娛樂滿紛 26FUN's Archiver

martin123168 發表於 2008-7-28 06:29 PM

為前途問題感到有D灰心....

學歷低,仲可以講咩前途又無錢乜都無....9zU{+_4c
其他方面又麻麻 ENh&z&C L L0j
好多野唸:cry:
Jyg` Go 0i(aST#c H(W?|
[[i] 本帖最後由 martin123168 於 2008-7-28 06:37 PM 編輯 [/i]]

trista_cheong 發表於 2008-7-28 06:34 PM

[quote]原帖由 [i]martin123168[/i] 於 2008-7-28 06:29 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2794317&ptid=187383][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
;G,P2kPZ+j~9w 學歷低,仲可以講咩前途又無錢乜都無....
BEn Lj 其他方面又麻麻x%X)c2k!}?fD G
好多野唸:cry: [/quote]
5r4Zd!f q
i IZ1k\g
wP+i0u7O3QF
oX7X_t 有咩諗﹐講黎聽吓可以嗎~:naughty:

martin123168 發表於 2008-7-28 06:52 PM

[quote]原帖由 [i]trista_cheong[/i] 於 2008-7-28 06:34 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2794321&ptid=187383][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
6m`'Q;ju+@d
4k8l3O L(C6d^e.B9N 8| z:F6y ~
Pu|3T0`)`6J0o

!F{1LUm 有咩諗﹐講黎聽吓可以嗎~:naughty: [/quote]W+S*P&e e'l%v9u
會考多數都係食..............

trista_cheong 發表於 2008-7-28 06:59 PM

[quote]原帖由 [i]martin123168[/i] 於 2008-7-28 06:52 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2794345&ptid=187383][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]1}U Rl4K0L

3U6e9T ]%j"ph 會考多數都係食.............. [/quote](v,c@"? i{7Wwx

_a}*B~\Mn(j
4e M2},PC V\ 6OVB4He8Sf
盡咗力?

martin123168 發表於 2008-7-28 07:06 PM

[quote]原帖由 [i]trista_cheong[/i] 於 2008-7-28 06:59 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2794353&ptid=187383][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
wLC%\Z7D6T2zLg
)q'H5]&U qq(bo*{m
BA F.f6G9At#Z
4tFrh.C#]%j z{'[jTV c j4~
盡咗力? [/quote] ]:U-Wa|LV}+o viNY
認真,無
8nG M7QD 提唔起心機溫書,
ru*D:slg&l/W-r 本來細個讀書好勁,唔知做乜而家咁差,可能入左間差學校掛..
P^)@ }+Xc5dFcd6_
2p0jW ~"f 唉,都唔知點做好,好多野都有D擔懮

evans821 發表於 2008-7-28 07:19 PM

學校差可能係其中一個因素,,-mklO k
但絕對唔係一個藉口..要為自己做ge野負責任 ..
7f&G#d1o aX:}
1v7CM0d/mm3~}P 不過放心吧,,天無絕人之路 ..  同人傾吓喇,,  實有人幫到你ge  :P

trista_cheong 發表於 2008-7-28 07:22 PM

[quote]原帖由 [i]martin123168[/i] 於 2008-7-28 07:06 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2794363&ptid=187383][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]9|w'SS'OC3m

OaI1VUq 認真,無
.tg~'VF9^ 提唔起心機溫書,
b7A|F-sr+H R 本來細個讀書好勁,唔知做乜而家咁差,可能入左間差學校掛..
F vRdi+q4f8R s7xC]
#fS.v2nz8S2Zwyf 唉,都唔知點做好,好多野都有D擔懮 [/quote]d}'ih Pgw8o wa

M?{#]8S%F{
.m"D?W ap#Y6F6_lZ
;TY,hXl"lggF 如果你細個讀書好叻﹐你應該唔係冇腦唔曉讀書﹐
i D"T;efi`"c 0gsS{ wY8|
係因為你冇心或者學習方法唔好je:) 但冇理由賴間學校喎........:giveup: 6xLK%En&w9Eo

Z7Z2VzI!s *W c*xt P3Z
至於擔心前途呢樣嘢﹐我相信同你一樣有呢個擔憂嘅人大有人在:secret:

trista_cheong 發表於 2008-7-28 07:24 PM

[quote]原帖由 [i]evans821[/i] 於 2008-7-28 07:19 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2794379&ptid=187383][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
6SB D `9CAK [color=red]學校差可能係其中一個因素,,zA:Gp.DM1I8HJ4H
但絕對唔係一個藉口..要為自己做ge野負責任 ..
bL+BS:h*L w'x [/color]vCkD-kh(_
不過放心吧,,天無絕人之路 ..  同人傾吓喇,,  實有人幫到你ge  :P [/quote]$kp/F%Y N6O

