娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jen01二世 發表於 2008-7-30 03:20 PM

今日去車公廟....

我問車公,我今年會考考成點....
?tj B G(C '@:b9q(Y*KT+KN k
佢比呢個答案我...."I4ZscD9r ?z
#ija HOU5O$a:u,r

YD ejb"Bc c [size=2][color=#ff0000]七九簽.上簽[/color][/size]+D8A nu {p%U
[size=2][color=#0000ff]致身事主以忠良,承恩奉簡掌封疆;[/color][/size][size=2][color=#0000ff]勳成帶俸歸田日,福集兒孫奕世昌。[/color][/size]
hQ9tLw&L&l!g,s!{ [size=2][color=#0000ff][/color][/size]
,kU$k s,|:a [size=2][color=blue]解曰:百事皆通.[/color][/size]9xiA M/ZIK!?
[size=2][color=#0000ff][/color][/size] f+^B@KL
有無人識解:confused:  ???

d228216 發表於 2008-7-30 04:26 PM

新娘坐轎..

kakeidevil 發表於 2008-7-30 05:45 PM

新郎騎馬..

ch.chak 發表於 2008-7-30 05:58 PM

照字面解
o7}A+eTiK5e:F 致身事主以忠良: 專一事奉老闆k6R(L8I5[ V8};M:{8w2R
承恩奉簡掌封疆: 將來得到好既回報
Tq0A"I-A?A 勳成帶俸歸田日:年老返歸既時候
Z)A E;Y}2BT 福集兒孫奕世昌:可以享兒孫福
FE2r!_u3\ O7?Q~1A
OBy C!o.U`B u 簡單講就係你付出幾多就收返幾多

jen01二世 發表於 2008-7-30 07:44 PM

[quote]原帖由 [i]d228216[/i] 於 2008-7-30 04:26 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2796828&ptid=187536][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
#K~e?l^} 新娘坐轎.. [/quote]
6B9Y q0pq p O!? v :kpDq;eY_|lS
唔明囉......

infjlam 發表於 2008-7-31 02:14 PM

放鬆D,!X"Qu.{ m Q_-m
對自己要有信心:yy16:

jen01二世 發表於 2008-7-31 07:52 PM

我呢次係問愛情......
,L,TM/L4v%ls :r:gtJ7dsO
[color=red]擒蛟須用擒蛟祖,捕盜先當捕盜人;
N1Dv!t,@W$O 追問必然家內鬼,好妻無非遇良媒。
:fM ?l#]tl1QFt%_ { S5Y @_2~ N m
[/color]
Ki~ OP EZ,b.v 我睇過解釋....
m*QWI8}e A7E8w oG q"v"{[f
佢話 :P M Wjo2ypkv
c1C4st7T ^a;e-O
[color=blue]鬼莫外尋,自身即是.邪者是鬼,正者為神.b'Q'`7K@(ifm
賊喊捉賊.性陰惹鬼.自作自受.怎得好妻.[/color]
3D l+I$L)oP9t~
)B4ht ] p/N 藍字係咩意思 ??I/` Nk.H
jiL'^~9k,h/E
P.S. D佬入黎幫拖:help:&l6fbV)^~)cX~
;{+i[q&v7@
[[i] 本帖最後由 jen01二世 於 2008-7-31 08:15 PM 編輯 [/i]]

