娛樂滿紛 26FUN's Archiver

makin 發表於 2008-7-24 10:05 PM

宜家d暑期工不知所謂

我做緊間零售既..講真唔算辛苦..
}R3XKH-L.A Jq,m 講得係辛苦既都係要係咁講野..
vFNWU e6n 推介下d野同打招呼姐..請d part time一係就第一日都未返 G }5P Y:^ r6])m
又唔通知..一係就返幾日..第二日突然話唔做..
|eg)O(` 搞到人手勁唔夠..做多幾日果d又嗌辛苦..gjKpK L:j
次次黎又要再教過..宜家好無心機..雖然唔洗我教
&x/@ d?;w/B ^ G2Q 但係覺得同事成日白做囉-.-"請人又要搞d手續B$oi\v({
離職又有..真係好煩-.-唔辛苦得咪學人做暑期工pls!!

1229726 發表於 2008-7-24 10:32 PM

咩sales黎??岩既話不如請我啦..哈

R-Star 發表於 2008-7-24 11:28 PM

會唔會係人工唔吸引呢? (不過某d"後生仔"又真係無乜責任心 :help: )l}/C8?T)M"D

0gv@?{(J?O 今日o係書展聽倒一個part time話$35好少, 但對我以前黎講都算多喇 :D

mygodwilldo 發表於 2008-7-25 01:29 AM

$35都算少=.=vkJ-N-f-E
我$23已經滿足=]

loklok117 發表於 2008-7-25 01:41 AM

[b][color=#006699]以下內容只係有感而發唔arm聽唔好插[/color][/b]
p SlRIdm0A [b][color=#006699][/color][/b]
:fb wDU*Fx1T [b][color=#006699]馬仔你都識講[/color][color=red]佢地係暑期工[/color][/b]O#a#HYj
[b][color=#006699]唔通同你搏命ar[/color][/b]
9k"Mdu:C@5tB'P~ d`9qC QUS-P#q
[b][color=#006699]我明白你比心機教新人做野[/color][/b]
UPM&^8~X3haU [b][color=#006699]轉頭又話唔做真係好無引[/color][/b]x;I2k!T.V E6LOig J
[b][color=#006699]但你要明白佢地只不過[/color][color=red]係過客[/color][/b].Eo%bKxR4R;s,kuiY"^ B
[b][color=#ff0000][/color][/b]
!xt Z6~f [color=#ff0000][b]馬仔=馬    [/b]暑期工=A[/color]
SA5e&{m P d [b][color=#ff0000][/color][/b] c*b{)[!_3n#|RV
[color=#ff0000]馬仔:阿A教一教你D野點做....咁做....同咁做.........[/color]
_!}_#Z3~0y [color=#ff0000][/color] @2?(w&`d9@ HI7zM b
[color=#ff0000]A(心想):你唔洗講咁詳細KA LA 我聽日都唔L做,約左人去石澳陽光與海AR[/color]({JJ JAI
[color=#ff0000][/color]
ra8] ? hV;{ [color=#ff0000]馬仔: 阿A重有依D野又點做...點做同咁樣做[/color]
{$T2y)n7i}z xox [color=#ff0000][/color] 2AIUKz)P
[color=#ff0000]A: 啊!知道!  啊!明白!(心想:你都ON L 9 ,我暑期工扮長工KA炸)[/color]
]~dw b nF4[^A [b][color=#006699][/color][/b]

cfccfcc 發表於 2008-7-25 06:16 AM

我好認同W0[ i UA ?F[9g
唔係淨係暑期工添啦6w5KH f*g2j b
就連新出黎做野的人都無咩heartu.Y\Fwq

H6|r3QfM3cF 嫌3嫌4,? rk1PM
真係唔知阿爸阿媽做野幾辛苦

makin 發表於 2008-7-25 08:41 AM

[quote]原帖由 [i]loklok117[/i] 於 2008-7-25 01:41 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2790083&ptid=187163][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]'^'V(y2`(a
以下內容只係有感而發唔arm聽唔好插
!SNi+@0J}+o R(c:?J {.j` uoSU4[_
馬仔你都識講佢地係暑期工Ry/^ R kDQ V
唔通同你搏命ar mi4HF7w5|

O%]3xS]#L| 我明白你比心機教新人做野
.LM9yV'G3W [ 轉頭又話唔做真係好無引 HIQ rT| n
但你要明白佢地只不過係過客
V6g phG1[G+P Q#M'E-w6|"p2`3]6yi
馬仔=馬    暑期工=A
.h+CB?%Y-~
~ z(w.U~ 馬仔:阿A教一教你D野點做. ... [/quote]d(].h AT

/^-?g0CJu"I ;h+CF^$|!J.~9Sg
可能係我自己睇唔開啦..|)z`$hF vh
但係我遇過呢類既人太多了..@@!Oi d E+BN-I_F
一時有感以發..所以我都好少撩d新人傾計..
[ax|0r1Q2u4go{$r 因為可能傾幾句聽日已經唔見左佢

joeydick 發表於 2008-7-25 09:46 AM

睇你份工都係sales~~+H\w[^^5a)c
E家D年輕人好難做得慣ne類型服務業嫁...
S#u M(}@+_ 畀人sell就多
'}`@)`A;K.Yi+wE 要sell番人~~;sEA#k1y6F~
淨係Greeting,,佢地都嫌難做
b~)lZKn!~ main pt係,,fwWHcY{b'\
佢地都唔慣不停講野la~$zr)x E!rPt%\