})Y x7Q/Q3K
_hk$?LiY*FE (^8[ |`#N)CG
6q)]Yv8]
[color=red]同意:agree: [/color]
sBp*H4y4ch 0[%}Ha;P5t V y
每個人都有自己特定嘅專長嘛~
b.RI%U:D 多啲喺呢度傾計吹水﹐互相幫忙:agree: :agree:

pkyon 發表於 2008-7-28 07:32 PM

畫畫ok有咩可以做:crybye:

trista_cheong 發表於 2008-7-28 07:45 PM

[quote]原帖由 [i]pkyon[/i] 於 2008-7-28 07:32 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2794402&ptid=187383][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
l7Usyb;XPA 畫畫ok有咩可以做:crybye: [/quote]
:L9x!M h pWG6r;\}
'~5G!aTl-Id
nd/@AL2m(N 我都想豬...............:yy35:

oz2 發表於 2008-7-28 07:56 PM

樓主不需要灰心,附上我之前在其他論壇的發言(真人真事):
5? [0x.d]0b(e"A Hss ------------------------------------------------------------------
WBE/Hu&~/mQ-X
nT%Of8['s$_h 日期:2007/9/15
"mUkb`W){;V$p Y [size=2]我有一日碰見我以前中學的班主任[/size][size=16pt][font=Times New Roman],[/font][/size][font=新細明體][size=16pt]之後我們找個地方聊天[/size][/font][size=16pt][font=Times New Roman],[/font][/size][font=新細明體][size=16pt]談談下談到一個話題[/size][/font][size=16pt][font=Times New Roman],[/font][/size][font=新細明體][size=16pt]她說我有冇後悔過當年中五唔繼續升學好好讀書[/size][/font][size=16pt][font=Times New Roman],[/font][/size][font=新細明體][size=16pt]現在出來工作才知道自己唔夠料呢[/size][/font][size=16pt][font=Times New Roman]?[/font][/size][font=新細明體][size=16pt]我回答因當時家庭問題不能供我上中六[/size][/font][size=16pt][font=Times New Roman],[/font][/size][font=新細明體][size=16pt]及我認為出來工作後才知道自己缺乏什麼。我現在邊工作邊讀夜校[/size][/font][size=16pt][font=Times New Roman],[/font][/size][font=新細明體][size=16pt]雖然十分辛苦[/size][/font][size=16pt][font=Times New Roman],[/font][/size][font=新細明體][size=16pt]但可去進修自己缺乏的東西[/size][/font][size=16pt][font=Times New Roman],[/font][/size][font=新細明體][size=16pt]加上用自己的收入來交學費不用家人為錢而煩惱[/size][/font][size=16pt][font=Times New Roman],[/font][/size][font=新細明體][size=16pt]我覺得並非壞事。而且比你繼續升中六但不知自己的方向[/size][/font][size=16pt][font=Times New Roman],[/font][/size][font=新細明體][size=16pt]這只是浪費自己時間及浪費家人金錢。[/size][/font]
BvlJP;U!m`+XO [font=新細明體][/font] ,fIvEVv|
{b#{ykJR
------------------------------------------------------------------- d:]/Yf8aORI ~
C t%KW/J t?
[font=新細明體]其實出來工作,在社會上取得些工作及人際經驗,再按自己的工作所需而再進修,也不是一件壞事的。 [/font]fN*u.]9n
[font=新細明體][/font][size=16pt][/size]

joecole 發表於 2008-7-28 08:22 PM

送你一句蔡瀾語錄:文憑也沒甚麼用,出來做事,全靠努力。你們一努力,搶着工作來做,上司都會愛死你們,那麼你們一定會出人頭地,別人不會研究你畢了業沒有。,u6A3WMU8r F#r
FPSurI
這句說話有道理,只要你看看另一個帖罵暑期工就知。

Foxcom 發表於 2008-7-28 08:26 PM

[quote]原帖由 [i]pkyon[/i] 於 2008-7-28 07:32 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2794402&ptid=187383][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
s:U {:H0i1} 畫畫ok有咩可以做:crybye: [/quote][8lJ^ h#_
BA}r \{ D
若屋企不急於你搵工就睇吓IVE有冇嘢啱你讀啦! 樣樣唔精但有能力發展所長成為專業都已經係唔錯的出路:)

pkyon 發表於 2008-7-28 08:56 PM

[quote]原帖由 [i]Foxcom[/i] 於 2008-7-28 08:26 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2794443&ptid=187383][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]Y^C1Q `!S

