娛樂滿紛 26FUN's Archiver

dominic886 發表於 2008-7-28 12:53 AM

銅鑼灣CEO

嘩尋日去銅鑼灣CEO唱K,
W {G1aEwqZ+b@ 8條友要一千八百幾埋單........(冇飲洒)YQ C*G0A6V Q2w!u
兇手係果D果盤同埋nuts.......加埋要六佰幾........
`ltHw 我初時仲以為個侍應講鬼錯左.....I3_6T"e\3XK
唉...早知去MK度唱la.....#o$uO7b'H$RW[`

^ L(Z"qJK+M"K%^p 可能我少去CEO唱K,所以唔知價la....本人通常喺MK唱多.....pVIDk.c]BiG
但果盤同埋nuts,真係好呃錢lor....

mrwkwong 發表於 2008-7-28 01:34 AM

u can ask before go......they will tel you the details of the price....don't know why you still blame the shop

infjlam 發表於 2008-7-28 11:15 AM

請問唱左幾個鐘?
z L8Q1G(GY0d-VB5D(fI CEO比起其他的K場,絕對算係貴野,
W1D%aRW&d kp 唔係個個捨得咁唱(洗錢)法:yy13:

benny1219 發表於 2008-7-28 11:50 AM

[quote]原帖由 [i]dominic886[/i] 於 2008-7-28 12:53 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2793688&ptid=187349][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url](k] tM x0zy
嘩尋日去銅鑼灣CEO唱K,
I.BO1g] 8條友要一千八百幾埋單........(冇飲洒),J4Y Pqmhs9J u[
兇手係果D果盤同埋nuts.......加埋要六佰幾........
]6kw2Ap"mPY 我初時仲以為個侍應講鬼錯左.....G{B(y,B\0ial
唉...早知去MK度唱la.....(PRX$U!Pen

X"f R#gHt3p 可能我少去CEO唱K,所以唔知價la.. ... [/quote]
_p v d!G8y ~.|zP 是呀 我都去過  唱歌就唔算貴4wdG2j8f8Ij
但埋單發覺貴在果盤花生果啲小食 無得唔要
h;C `K#q4w%^Kh+n1Gu ~oBA9x
我上次同朋友去 每個人都成一百九十幾元 差幾元就二百元位:\;W:|z4L3J%T'D/r
不過啲房好大間 同埋有獨立洗手間g#E}\oq

)WR2@y*fa0GLhL 佢啲自助餐都幾搵笨 食唔夠一陣好快收檔 所以頭一輪要一次過拿好多食物 第二輪幾本上無乜野食
#hMl5?6gN
v!^4yhd6jq [[i] 本帖最後由 benny1219 於 2008-7-28 11:51 AM 編輯 [/i]]

dominic886 發表於 2008-7-28 09:52 PM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2008-7-28 11:15 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=27filter-1216&ptid=187349][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]oX:|ax,z)}3dJ
請問唱左幾個鐘?
S/c'` }@d8I1Z CEO比起其他的K場,絕對算係貴野,]:R Kun]1rZK
唔係個個捨得咁唱(洗錢)法:yy13: [/quote]
0Zk y_/i;z'b [g`k "R g] yji"bDM
我同D friend唱左三個鍾咋......陰公......:yy27:
oP0ukg 10pm - 1am............
c4jSm,P/J 因為有D要番工......所以要早走........

dominic886 發表於 2008-7-28 09:57 PM

[quote]原帖由 [i]benny1219[/i] 於 2008-7-28 11:50 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2793964&ptid=187349][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
kcE*Uc
+m`$P3vCU 是呀 我都去過  唱歌就唔算貴
Mb8qs8m \5Z 但埋單發覺貴在果盤花生果啲小食 無得唔要
(e6@q8gh"^
J A ms3lY 我上次同朋友去 每個人都成一百九十幾元 差幾元就二百元位Y8A ^D/n,}s+T
不過啲房好大間 同埋有獨立洗手間
mp3Q JJ;dV6w NZ$@PVrlh
佢啲自助餐都幾搵笨 食唔夠一陣好快收檔 所以 ... [/quote]+O-C%d C w[:I$X
(TB8Xj M f
冇錯!!!無得唔要果盤花生果吓死ma.....我估唔要都要俾錢la......1F#F8j,cr.n1ML!v
但係D房確實幾靚o既~音響又唔錯~~ 為有當係安喂lor......x,xqdoL%F
我果次仲冇自助餐tim ar....死末:yy28:

dominic886 發表於 2008-7-28 10:01 PM

[quote]原帖由 [i]mrwkwong[/i] 於 2008-7-28 01:34 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2793755&ptid=187349][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]C_ET#^ q[(W(P/{
u can ask before go......they will tel you the details of the price....don't know why you still blame the shop [/quote]
Dc DYlo8E3V;M
!QrT-Cb}r 我D friend開房先gar....所以我都冇機會可以問.....0d_Bh}6R E%sc k
我維有嬲D friend點解唔問價錢lor.....:yy32:

