我好鐘意你果句
做人,唔好睇死自己,攞啲信心出嚟比我睇吓!!!!!!!!!!$IG(B5L GUo L-y9t1^Z
h2e3U ~&rGd
真係好有用嫁~~e句野~
[quote]原帖由 [i]qazplm[/i] 於 2008-7-29 01:40 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2795000&ptid=187383][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
香港人既通病,學歷唔高,洗死咩?!}b Y
v7qTM/A1g
我一年前副學士畢業,冇學歷,咪求其find咗份眼鏡批發做,起薪點$3500,日曬雨淋拖一個鬼死咁重既行李0急,都俾我故到$9000蚊一個月,