娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hongshiu 發表於 2008-7-25 09:36 PM

前太空人﹕外星人多次訪地球

前太空人﹕外星人多次訪地球
rS` Fg-@ +_ ra1Zc QA#h^
/v$JI1L/z#gw
[img]http://hk.l.yimg.com/hk.yimg.com/i/nws/partner/mp.gif[/img] (明報)7月25日 星期五 05:10}u:IvY S%dm7Y

lUjf Q|'`wF 【明報專訊】歷來第6名踏足月球的太空人聲稱,外星人與人類曾多次接觸,但[url=][color=#000000]美國
jAa*X#pI T:U4_ [/color][/url]政府60年來緘口不言,隱藏真相。
zQf$@)An 現年77歲的「阿波羅14」號太空人米切爾(Edgar Mitchell)稱,他在美國太空總署(NASA)任職期間就知道到很多不明飛行物體(UFO)造訪地球,這些事件卻全被NASA隱瞞。他接受[url=][color=#000000]英國
~.LR-q\pV*n9G%Y [/color][/url]電台「Kerrang!」訪問時,引述另外一些聲稱接觸過外星人的NASA人員形容,那些生物是「外貌與我們迥異的小矮人」。
SU)k nhw;H n? 頭大眼大 矮小如ET~U3W"? ~*Q9b@
他推想,真實的外星人與人類歷來對ET的印象差不多﹕體型細小頭臚大,還有一雙大眼睛。他還相信光臨地球的外星人都很友善。他表示我們的科技與他們相差極大,「假如他們懷有敵意,我們老早被趕盡殺絕了」。米切爾擁有太空工程學理學士及航天航空理學博士,1971年隨「阿波羅14」號登月,創下9小時17分鐘的月球漫步最長紀錄。他聲稱,1947年UFO墜落美國羅斯威爾的事件是真實的,此後外星人還多次造訪地球,「雖然過去60年來,美國歷屆政府全都隱瞞真相,但內情還是慢慢地泄露出來。我一直在軍方和情報領域工作,知道公開事情背後的底蘊」。
i!D"?5Imn!Z NASA則極力否認,「美國太空總署從來沒有隱瞞外太空生物造訪這顆[url=][color=#000000]行星
bu9U9F~Jy6x_ w [/color][/url]或存在於宇宙某處的事。米切爾是偉大的美國人,但我們不同意他對外星人的觀點。」

jimjim12 發表於 2008-7-25 09:54 PM

冇相睇冇証據你話乜都得架啦!!

雷鳴仁 發表於 2008-7-25 11:23 PM

無証無據 , 我話閻羅王上過黎都得la !!:yy22:

hongshiu 發表於 2008-7-25 11:39 PM

[quote]原帖由 [i]jimjim12[/i] 於 2008-7-25 09:54 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2790918&ptid=187205][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]'@x5o8Y,Ka'@p'K
冇相睇冇証據你話乜都得架啦!! [/quote]9C5t"z_ JU
係報紙..睇清楚先

YingTung 發表於 2008-7-25 11:40 PM

對於我地呢o的ufo迷,都知道左好耐喇~~~hcf/Oj vB$g
之前歐洲好多國家既前太空官員都公佈左啦~qA C3Dv2a&t3N
你睇羅馬教廷呢期勁大力吹噓話外星文明都係由天主創造,*TX|nLmR?(ag
就知黎緊一定好快有野睇~:photo: :photo: :photo:
IVqNJxKj c&} }X!c']bEw
ps:我係"雲海教"信徒。

jen01二世 發表於 2008-7-25 11:51 PM

有外星人好出奇咩 ??
C~a EP _f $k,R JGEC i8w
全宇宙咁大,得人類 ??;W| s[9g.M

n gu IqV&K$U 得人類有智慧 ??
p.W8DY+F+gF b&En H+Vo.|]@R#B3f
p.s.我有少少相信金字塔等等偉大嘅建築係有外星人幫手:good:

jimjim12 發表於 2008-7-26 07:13 AM

[quote]原帖由 [i]hongshiu[/i] 於 2008-7-25 11:39 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2791102&ptid=187205][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
E8D2|L0X
%R3V7`:?g.e#m 係報紙..睇清楚先 [/quote]v {juS3D5b
我係話嗰個太空人啫,唔係話你,唔好咁敏感至得架~;)

kakeidevil 發表於 2008-7-26 09:15 AM

就算有冇外星人....)h~0J!kl!R Gfj
地球人咪又係死喺地球人自己手上:yy24:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.