YingTung 發表於 2008-7-28 10:33 PM

而家eason,克勤,阿kay,軒仔o的新歌都無得唱.. W} v6UrH7dA8P
都唔知去黎做咩..

benny1219 發表於 2008-7-28 10:45 PM

[quote]原帖由 [i]dominic886[/i] 於 2008-7-28 09:57 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2794544&ptid=187349][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]&w/P_ng:E,B,~dn

3_$ifi"e o$p .Y6f:b#jC g&l3r7V"u
冇錯!!!無得唔要果盤花生果吓死ma.....我估唔要都要俾錢la......`WT}3_H"h,M
但係D房確實幾靚o既~音響又唔錯~~ 為有當係安喂lor......t7TLGuh
我果次仲冇自助餐tim ar....死末:yy28: ... [/quote]
)S~1|)U5Q(x'Y :yy17: 簡唔中仲可以見到啲名人  因為有獨立洗手間關係 NA0} Kj-l+K-jO
同埋夠大 開party一流

infjlam 發表於 2008-7-28 10:51 PM

[quote]原帖由 [i]dominic886[/i] 於 2008-7-28 09:52 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2794536&ptid=187349][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]0h%wfHbC
gz7qM8Z
+mY;?y0L;o/j"H H
我同D friend唱左三個鍾咋......陰公......:yy27:
G)E}WB^8[p^ o!] 10pm - 1am............
&]KN$^7@6aJ;y 因為有D要番工......所以要早走........ [/quote] oJ/xg%T
\'Zi"_}U:Gwk
我上次同班有米friend,落左CEO個廿人房唱K,7Fb6ZE5Xl
連酒水,聽講果晚洗左兩三皮:yy14: J1|EE6uOr2v
(好在班大帝話宴客,否則我諗每人要科成千多銀:yy33: )

dominic886 發表於 2008-7-28 11:02 PM

[quote]原帖由 [i]benny1219[/i] 於 2008-7-28 10:45 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2794691&ptid=187349][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
:c5A'l2Y j8bX$HP 7r'vaT6q!nP
:yy17: 簡唔中仲可以見到啲名人  因為有獨立洗手間關係
6NtM-r8Mt EYaW 同埋夠大 開party一流 [/quote]
S?!Kim
.zEM'lX3e 有獨立洗手間真係幾fit嘅~~~唔洗周圍走~~:yy16:

dominic886 發表於 2008-7-28 11:04 PM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2008-7-28 10:51 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2794705&ptid=187349][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
3\0w y\dm,O _?l(y aR$N5oL$n1V
m3t)VtZE$er9V
我上次同班有米friend,落左CEO個廿人房唱K,
ldU%`0Y\Ld 連酒水,聽講果晚洗左兩三皮:yy14: rL&^F^8W:`[;h
(好在班大帝話宴客,否則我諗每人要科成千多銀:yy33: ) [/quote]
PT/Q2poM
p,[p5`!b\l9@9T 嘩~~~咁Q貴.....:yy26: |MGCu+Bo|
一定成班酒怪~~

dominic886 發表於 2008-7-28 11:06 PM

[quote]原帖由 [i]YingTung[/i] 於 2008-7-28 10:33 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2794662&ptid=187349][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]B[.x;["p
而家eason,克勤,阿kay,軒仔o的新歌都無得唱.. A7s6^ ND)}Q/?l o-v;N
都唔知去黎做咩.. [/quote]
p;{f:}W&w_
Z \/^0w7D(Y7zA | 好彩我主打唱舊歌姐...:yy30:

