娛樂滿紛 26FUN's Archiver

martin123168 發表於 2008-7-28 06:29 PM

為前途問題感到有D灰心....

學歷低,仲可以講咩前途又無錢乜都無....#N0p$_| Ij.y+a
其他方面又麻麻:w7NVxO$o8fU
好多野唸:cry:O.x3GW#wC7H*? K

VU gz,B6pIrB E [[i] 本帖最後由 martin123168 於 2008-7-28 06:37 PM 編輯 [/i]]

trista_cheong 發表於 2008-7-28 06:34 PM

[quote]原帖由 [i]martin123168[/i] 於 2008-7-28 06:29 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2794317&ptid=187383][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
p2X2T[7T x;c 學歷低,仲可以講咩前途又無錢乜都無....
(p,W-S)]z 其他方面又麻麻
4lCJ Q/@r'W[4m 好多野唸:cry: [/quote]
#Bri5Ydkkx%^*_
(XKkA(O6^ P/g/V ec+t$mpps

*w*p*E)kVEZ 有咩諗﹐講黎聽吓可以嗎~:naughty:

martin123168 發表於 2008-7-28 06:52 PM

[quote]原帖由 [i]trista_cheong[/i] 於 2008-7-28 06:34 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2794321&ptid=187383][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
SW(w,m4O)A-ZL q_6FTxz
-x1Ts_7MY!X

Pe xPO w"R H W@3Y
有咩諗﹐講黎聽吓可以嗎~:naughty: [/quote] ~0?x.s;V1Z Z H;\
會考多數都係食..............

trista_cheong 發表於 2008-7-28 06:59 PM

[quote]原帖由 [i]martin123168[/i] 於 2008-7-28 06:52 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2794345&ptid=187383][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] Q$l.J%av X[(t"{
Q9[{$Fw B9by
會考多數都係食.............. [/quote]/\ C+v5sMF

m?Yt9O3A \-Q'nG-D P

1N/jC/G\9^.[ 盡咗力?

martin123168 發表於 2008-7-28 07:06 PM

[quote]原帖由 [i]trista_cheong[/i] 於 2008-7-28 06:59 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2794353&ptid=187383][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
z HG6h~Fn[
7h(n@RE'I4Q iO%G*y2g[:SP E}p
:`*N2f+H6b2`k)LP

a-A_ @7^#GUg 盡咗力? [/quote] ] I;SV^9E
認真,無9m$^8Wf O Hc
提唔起心機溫書,"R3X1} ? |8kq0u4Q
本來細個讀書好勁,唔知做乜而家咁差,可能入左間差學校掛..+[7u"Kx@)]+g7Vk
6X Yh)Ww3_r;hMk2lT%A
唉,都唔知點做好,好多野都有D擔懮

evans821 發表於 2008-7-28 07:19 PM

學校差可能係其中一個因素,,
$_zNM3K"m 但絕對唔係一個藉口..要為自己做ge野負責任 ..Q%k cF;Q$S

&P!c `:\/O jE 不過放心吧,,天無絕人之路 ..  同人傾吓喇,,  實有人幫到你ge  :P

trista_cheong 發表於 2008-7-28 07:22 PM

[quote]原帖由 [i]martin123168[/i] 於 2008-7-28 07:06 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2794363&ptid=187383][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
4Q+w$uUV c,F7KB
t*v0Z7GicQ9K 認真,無
$Fr)Y"zS'_yQu 提唔起心機溫書,,n?/g(E e[O
本來細個讀書好勁,唔知做乜而家咁差,可能入左間差學校掛.."yg i6Z#wn

,h3atD^ NfZ,i e rX0v 唉,都唔知點做好,好多野都有D擔懮 [/quote]
x0rsN2g+Ab-yH 1o9P)sa7{s-u~&@k8R

BZ#^B5s
-u#Q*_ SBw 如果你細個讀書好叻﹐你應該唔係冇腦唔曉讀書﹐
)I3`4\ C%~6r5Id }oo0n2d6F;]!| T\)^v
係因為你冇心或者學習方法唔好je:) 但冇理由賴間學校喎........:giveup:
w%Re@F#l
`V~s)~]ziO i-}Gg.l6{d
至於擔心前途呢樣嘢﹐我相信同你一樣有呢個擔憂嘅人大有人在:secret:

trista_cheong 發表於 2008-7-28 07:24 PM

[quote]原帖由 [i]evans821[/i] 於 2008-7-28 07:19 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2794379&ptid=187383][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
X6sp,| ?`[ [color=red]學校差可能係其中一個因素,,
k GAmV8M*_ 但絕對唔係一個藉口..要為自己做ge野負責任 .. J2h [ xJqB
[/color]
I5d4R&_t-G 不過放心吧,,天無絕人之路 ..  同人傾吓喇,,  實有人幫到你ge  :P [/quote]
9BO` ?:T } i!~
"iJ9F&h6X6O$Od G E-CP2|2f-de3T
U)^&iJ`X

