過呢類既人太多了..@@!Oi d E+BN-I_F
一時有感以發..所以我都好少撩d新人傾計..
因為可能傾幾句聽日已經唔見左佢 睇你份工都係sales~~+H\w[^^5a)c
E家D年輕人好難做得慣ne類型服務業嫁...
畀人sell就多
要sell番人~~;sEA#k1y6F~
淨係Greeting,,佢地都嫌難做
main pt係,,fwWHcY{b'\
佢地都唔慣不停講野la~$zr)x E!rPt%\
我都做緊暑期工....
我都做緊sales
我發現身邊D暑期工同事又係走得好快~
我都唔理解___ 其實一句講哂, 就係現家d 青年人怕辛苦!'rv?)DO6z
現家的後生仔表面上話找暑期工掙$$,
但實際上咪又係掙$$ 去玩, 有d 好似樓主
身邊的暑期工咁, 做幾日又唔做, 其實我覺得
樓主份工不是話好辛苦, 只不過現家班青年人
慣左飲飲食食, 一提到做野又話辛苦, 另一方面
就係佢地由細到大都比人寵壞左, 不知掙$$ 的辛苦,)Y!A3m$FA i
日日伸手問阿爸阿媽!
好坩白講, 份份工都有不同的辛苦, 只是睇下你有無
不怕蝕底的精神去做好呢份工, 好似我咁雖然我都好怕-u[*Sdo6uu
蝕底, 但為左將來同為左身邊的人, 我都會努力不懈繼續
做好呢份工! 掉返轉頭黎諗, 做得好冇人工加, 冇BONUS.Je1GUbL
做得一頭半個月, 培養唔到感情./t5hBj ~'q,zVJmDv9b
唯一得著係錢, 而家D細路都唔等錢洗, 做唔做都冇所謂._~9C(VjC/l/khD
不過奉勸一句, 冇心做不如唔好做, 唔好哂大家時間. 唉!而家D人真係福
想搵工好似我又搵唔到+Da9?*o)z]w]
D友搵到又唔鬼認真去做
世界真係出現變異!:giveup: :giveup: :giveup: 我都想搵暑假工做阿,樓主有無咩野好介紹?我成個8月都可以做。 其實有時我覺得有些公司本身內部文化都有極嚴重問題
尤其時做得久的人 好似唔使做 下下都叫新人做晒 :yy33:
e ?P0?$N {8J
辦公室政治文化足以毀滅一間公司 我唔會叫人入去我公司做..因為唔係太好做..
我都覺得我公司都有好多問題..d野成日轉黎轉去..
搞到我地成日白做..無所適從!!
但係我公司係唔可以下下叫新人做..
因為全職同兼職做既野好唔同-.-"
雖然我唔係辦工室度做..但係感覺到d暗鬥..
邊個唔鍾like邊個咁..好煩-.- 現在有這個養懶人的綜援制度,廿零歲就伸請綜援數字節節上升,但因為要"失業"才可取綜援,那份工是過渡去取綜援的必須條件,d暑期工
點會落力做野喎,祇要有個"炒"字就可取綜援那時更和味:eek: 我都做緊暑期工..:yy03:
我唔經唔覺都做左1個月..?'Zr0Q'kY]
我個間野又無乜人走..(我個間係m記)R#Df(`fz
暑假..邊個唔想hea..好心佢地想hea就咪搵工.:yy30: 不過話分兩頭wor....僱主決定聘請暑期工,現實就係可以支付較少的工資,而風險就係容易碰到d缺乏責任感ge人。不過咁又唔怪得佢地,因為學校根本無教過咩係責任同承擔。:(
僱主要這樣控制工資成本,就要承受風險,不知所謂又如何?可以叫其他"知所謂"ge主動帶下d新人!最緊要就係"平"!大家辛苦d..幫幫手ok?:secret:
當然香港亦有好多老闆相當"唔識撈",完全不近人情,情願多付工資,也不願"幫補"一下年輕人就是。:giveup: [quote]原帖由 [i]wind69[/i] 於 2008-7-28 12:40 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2793651&ptid=187163][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
不過話分兩頭wor....僱主決定聘請暑期工,現實就係可以支付較少的工資,而風險就係容易碰到d缺乏責任感ge人。不過咁又唔怪得佢地,因為學校根本無教過咩係責任同承擔。:(
僱主要這樣控制工資成本,就要承受風險,不知所謂又如 ... [/quote]
關於暑期工|$u'F \:Q4q,s8fa
年年暑假一完 勞工署都好忙下*X%T_,V@k0G:F
因為實有公司走數 不過能追得番工資真係少之又少
頁:
[1]