R-Star 發表於 2008-7-28 11:56 PM

[quote]原帖由 [i]dominic886[/i] 於 2008-7-28 11:06 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2794734&ptid=187349][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] j2_0k&cR2Kp
好彩我主打唱舊歌姐...:yy30: [/quote]LS6LN8P+?A#W+n
有咩舊歌介紹下呀?
[g8Jl2z pv R 新歌又冇乜歌+冇乜歌好唱, 我都想有多d舊歌唱下RS X8Ja G
但真係好舊o個d, 識唱又up唔出個歌名黎揀 :yy29: rS7b&lZ0`;c7L#s

[4~-G9Et2cQ5B$t b y3X oR9`%_5G,q
銅鑼灣CEO貴得有道理架 :naughty: :naughty:
;`'b6Ntm 乜你唔知有一兩個歌手都係o個度"執"番黎架咩 :dev: :secret: :secret:

dominic886 發表於 2008-7-29 12:16 AM

[quote]原帖由 [i]R-Star[/i] 於 2008-7-28 11:56 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2794856&ptid=187349][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
F,] n^}5`Uf ~2D4j-H a$M
有咩舊歌介紹下呀?
F(C4K A0m[email protected] I 新歌又冇乜歌+冇乜歌好唱, 我都想有多d舊歌唱下({H4S?n l c
但真係好舊o個d, 識唱又up唔出個歌名黎揀 :yy29:
ORw\Ua
0_&i.G9pq9N"Q { Fi)k2n+y)\Tl8J
銅鑼灣CEO貴得有道理架 :naughty: :naughty: WJ P[r/zE5F)e
乜你唔知有一兩個歌手都係o個度"執"番黎架咩 :d ... [/quote]
D'n W$@|CnU3|
2U|B!^i)P-XHuT 其實唔算好舊嘅,五六年左右la~
}9M wR uh 小弟嘅舊歌精選~~~(其中一部份)-BP5DC+c:V3CE#{N
0\9}OT,~fl
蘇永康 - 我發誓以後
g+h*`~7YX }4k 謝霆鋒 - 從前以後Ul(D7[@7fU
鄧健泓 + 許志安 - 朋友二號1A8} Z D}R{'^K)o
陳奕迅 - 與我常在
*k0Etm ` C(O*j 陳小春-獻世
4ct@d2g]&Nv Ca 陳小春 - 取消資格
\R k`2D.MT}w 陳小春 - 一句到尾*a TK7{gf1C{?%v
許志安~昨遲人
DUQ1QWzQ 許志安&鄧健泓 - 未簽收
QnOD]r-t.r0f 周國賢 - 不敵lk'@F*QR
王傑 - 心癮o:_;\}4[-R
方力申 - 好心好報

trunks 發表於 2008-7-29 02:25 AM

無左環球d歌真係幾無癮.... 絕大部份有興趣唱既新歌都無得唱, 剩低果d連聽都未聽過.... 唉.... :nogood:

benny1219 發表於 2008-7-29 10:43 PM

[quote]原帖由 [i]dominic886[/i] 於 2008-7-28 11:06 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2794734&ptid=187349][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
f8F(U(^5BA.h s PP0d2f|3J8\!l

'U~9{ @J7\ok 好彩我主打唱舊歌姐...:yy30: [/quote]
@1P Fp4VQ+d? 我都是呀rl*r\:a
我多數都係唱九十年代中期果啲歌
.DC|,g~ V7UR
dM EIG0b m 因為現在工作關係 少了聽歌同留意娛樂新聞 好多新歌唔係太識唱 除非唱到皆知巷聞 否則真係唔知""原來有這種歌呀"":yy25:

R-Star 發表於 2008-7-30 01:31 AM

[quote]原帖由 [i]dominic886[/i] 於 2008-7-29 12:16 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2794899&ptid=187349][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
1{@ x"T*rg*i -wc`'k E Z!Hh Q4fnK