破軍不動 發表於 2008-7-31 10:23 PM

嘩...車公呢支簽好堅...
l$d%QUS#B 事先聲明...
d3qBl1lg+]Cr 我文言文真係好水下...#~ qs.[ [@~zi&l
但憑感去試下啦...
W(K l'}.K9N 唔岩聽唔好見怪...5j2q4nG3|#KW:T4q
-B`u(HlY ]]7k
擒蛟須用擒蛟祖,捕盜先當捕盜人;
]o"lc4]{,nj 追問必然家內鬼,好妻無非遇良媒。5U,gyx(P(yj] F4V
7Cu3s4d3{
呢四句表面係講緊你響度追尋緊一d失去既野...
O+@-mL_ 到擒拿蛟(古代似龍既猛獸)... o;M#@L4S3i3e
必然要找擒蛟高手...D r8Cz7Je+F3[W$P
要捉盜賊當然要搵捕頭啦...
-h NLb0D 若然你真係要尋根問題...
8z1_$pYboP"[Hf P%JBd6m 你會發現其實係家內鬼做(你相信既人或親人)
8d3^B#X+_ 最後一句係話要娶一個好老婆...
1I}[9Dd4f(h,sE(i 必須要找到一個好既媒人...+k2{b:a7{&T X
總而言之如果係問愛情大概我估...
u bp ]:J@0Mo 你成日追一d唔係你應該去追既類型既女仔...v8n,W]4gwwW!{:d
或者不自量力去追一d會你令受傷既女仔...K&jW!}9E5v,a9w
姐話你貪刺激... k}F1kJ8I5G
而且身邊有好多損友起哄...
eU}%r:r$X @ 搞到你唔衰得頂硬上...'AZ9f A+m:O
要搵一個好老婆...5X4r1q7Iok s&Xmv
應該要由一個好媒介入手...%l9w m%EcXTvN
例如響一d正經既場合同地方..."D"mm-c6AH }Uv
d風花雪月既場所只有賊風同猛獸...yq$q#j,YlE
只會食左你...%o F)mH4y#nWK
:{ R}a\F
P.S 如果唔岩聽...多多包涵

破軍不動 發表於 2008-7-31 10:35 PM

鬼莫外尋,自身即是.邪者是鬼,正者為神.E#F PNi {Jiwj
賊喊捉賊.性陰惹鬼.自作自受.怎得好妻.
;P)\'^/W+we 2g]'[email protected]&J
呢幾句仲激...ZIl1uw Zp/A1o
車公菩薩響度數教訓緊你...7Sh_M5at EA*A

d?;`vq,s 鬼莫外尋,自身即是L'M bH_E$A.]Z
意即...你成日怪別人係問題根源...
9I1lHv2@Ta 其實根本係你自己出問題...
A&q&N%aea4p 本身動機不良...
q,f6cJn 人地係唔係鬼唔知...
l [g}u'[%H 但首先你自己一定係...
7X"pg4M^5L
4t"_;? C6^AL 邪者是鬼,正者為神.
(EOuZT,a.~mpjVz{ 咩句姐話...d(Q^c OU/]2b)IC[X
是鬼是神只係一念之差...
{s~-Dh2J)m 亦係話你其實都可以做到好既一面...
&yY3s?:[ |W.f 只係睇你點選擇...
)m9W2D$\VD:f \_i;Iv
Q6ef!]0@ b{1j 賊喊捉賊.性陰惹鬼.B O/S$c)uT@,GP
自己本身就做壞事.../[%Z[;@vq/}p
但又推落別人身上...3}i |*t4q c8u N5n
但求脫身不負責任...{F+a:P|6oyN J2So
自己心懷不軌既性格..自自#X{N)fs
自然物以類聚...\H V?)Z^ g
招惹一D壞蛋番黎... R$Yz*V(bYO
"OLV:W,H v/F'jc^
自作自受.怎得好妻.3I.WY2UqRsF"W
自然自作自受...
!q%{ Xd-`nI:u 點會有意好像老婆呢...z*R)K0w/OWJ:F
(Q,E,B } ]
其實成支簽都係提醒你
#K9fakX0? U `y 反省自己..._m:A*u$x8pbK7Y
勿誤交損友
)oKZgq 只要心態場合都正面正經...r:rO%eT*H%Bj
先可以得到好既愛情...
&un#?^EYz
AY%w5n;]v!H%C9h,E$a P.S 如果解錯或者唔岩聽...多多包涵...!!!