#r}+\kNU-~}7g+G 我都做緊暑期工....
{c$v o{ 我都做緊sales
%gP!T G[ 我發現身邊D暑期工同事又係走得好快~
;}:G5I7gY6X8V e 我都唔理解___

yeung hiu he 發表於 2008-7-25 10:08 AM

其實一句講哂, 就係現家d 青年人怕辛苦!'rv?)DO6z
現家的後生仔表面上話找暑期工掙$$,
/zSB(hv2e 但實際上咪又係掙$$ 去玩, 有d 好似樓主
z8{mnCtn7N 身邊的暑期工咁, 做幾日又唔做, 其實我覺得
:z[hG;V 樓主份工不是話好辛苦, 只不過現家班青年人
-P3Qu?^i6a"O 慣左飲飲食食, 一提到做野又話辛苦, 另一方面
9uJ)J/nM`'O 就係佢地由細到大都比人寵壞左, 不知掙$$ 的辛苦,)Y!A3m$F A i
日日伸手問阿爸阿媽!
RfEgC&Z5Y7G 好坩白講, 份份工都有不同的辛苦, 只是睇下你有無
C-G"J e,c+Pl|9e,} 不怕蝕底的精神去做好呢份工, 好似我咁雖然我都好怕-u[*S do6uu
蝕底, 但為左將來同為左身邊的人, 我都會努力不懈繼續
e x4p4w|J,jg9WJt 做好呢份工!

12d3 發表於 2008-7-25 10:59 AM

掉返轉頭黎諗, 做得好冇人工加, 冇BONUS.Je1GUbL
做得一頭半個月, 培養唔到感情./t5hBj ~'q,zVJmDv9b

ZGQV nCtr 唯一得著係錢, 而家D細路都唔等錢洗, 做唔做都冇所謂._~9C(V j C/l/khD
不過奉勸一句, 冇心做不如唔好做, 唔好哂大家時間.

自由神 發表於 2008-7-25 01:25 PM

唉!而家D人真係福
's M1^ \ Te A 想搵工好似我又搵唔到+Da9?*o)z]w]
D友搵到又唔鬼認真去做
Ki2F9mv 世界真係出現變異!:giveup: :giveup: :giveup:

155220 發表於 2008-7-25 08:32 PM

我都想搵暑假工做阿,樓主有無咩野好介紹?我成個8月都可以做。

benny1219 發表於 2008-7-25 08:45 PM

其實有時我覺得有些公司本身內部文化都有極嚴重問題
D3r#x&H7E,s
$CZA#N n^i%GCN 尤其時做得久的人 好似唔使做 下下都叫新人做晒 :yy33:
I!VX;EEw e ?P0?$N {8J
辦公室政治文化足以毀滅一間公司

makin 發表於 2008-7-26 12:43 AM

我唔會叫人入去我公司做..因為唔係太好做..
Z[Z-?DH 我都覺得我公司都有好多問題..d野成日轉黎轉去..
l9uebD i6by,zN 搞到我地成日白做..無所適從!!
z.S(p C-Yk 但係我公司係唔可以下下叫新人做..
N#O` W&L~l 因為全職同兼職做既野好唔同-.-"
"UZ/V:@A qXiP9b 雖然我唔係辦工室度做..但係感覺到d暗鬥..
?TW!Y(w*S0G 邊個唔鍾like邊個咁..好煩-.-

ee88ccttbb 發表於 2008-7-27 11:18 AM

現在有這個養懶人的綜援制度,廿零歲就伸請綜援數字節節上升,但因為要"失業"才可取綜援,那份工是過渡去取綜援的必須條件,d暑期工
Y]2V K#Y8G;AwJ 點會落力做野喎,祇要有個"炒"字就可取綜援那時更和味:eek:

呀俊 發表於 2008-7-27 01:31 PM

我都做緊暑期工..:yy03:
+bM%K'l a/vi._-f 我唔經唔覺都做左1個月..?'Z r0Q'kY]
我個間野又無乜人走..(我個間係m記) R#D f(`f z
暑假..邊個唔想hea..好心佢地想hea就咪搵工.:yy30:

wind69 發表於 2008-7-28 12:40 AM

不過話分兩頭wor....僱主決定聘請暑期工,現實就係可以支付較少的工資,而風險就係容易碰到d缺乏責任感ge人。不過咁又唔怪得佢地,因為學校根本無教過咩係責任同承擔。:(
T"J ~"H j 僱主要這樣控制工資成本,就要承受風險,不知所謂又如何?可以叫其他"知所謂"ge主動帶下d新人!最緊要就係"平"!大家辛苦d..幫幫手ok?:secret:
K \&t YX*sVp
!vpi2DCN2M2v 當然香港亦有好多老闆相當"唔識撈",完全不近人情,情願多付工資,也不願"幫補"一下年輕人就是。:giveup:

benny1219 發表於 2008-7-28 02:18 PM

[quote]原帖由 [i]wind69[/i] 於 2008-7-28 12:40 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2793651&ptid=187163][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
/Wdk5s(] 不過話分兩頭wor....僱主決定聘請暑期工,現實就係可以支付較少的工資,而風險就係容易碰到d缺乏責任感ge人。不過咁又唔怪得佢地,因為學校根本無教過咩係責任同承擔。:(
B2X)C4y5[| V 僱主要這樣控制工資成本,就要承受風險,不知所謂又如 ... [/quote]
+GZGY0^ 關於暑期工|$u'F \:Q4q,s8fa
年年暑假一完 勞工署都好忙下*X%T_,V@k0G:F
因為實有公司走數 不過能追得番工資真係少之又少

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.