為前途問題感到有D灰心....
學歷低,仲可以講咩前途又無錢乜都無....#N0p$_| Ij.y+a其他方面又麻麻:w7NVxO$o8f U
好多野唸:cry:O.x3GW#wC7H*? K
[[i] 本帖最後由 martin123168 於 2008-7-28 06:37 PM 編輯 [/i]] [quote]原帖由 [i]martin123168[/i] 於 2008-7-28 06:29 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2794317&ptid=187383][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
學歷低,仲可以講咩前途又無錢乜都無....
其他方面又麻麻
好多野唸:cry: [/quote]
ec+t$mpps
有咩諗﹐講黎聽吓可以嗎~:naughty: [quote]原帖由 [i]trista_cheong[/i] 於 2008-7-28 06:34 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2794321&ptid=187383][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
q _6FTxz
-x1Ts_7MY!X
w"R H W@3Y
有咩諗﹐講黎聽吓可以嗎~:naughty: [/quote]~0? x.s;V1Z Z H;\
會考多數都係食.............. [quote]原帖由 [i]martin123168[/i] 於 2008-7-28 06:52 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2794345&ptid=187383][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]Q$l.J%av X[(t"{
Q9[{$Fw B9by
會考多數都係食.............. [/quote]/\ C+v5sMF
\-Q'nG-D P
盡咗力? [quote]原帖由 [i]trista_cheong[/i] 於 2008-7-28 06:59 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2794353&ptid=187383][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
iO%G*y2g[:SP E}p
:`*N2f+H6b2`k)LP
盡咗力? [/quote]] I;SV^9E
認真,無9m$^8Wf O Hc
提唔起心機溫書,"R3X1} ? |8kq0u4Q
本來細個讀書好勁,唔知做乜而家咁差,可能入左間差學校掛..+[7u"Kx@)]+g7Vk
6X Yh)Ww3_r;hMk2lT%A
唉,都唔知點做好,好多野都有D擔懮 學校差可能係其中一個因素,,
但絕對唔係一個藉口..要為自己做ge野負責任 ..Q%k cF;Q$S
不過放心吧,,天無絕人之路 .. 同人傾吓喇,, 實有人幫到你ge :P [quote]原帖由 [i]martin123168[/i] 於 2008-7-28 07:06 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2794363&ptid=187383][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
認真,無
提唔起心機溫書,,n?/g(E e[O
本來細個讀書好勁,唔知做乜而家咁差,可能入左間差學校掛.."yg i6Z#wn
唉,都唔知點做好,好多野都有D擔懮 [/quote]
1o9P)sa7{s-u~&@k8R
如果你細個讀書好叻﹐你應該唔係冇腦唔曉讀書﹐
}oo0n2d6F;]!| T\)^v
係因為你冇心或者學習方法唔好je:) 但冇理由賴間學校喎........:giveup:
i-}Gg.l6{d
至於擔心前途呢樣嘢﹐我相信同你一樣有呢個擔憂嘅人大有人在:secret: [quote]原帖由 [i]evans821[/i] 於 2008-7-28 07:19 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2794379&ptid=187383][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
[color=red]學校差可能係其中一個因素,,
但絕對唔係一個藉口..要為自己做ge野負責任 .. J2h[xJqB
[/color]
不過放心吧,,天無絕人之路 .. 同人傾吓喇,, 實有人幫到你ge :P [/quote]
G E-CP2|2f-de3T
U)^&iJ`X
[color=red]同意:agree: [/color]
g#rM?S
每個人都有自己特定嘅專長嘛~
多啲喺呢度傾計吹水﹐互相幫忙:agree: :agree: 畫畫ok有咩可以做:crybye: [quote]原帖由 [i]pkyon[/i] 於 2008-7-28 07:32 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2794402&ptid=187383][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
畫畫ok有咩可以做:crybye: [/quote]
KTEjY!s ^W
P ]4v6W@m r
我都想豬...............:yy35: 樓主不需要灰心,附上我之前在其他論壇的發言(真人真事):
------------------------------------------------------------------
'j}C*a4sz7Y2]
日期:2007/9/15