5j fP1YR@8t-F!u
&fFB*HX-Bu[ 若屋企不急於你搵工就睇吓IVE有冇嘢啱你讀啦! 樣樣唔精但有能力發展所長成為專業都已經係唔錯的出路:) [/quote]{&wS&S0t`+CA#D8sZ
但係ive唔係要英文面試咩-0-'''X*s&JM1VZ
我唔多電wo:hitwall:

ch.chak 發表於 2008-7-28 09:09 PM

樓主又唔駛咁灰心既
(| i ur p s Uj 讀書又唔係一定係中五上中六,中七上大學2|(q%We8I e0|i
好似ive都係一條路呀
*T6nirq#V0EKA 再唔係既咪出黎做兩年既攞個經驗先law
?x7~(i?_ {EH!n 不過選擇就當然冇咁多啦
!|Iv J/u6po 好似sales咁,之後再進修
/duN \A]9\ 總有路行既

ronald001120 發表於 2008-7-28 10:18 PM

你灰咩心1^kU^)n;i\
當你諗下呢個世界有幾多人真係做左ceo
%B$P ]s[9e ]%H F.k3P 又諗下有幾多人冇屋住,又冇飯食
zn6\%J/z 你自己有屋住有飯食又有甘愛你既屋企人
;A ^4[.m5`a 甘你就覺得自己好幸福BOR vq.`D&a
唔係主張你唔好向上爬
H0~WTs%T 只係過有時D野唔好諗到甘灰(_B/}Q `1Adx&O
我用左一年時間調整自己情緒
K Q5?`.L&n 依家個人都冇左甘灰

solonely 發表於 2008-7-28 10:25 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2008-7-28 11:04 PM

寧欺白鬚公,莫欺少年窮,^/Gb ^RBy
年輕人,學野快,體力好,搵啱門路,1q,wg+E3O R;g S9a
腳踏實地做,其實大把機會,大把前途:yy16: %PJ p#a-n9wd
kjPP @
nothing to lose,係年輕人最大本錢,sidm m6RW
好似我地D做左十年八年o野o既社會人,(mqm3s+lB `I h
想再試再四處闖,都要好小心諗過踱過,_(U#f8Ma+~9g
若果有得返轉頭,我反而羨慕你地添~ eQ!J*BW*^/Ia.d"MX%I

!I @2uA+~ 唔好怕輸,做乜都好,都要比心機去做,M+L"[ly*OUC6X"p
機會和前途,係唔會留比冇Heart又冇裝備過o既人,
;b+f2S*JWJ'zZ 替你加油~~

jen01二世 發表於 2008-7-29 01:33 AM

會考唔掂,
g KYAU R9i0om 但又想讀中六嘅,
:H'wSM#~.c5m&J{ 去讀私校啦:agree: ....3|7dqe rY5F8o)i}

&A%G&q$x qo 唔好以為私校好差,其實教得好好咖:good: ....!!!!
)Am;s`BK8A&Ud
5EK K |)N;? p.s.問題都係錢,錢,錢,錢,錢.......

qazplm 發表於 2008-7-29 01:40 AM

香港人既通病,學歷唔高,洗死咩?!)jjEvYgW
我一年前副學士畢業,冇學歷,咪求其find咗份眼鏡批發做,起薪點$3500,日曬雨淋拖一個鬼死咁重既行李0急,都俾我故到$9000蚊一個月,
YQ ^~ i(h^:X} 做得好,一次去一間大既眼科診所sale,俾人掘去做眼鏡部,月薪$12000+,著白袍,係中環返工添,Wjjq&b w$L8S
今年初我一個人帶住我save既錢,北上開trading公司,我依家唔再係sales,叫董事!2~%dgl'~+m)L

s"ex^$L5KK bk ive都好好架,我依家係度仲開多一間公司打warcraft金幣,做我做技術支援既就係讀緊ive既,我俾佢既人工仲好過一個fresh grad 既大學生,so what!Tv#y ]XI)u;M9ix
你有料既,我理你讀幼稚園吖!!
GF/V,E:z0nOTm0K.eb 做人,唔好睇死自己,攞啲信心出嚟比我睇吓!!!!!!!!!!
I9v d?.Y$Rl} 0Oa Eo3^A
[[i] 本帖最後由 qazplm 於 2008-7-29 02:00 AM 編輯 [/i]]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.