,O m9BN w6b [color=red]同意:agree: [/color]
%u \6s{4T%oD$gu g#rM?S
每個人都有自己特定嘅專長嘛~
3qp6m/OM1U+D`9m 多啲喺呢度傾計吹水﹐互相幫忙:agree: :agree:

pkyon 發表於 2008-7-28 07:32 PM

畫畫ok有咩可以做:crybye:

trista_cheong 發表於 2008-7-28 07:45 PM

[quote]原帖由 [i]pkyon[/i] 於 2008-7-28 07:32 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2794402&ptid=187383][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
imw+ETf`(|Oc 畫畫ok有咩可以做:crybye: [/quote]
.T;t6d2\:\:MD KTEjY!s ^W
P ]4v6W@ m r
我都想豬...............:yy35:

oz2 發表於 2008-7-28 07:56 PM

樓主不需要灰心,附上我之前在其他論壇的發言(真人真事):
t3Dv{c/J ------------------------------------------------------------------
B#X Z i J F5J 'j }C*a4sz7Y2]
日期:2007/9/15
}x1Cs/}.[eP(g [size=2]我有一日碰見我以前中學的班主任[/size][size=16pt][font=Times New Roman],[/font][/size][font=新細明體][size=16pt]之後我們找個地方聊天[/size][/font][size=16pt][font=Times New Roman],[/font][/size][font=新細明體][size=16pt]談談下談到一個話題[/size][/font][size=16pt][font=Times New Roman],[/font][/size][font=新細明體][size=16pt]她說我有冇後悔過當年中五唔繼續升學好好讀書[/size][/font][size=16pt][font=Times New Roman],[/font][/size][font=新細明體][size=16pt]現在出來工作才知道自己唔夠料呢[/size][/font][size=16pt][font=Times New Roman]?[/font][/size][font=新細明體][size=16pt]我回答因當時家庭問題不能供我上中六[/size][/font][size=16pt][font=Times New Roman],[/font][/size][font=新細明體][size=16pt]及我認為出來工作後才知道自己缺乏什麼。我現在邊工作邊讀夜校[/size][/font][size=16pt][font=Times New Roman],[/font][/size][font=新細明體][size=16pt]雖然十分辛苦[/size][/font][size=16pt][font=Times New Roman],[/font][/size][font=新細明體][size=16pt]但可去進修自己缺乏的東西[/size][/font][size=16pt][font=Times New Roman],[/font][/size][font=新細明體][size=16pt]加上用自己的收入來交學費不用家人為錢而煩惱[/size][/font][size=16pt][font=Times New Roman],[/font][/size][font=新細明體][size=16pt]我覺得並非壞事。而且比你繼續升中六但不知自己的方向[/size][/font][size=16pt][font=Times New Roman],[/font][/size][font=新細明體][size=16pt]這只是浪費自己時間及浪費家人金錢。[/size][/font]
)p X?!Gf#s/{/fL` [font=新細明體][/font] 8d7JK'wx2Q
9_;QbRKP
-------------------------------------------------------------------
g4r"Z cK;Ya6V
N:F0g0V(r ywYI2G [font=新細明體]其實出來工作,在社會上取得些工作及人際經驗,再按自己的工作所需而再進修,也不是一件壞事的。 [/font].` p-Sk n }h9x
[font=新細明體][/font][size=16pt][/size]

joecole 發表於 2008-7-28 08:22 PM

送你一句蔡瀾語錄:文憑也沒甚麼用,出來做事,全靠努力。你們一努力,搶着工作來做,上司都會愛死你們,那麼你們一定會出人頭地,別人不會研究你畢了業沒有。
C*C4c:| WD/c]N DNu @*B2Qq
這句說話有道理,只要你看看另一個帖罵暑期工就知。