[size=2]我有一日碰見我以前中學的班主任[/size][size=16pt][font=Times New Roman],[/font][/size][font=新細明體][size=16pt]之後我們找個地方聊天[/size][/font][size=16pt][font=Times New Roman],[/font][/size][font=新細明體][size=16pt]談談下談到一個話題[/size][/font][size=16pt][font=Times New Roman],[/font][/size][font=新細明體][size=16pt]她說我有冇後悔過當年中五唔繼續升學好好讀書[/size][/font][size=16pt][font=Times New Roman],[/font][/size][font=新細明體][size=16pt]現在出來工作才知道自己唔夠料呢[/size][/font][size=16pt][font=Times New Roman]?[/font][/size][font=新細明體][size=16pt]我回答因當時家庭問題不能供我上中六[/size][/font][size=16pt][font=Times New Roman],[/font][/size][font=新細明體][size=16pt]及我認為出來工作後才知道自己缺乏什麼。我現在邊工作邊讀夜校[/size][/font][size=16pt][font=Times New Roman],[/font][/size][font=新細明體][size=16pt]雖然十分辛苦[/size][/font][size=16pt][font=Times New Roman],[/font][/size][font=新細明體][size=16pt]但可去進修自己缺乏的東西[/size][/font][size=16pt][font=Times New Roman],[/font][/size][font=新細明體][size=16pt]加上用自己的收入來交學費不用家人為錢而煩惱[/size][/font][size=16pt][font=Times New Roman],[/font][/size][font=新細明體][size=16pt]我覺得並非壞事。而且比你繼續升中六但不知自己的方向[/size][/font][size=16pt][font=Times New Roman],[/font][/size][font=新細明體][size=16pt]這只是浪費自己時間及浪費家人金錢。[/size][/font]
[font=新細明體][/font] 8d7JK'wx2Q
9_;QbRKP
-------------------------------------------------------------------
[font=新細明體]其實出來工作,在社會上取得些工作及人際經驗,再按自己的工作所需而再進修,也不是一件壞事的。 [/font].` p-Skn }h9x
[font=新細明體][/font][size=16pt][/size] 送你一句蔡瀾語錄:文憑也沒甚麼用,出來做事,全靠努力。你們一努力,搶着工作來做,上司都會愛死你們,那麼你們一定會出人頭地,別人不會研究你畢了業沒有。
DNu @*B2Qq
這句說話有道理,只要你看看另一個帖罵暑期工就知。 [quote]原帖由 [i]pkyon[/i] 於 2008-7-28 07:32 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2794402&ptid=187383][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
畫畫ok有咩可以做:crybye: [/quote]
若屋企不急於你搵工就睇吓IVE有冇嘢啱你讀啦! 樣樣唔精但有能力發展所長成為專業都已經係唔錯的出路:) [quote]原帖由 [i]Foxcom[/i] 於 2008-7-28 08:26 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2794443&ptid=187383][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
ZQ h[Bz*_
若屋企不急於你搵工就睇吓IVE有冇嘢啱你讀啦! 樣樣唔精但有能力發展所長成為專業都已經係唔錯的出路:) [/quote]
但係ive唔係要英文面試咩-0-''' _0\P_ N
我唔多電wo:hitwall: 樓主又唔駛咁灰心既
讀書又唔係一定係中五上中六,中七上大學%@/Ofg6JRs&H
好似ive都係一條路呀 Pz$D,@$E+Q4@2Y
再唔係既咪出黎做兩年既攞個經驗先law
不過選擇就當然冇咁多啦/YK#w\5jo#n(?;sY3z
好似sales咁,之後再進修6{7Ud!uF6T|? s4E5c
總有路行既 你灰咩心w DHge
當你諗下呢個世界有幾多人真係做左ceo
又諗下有幾多人冇屋住,又冇飯食
你自己有屋住有飯食又有甘愛你既屋企人8d6C*s)j%Z
甘你就覺得自己好幸福
唔係主張你唔好向上爬)m5N3]O^"RL
只係過有時D野唔好諗到甘灰vD"EQf%d-c
我用左一年時間調整自己情緒3JW8B/eG%LAF
依家個人都冇左甘灰 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 寧欺白鬚公,莫欺少年窮,FZ.P|C'iP
年輕人,學野快,體力好,搵啱門路,:BU&d;lI`S}
腳踏實地做,其實大把機會,大把前途:yy16:
O4H,r)q*L T*@Bc
nothing to lose,係年輕人最大本錢,|1r[ q Ja8E'A
好似我地D做左十年八年o野o既社會人,
想再試再四處闖,都要好小心諗過踱過,C:I2Zcd6{
若果有得返轉頭,我反而羨慕你地添~
唔好怕輸,做乜都好,都要比心機去做,2kD t)?.G C
機會和前途,係唔會留比冇Heart又冇裝備過o既人,
替你加油~~ 會考唔掂,,T0v.Wa]i [N(f
但又想讀中六嘅,4TN N;S`o
去讀私校啦:agree: ....y5J0`&M#B.lF)q
唔好以為私校好差,其實教得好好咖:good: ....!!!!+|epd3R P
^{O'paJ[ V1xy$|
p.s.問題都係錢,錢,錢,錢,錢....... 香港人既通病,學歷唔高,洗死咩?!
我一年前副學士畢業,冇學歷,咪求其find咗份眼鏡批發做,起薪點$3500,日曬雨淋拖一個鬼死咁重既行李0急,都俾我故到$9000蚊一個月,(iDmb T6W
做得好,一次去一間大既眼科診所sale,俾人掘去做眼鏡部,月薪$12000+,著白袍,係中環返工添,
今年初我一個人帶住我save既錢,北上開trading公司,我依家唔再係sales,叫董事!1S'B;l8i tL
ive都好好架,我依家係度仲開多一間公司打warcraft金幣,做我做技術支援既就係讀緊ive既,我俾佢既人工仲好過一個fresh grad 既大學生,so what!
你有料既,我理你讀幼稚園吖!!yWF:Zl
做人,唔好睇死自己,攞啲信心出嚟比我睇吓!!!!!!!!!!
[[i] 本帖最後由 qazplm 於 2008-7-29 02:00 AM 編輯 [/i]]
頁:
[1]
2