!m bX3Kg4|8k/| 其實唔算好舊嘅,五六年左右la~8j [2@6[zz3w:yl?8L]0E
小弟嘅舊歌精選~~~(其中一部份)6|}/B#rf'}

r9}K&mu5x [0b{6HpQ 蘇永康 - 我發誓以後7Z4e t{EN
謝霆鋒 - 從前以後6lyr\7P/?!RE
鄧健泓 + 許志安 - 朋友二號
(W X)?@ |"XjM 陳奕迅 - 與我常在
2A.| Q,~Z BC 陳小春-獻世
*aLVS;q F'U~ Y 陳小春 - 取消資格
gvJ$C(_~]'W 陳小春 - 一句到尾ST,z-G KJoX
許志安~ ... [/quote]$P'o4m#G(V4EI(_+R8Q
蘇永康 - 我發誓以後 --> 上次岩岩唱完 :yy02: 1T D3Pe JM]*}
謝霆鋒 - 從前以後 --> 唔記得咩歌, 聽日search下先 :yy03: k;A9gJ g
%d7v:~ F PD9y9l8Y5R*l
(依幾首都幾好)
\BEaX 鄧健泓 + 許志安 - 朋友二號
&}J8l zQf b/v;Ys GD{ 許志安&鄧健泓 - 未簽收
Q&gu};p&]C 陳奕迅 - 與我常在
S9[2u0Y'j7oT 許志安~昨遲人
i1~'U+aw(B'V 周國賢 - 不敵P;Z5u I1Y7w'wY]2Eu
王傑 - 心癮_!L1@z+xEC

'BX.B1FMf)y/B2_rw (依幾首唱爛左好耐 = =)
PY!o'O_~}d 陳小春-獻世
H OLb$tq)]CM:X J 陳小春 - 取消資格
F+t%TK w1II 陳小春 - 一句到尾zla`kE0UY D0{
方力申 - 好心好報uD/H:C.S N
S2N8k9q/GW
有冇d合唱歌介紹下呀? :yy08:
1s X$VN[)O 上次點合唱歌都諗唔倒有咩歌, 點左你最珍貴, 許願, 相愛很難, 美中不足等...T#L*g"uK U9v
走左先記得好耐冇唱過"其實你心裡有沒有我" :yy27:
b7r7sV[J*U 同"人"唱依首歌就真係好喇 :yy07: :yy07: :yy07:

dominic886 發表於 2008-7-30 11:59 PM

[quote]原帖由 [i]R-Star[/i] 於 2008-7-30 01:31 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2796322&ptid=187349][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url](z RJA?dc

&l$P:F)hDr"}/T 蘇永康 - 我發誓以後 --> 上次岩岩唱完 :yy02:
e:z1b*S9E-K8E 謝霆鋒 - 從前以後 --> 唔記得咩歌, 聽日search下先 :yy03:
ipT.F1tg
P&bd};DSLu (依幾首都幾好)
h5]!_$_ A/{O 鄧健泓 + 許志安 - 朋友二號_pKq'|"YtCp
許志安&鄧健泓 - 未簽收 ?Z'mMF;p
陳奕迅 - 與我常在
Z uel&Nt#JV+o+@ 許志安~昨遲人 ... [/quote]j#f#u&q8w0C
.{$HuC b{
你講果幾首都唔錯~~下次點先:yy16: A*Eo j5]m2m

|Bl(` i#~Z 唔知你有冇發覺呢,
6lLDApk 成日當係K房入面都唔知點邊首,
-IG_;TR;?;L P\kc 或者有好多想唱嘅fit歌突然唔記得哂,會好難先記得起....hBi;q.z8P
1gE `9v(` V7q"z
唔知有冇同感呢??

R-Star 發表於 2008-7-31 12:06 AM

[quote]原帖由 [i]dominic886[/i] 於 2008-7-30 11:59 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2797441&ptid=187349][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
o%b q{MR 你講果幾首都唔錯~~下次點先:yy16:
:@:S9_4p`y5w@ o O
5oP"gQ;{"s7j|f 唔知你有冇發覺呢, &oO6IM&Y7p;A
成日當係K房入面都唔知點邊首,pB8WPq*F*c
或者有好多想唱嘅fit歌突然唔記得哂,會好難先記得起....8fH#Dh*W5e
7m](JnMy1j+A
唔知有冇同感呢?? ... [/quote]z7{6DM9A%x7w5RU3ET6p
梗係有啦 :yy29: ELmB:AxmE
人地點o既可能自己會鍾意唱
:S_&h5BU y~ 但自己鍾意唱o個d又唔識點 \"T,J9LPc
yP&]/^8d2a,u1N
"以前"資訊冇咁發達又唔興唱k, 對住電視人唱自己又唱, 就算首歌唱到好熟都未必知首歌叫咩名
1g[F\O%Z+Cl 而且而家新歌又少出 (個fd話hin仔之前d新歌如酷愛係賣左俾酒吧, 我都係而家先知點解 = =).H+@e2u0a#vTs
!s"L:^G5q
所以我會鍾意同多d唔同o既人唱, 咁就可以唱多d唔同o既歌, 有d耐冇唱但好聽o既歌都有人會點 :yy02: :yy02:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.