Foxcom 發表於 2008-7-28 08:26 PM

[quote]原帖由 [i]pkyon[/i] 於 2008-7-28 07:32 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2794402&ptid=187383][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
2WK)]6ab7n l 畫畫ok有咩可以做:crybye: [/quote]
C^{r B
5ZOU/F0jv"bE 若屋企不急於你搵工就睇吓IVE有冇嘢啱你讀啦! 樣樣唔精但有能力發展所長成為專業都已經係唔錯的出路:)

pkyon 發表於 2008-7-28 08:56 PM

[quote]原帖由 [i]Foxcom[/i] 於 2008-7-28 08:26 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2794443&ptid=187383][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
*E)Fq\Z,{{
XtF3IA&Y D/C ZQ h[Bz*_
若屋企不急於你搵工就睇吓IVE有冇嘢啱你讀啦! 樣樣唔精但有能力發展所長成為專業都已經係唔錯的出路:) [/quote]
w3t#HyX%G$h 但係ive唔係要英文面試咩-0-''' _0\P_ N
我唔多電wo:hitwall:

ch.chak 發表於 2008-7-28 09:09 PM

樓主又唔駛咁灰心既
9h @fS k f:Y 讀書又唔係一定係中五上中六,中七上大學%@/Ofg6JRs&H
好似ive都係一條路呀 Pz$D,@$E+Q4@2Y
再唔係既咪出黎做兩年既攞個經驗先law
+g8Ms0GZ!d/G)d 不過選擇就當然冇咁多啦/YK#w\5jo#n(?;sY3z
好似sales咁,之後再進修6{7Ud!uF6T| ? s4E5c
總有路行既

ronald001120 發表於 2008-7-28 10:18 PM

你灰咩心w DHge
當你諗下呢個世界有幾多人真係做左ceo
SJ%klhR 又諗下有幾多人冇屋住,又冇飯食
K bt9_8^E 你自己有屋住有飯食又有甘愛你既屋企人8d6C*s)j%Z
甘你就覺得自己好幸福
C6m ZKJ/P/n3e l 唔係主張你唔好向上爬)m5N3]O^"RL
只係過有時D野唔好諗到甘灰vD"EQf%d-c
我用左一年時間調整自己情緒3JW8B/eG%LAF
依家個人都冇左甘灰

solonely 發表於 2008-7-28 10:25 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2008-7-28 11:04 PM

寧欺白鬚公,莫欺少年窮,FZ.P|C'i P
年輕人,學野快,體力好,搵啱門路,:BU&d;lI`S}
腳踏實地做,其實大把機會,大把前途:yy16:
5~R!?'n?;uAO Uof O4H,r)q*LT*@Bc
nothing to lose,係年輕人最大本錢,|1r[ qJa8E'A
好似我地D做左十年八年o野o既社會人,
6cX)j"|5H3fmF 想再試再四處闖,都要好小心諗過踱過,C:I2Zcd6{
若果有得返轉頭,我反而羨慕你地添~
K_^DZ?
'Y.Xd9t5j 唔好怕輸,做乜都好,都要比心機去做,2kD t)?.GC
機會和前途,係唔會留比冇Heart又冇裝備過o既人,
@.Fo DgZ2X8L 替你加油~~

jen01二世 發表於 2008-7-29 01:33 AM

會考唔掂,,T0v.Wa] i [N(f
但又想讀中六嘅,4TN N;S `o
去讀私校啦:agree: ....y5J0`&M#B.lF)q

U:Q;\uf.r 唔好以為私校好差,其實教得好好咖:good: ....!!!!+|epd3R P
^ {O'paJ[ V1xy$|
p.s.問題都係錢,錢,錢,錢,錢.......

qazplm 發表於 2008-7-29 01:40 AM

香港人既通病,學歷唔高,洗死咩?!
-Lj9I;{n+s 我一年前副學士畢業,冇學歷,咪求其find咗份眼鏡批發做,起薪點$3500,日曬雨淋拖一個鬼死咁重既行李0急,都俾我故到$9000蚊一個月,(iDmb T6W
做得好,一次去一間大既眼科診所sale,俾人掘去做眼鏡部,月薪$12000+,著白袍,係中環返工添,
3w:E%zt{1iYg3c N 今年初我一個人帶住我save既錢,北上開trading公司,我依家唔再係sales,叫董事!1S'B;l8i tL

(J)E*}:gOq@;J~ ive都好好架,我依家係度仲開多一間公司打warcraft金幣,做我做技術支援既就係讀緊ive既,我俾佢既人工仲好過一個fresh grad 既大學生,so what!
D G.qvGy-e 你有料既,我理你讀幼稚園吖!!yWF:Zl
做人,唔好睇死自己,攞啲信心出嚟比我睇吓!!!!!!!!!!
3Syg2qu\r)MKl
ru%V"]*sQ2\ [[i] 本帖最後由 qazplm 於 2008-7-29 02:00 AM 編輯 [/i]]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.