娛樂滿紛 26FUN's Archiver

honeyfei 發表於 2008-7-29 06:21 PM

好熱呀~

依個post我都諗唔到quote篇咩文出黎好..x*AS6L D
只係有感而發...香港家陣熱到痴線..前排又落雹(諗起六月飛霜)y;TF2l7Yo o:c,~%A
澳洲又落雪(d人仲有心情出街玩雪...未知死到臨頭)^4QQYv#d'@.w)]

C!sVP(l0C 我已經知死..所以開始多做d環保野...
t7K;r@eB7F` LG9n#CV;n-t
好想好想地球人能夠加強環保意識...;j0FW6x%C

5PIRH5| (不喜勿插,謝!)

kk311 發表於 2008-7-29 07:17 PM

agree:mad:

solonely 發表於 2008-7-29 07:53 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

loklok117 發表於 2008-7-29 08:12 PM

...........<-------------我都唔知講咩好
0c3p|+kk [size=7][color=red]熱=41度既旺角[/color][/size]

honeyfei 發表於 2008-7-29 08:26 PM

[quote]原帖由 [i]solonely[/i] 於 2008-7-29 07:53 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2795892&ptid=187474][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
;ni|L OrOU :giveup: :giveup: 太遲啦~~中國有十幾億人步緊你後塵 n6l)i2c2hR9yumE
               到死前先知驚 [/quote]\"X[*sU`4Lv1t

%J}\J M9e6H$c 咁又係..恐怕到d同胞有我既思想既時候..香港都已經沉左..

tottifung 發表於 2008-7-29 09:39 PM

咁又唔好怪晒國內嘅同胞,rcM:B;{| m _
個問題根本就係由發明冷氣同膠袋嘅朋友引起,Sh&F![XK'pd8d:M`
要怪就要怪罪魁禍首‧‧‧
P0|9? x\)DO(C` afHZ%E#[i2P
香港政府又叫人停車熄匙,a4y|m1Ze.sk!p0su
自己就匿喺冷氣房嘆世界,
JnJ c9j Z 咁就叫環保嗎?!

自由神 發表於 2008-7-29 09:49 PM

[quote]原帖由 [i]tottifung[/i] 於 2008-7-29 09:39 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2796006&ptid=187474][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]u y;??],f
咁又唔好怪晒國內嘅同胞,
!?Ek%V:[?a 個[color=blue]問題根本就係由發明冷氣同膠袋嘅朋友引起[/color],U Y.}6F*MA!g
要怪就要怪罪魁禍首‧‧‧6s!M9Bgkk(d5`

MA\;P [Btj2U0_!j#t 香港政府又叫人停車熄匙,\*Rb9y$oSm I4p
自己就匿喺冷氣房嘆世界,
.j&^x(Lv#io 咁就叫環保嗎?! ... [/quote]
/O(gv[)VxyN7d 咁既諗法.........會唔會有D過份呢?:)
V1L}hq#p2g^ 倒不如話發明“電力”果個錯啦j"F|B4P1U
無電邊開到冷氣呢?:naughty:
$_8YzYN ?o 其實一切都係在於大家要適可而止/Yl6xj0s%f$I}A l
世界上無一樣野係絕對性好
-IU_ v5erH 一過左量無論咩野都會出現問題既

trunks 發表於 2008-7-30 12:40 AM

越熱越開多d冷氣, 越開多d冷氣越熱.... :giveup:

benny1219 發表於 2008-7-30 12:43 AM

[quote]原帖由 [i]tottifung[/i] 於 2008-7-29 09:39 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2796006&ptid=187474][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]OQlJE#M
咁又唔好怪晒國內嘅同胞,VZh X*Q;h/Hh
個問題根本就係由發明冷氣同膠袋嘅朋友引起,$R~)afG qi
要怪就要怪罪魁禍首‧‧‧
&TX1Dcp1Q/C `
:bN%t.].w 香港政府又叫人停車熄匙,7R*o1`!S!l2Jy+K$D
自己就匿喺冷氣房嘆世界,a&@L.{|7ck
咁就叫環保嗎?! ... [/quote]
d/v _:b c B3m6w 極度同意
8L-J.n)D|9L%H)fl6?(W
$d1d Z/aI)pc$S 高官唔識以身作則 同市民一同迫交通上班下班  下下都要有專車接送 所以佢地未必知交通費猛加的生活壓力e_ ][/lK|
食環署職員仲離譜 早排被方向報爆料 有食署職員疑似蛇王  每日坐小巴出去巡遊  明明只係幾條街 不足十幾分鐘車程  行路紛紛鐘仲快過坐車  巳經唔環保啦
(YS GH]2}%? b/q n KR^.qC'?YB
曾生果架新特首專車所謂的環保車 唉....若他真心環保 一定唔應該買哩架車  大馬力的豪華車 再環保都係唔環保
Cp Nw JZ4d EH1tn SX
最後 香港愈來愈多超高犘天大廈  政府成日無啦啦被大集團成機突襲成功 都唔知係有心定無意  高度限制有時形同虛設
5]XG/K#G
D0yH3c"j OK7w ~"H 政府好多環保項目停留口號式 講多做少 曾生邀選連任特首是搞的藍天計劃 係威係勢 現在都唔知有乜下文:yy35:

fabric 發表於 2008-7-30 09:44 AM

快d落雨就好了, 真係熱死人:gun:

asfggaas 發表於 2008-7-30 03:09 PM

其實我都同意-0- 因為真係好熱...

kuru 發表於 2008-8-1 03:37 PM

咁岩台灣打風所以令到香港咁熱, 呢幾日都好左好多~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.