jen01二世 發表於 2008-7-31 11:03 PM

[quote]原帖由 [i]破軍不動[/i] 於 2008-7-31 10:23 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2798477&ptid=187536][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]0n fKL6hM*d%i]
嘩...車公呢支簽好堅...
/m9Oxq.t0R:y.V 事先聲明...
5b;?U5@wYB7zXK(AA;D 我文言文真係好水下...
N X6[G?Z:Gbm 但憑感去試下啦...
9om*E9q |)g#UE0D 唔岩聽唔好見怪...']PYP6Jg
P#E~$Qh3}5_A
擒蛟須用擒蛟祖,捕盜先當捕盜人;
V2r'b&l5F)tU[!c 追問必然家內鬼,好妻無非遇良媒。"@9yz+T4B*H*|u3xl?5c e
J`a E4}(\@$r
呢四句表面係講緊你響度追尋緊一d失去既野...&[o4m ^-Sd;C I)G
到擒拿蛟(古代似龍既猛獸)...U'Xp2e"hj%h:H@3P
必然要找擒蛟高手..."z+nz'VI@(?N
要捉盜賊當然要搵捕頭啦...
"ct#`o"bz 若然你真係要尋根問題...
7{X~-k i@6QF#M 你會發現其實係家內鬼做(你相信既人或親人),X7R6Ey\G%gA8Q
最後一句係話要娶一個好老婆...b;N7GE9Mq3d7d J
必須要找到一個好既媒人...dpO,G}KKJE
總而言之如果係問愛情大概我估...
mX;W]b YQ$C A1D 你成日追一d唔係你應該去追既類型既女仔...U~ TnM p,d rQR(w9]
或者不自量力去追一d會你令受傷既女仔...
t:M?1e^'NL [color=red]姐話你貪刺激...
]5W6C2X#n-r)[ 而且身邊有好多損友起哄.../z$ffz)cq*\
搞到你唔衰得頂硬上...
E9sI;~1A5o*@MP"b [/color]要搵一個好老婆... g^a%K4s"qz(ki\
應該要由一個好媒介入手...#~j9_6V0t
例如響一d正經既場合同地方...
f$oN#Ix4i(pK1I7w [color=red]d風花雪月既場所只有賊風同猛獸...
-?s+hNK$b fi4i [/color][color=red]只會食左你...$q5? |Q'oEb mn s
[/color] [/quote]
Bud @ m'ZI vT*TZT^8GV

3o*m e,M&v e :giveup: :giveup: :giveup: :giveup: :giveup:

SCM 發表於 2008-7-31 11:06 PM

[quote]原帖由 [i]jen01二世[/i] 於 2008-7-31 11:03 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2798568&ptid=187536][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
9c8KT?Ml #e&A:j"GYV

1c I {&|H:F tU*?Ah
:giveup: :giveup: :giveup: :giveup: :giveup: [/quote]中左:confused:

jen01二世 發表於 2008-7-31 11:06 PM

[quote]原帖由 [i]破軍不動[/i] 於 2008-7-31 10:35 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2798506&ptid=187536][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
M3DfIX e-J3D4_1i0n7T 鬼莫外尋,自身即是.邪者是鬼,正者為神.\@#M+H9ru
賊喊捉賊.性陰惹鬼.自作自受.怎得好妻.,B+f7YWJ }
$k%J'\+L0sHj2H
呢幾句仲激..."dDmoFM3uG i
車公菩薩響度數教訓緊你...5~6r vBh;x0t

|[ EZ,ln5PP4K 鬼莫外尋,自身即是
ArxU;`JvI 意即...你成日怪別人係問題根源...P8dk.?C(~
其實根本係你自己出問題...G^t|sp7V/rk$d
本身動機不良...
L-|}"i.A'f%R6ew0S ... [/quote]
:~)Ow I!VRD
-NV,C/H(`tZa"Q [size=7][color=red]強烈支持版主加破軍分:agree:[/color][/size]

jen01二世 發表於 2008-7-31 11:07 PM

[quote]原帖由 [i]SCM[/i] 於 2008-7-31 11:06 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2798576&ptid=187536][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]S*bMn9C6m.f0|
中左:confused: [/quote]
~4d)}/en TcUW8mh L,O}FI+dS8tf
少少啦....
^!j*d5Mo[gb 但又中唔晒:hitwall:

SCM 發表於 2008-7-31 11:08 PM

[quote]原帖由 [i]jen01二世[/i] 於 2008-7-31 11:06 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2798577&ptid=187536][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] \[f)F0}!|D2s.icT

d i0R\)v H\Z9t{ V
&b.k(PHo]C1W 強烈支持版主加破軍分:agree: [/quote]E@+qd:a3x[&X;Lk
加左佢:dev: :dev:

破軍不動 發表於 2008-7-31 11:43 PM

其實加分與否都唔係重點...
M3sc |8ztxS}.R.} 重點係試下憑感覺去膽粗粗解下...!rcp8\bZ
菩薩既意思我只係平凡人...;}#mt0\ R p"i
亦唔係修道者...b4UL$M;{ {BM
所以一定解釋能力有限...
MF3V dG\ 不過...0y!R2tT:c[;r x
難得jen01都能夠甘比較正面甘接納意見...
H5L.I~iJh/Ce]5G 而且菩薩都係渡人向善...
&W{$@bt0x 所以我覺得jen01兄都係一個本質很不錯的人...
1lxeXTya 在往後的日子一定越來越出色...
ZDjo7X1SkPT 希望你加油...!

jen01二世 發表於 2008-8-1 04:12 AM

破軍....
:\t`y'eN|;dD
2r9W H8f#j9i Q H4l 咁呢個你識唔識解 ??
BN^(L n&^!kH&K
]8APh.g J4\sIY 我問今年會考考成點....
g_ n~+yA\6Ce[ ZX!cz#x3z;m#oP C _
[color=red]七九簽.上簽[/color]&i.B-RR.|9R9u} b
[color=blue]致身事主以忠良,承恩奉簡掌封疆;勳成帶俸歸田日,福集兒孫奕世昌。
U+RP,B/J5}8e /r+g(H1YBp2t1}
解曰:百事皆通.[/color]9xJJ2F D

-kMOL pS0u 同埋咩叫新娘坐轎 ???

ckyckk 發表於 2008-8-1 05:16 AM

[quote]原帖由 [i]jen01二世[/i] 於 2008-8-1 04:12 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2798985&ptid=187536][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
;Yy)uv}G DS 破軍....
_:u cV ABM N
O UN.Xft6N^ 咁呢個你識唔識解 ??
!tUK.B)]
DW[-a o3?,] 我問今年會考考成點....c+yxH3Ww f

o-hw(] n \%a3y0n 七九簽.上簽
}&?n*EpdAkN%^b!i;a 致身事主以忠良,承恩奉簡掌封疆;勳成帶俸歸田日,福集兒孫奕世昌。
)\&JH`!C _B ]g1Xb7eIB;A
解曰:百事皆通. Ut4m `|6{v
9B-O1FB'kYi6h-x
同埋咩叫新娘坐轎 ??? ... [/quote]v#VMv-J cvKDj
[quote]
%q7e!m1RbNj [color=blue]第七十九簽.上簽%`Ja6w2[9Nu
!V!t/G~'B
  致身事主似忠良,承恩奉簡掌封疆;
e1G:syS   勳成帶俸歸田日,福集兒孫奕世昌。
Q ` I@`p;N 5M`W*s jZWn1_
自身:積德為佳 財運:可得小利 訴訟:勝算大!iWz`/w-IoSk/|

4}Jy{7e t'{ 行人:未至   生育:可得男孩 出行:遠方有貴人
]1R4S~ G&HI
!{j,x6H$g-Y3T 事業:時機未到 姻緣:有利   家宅:興旺
$XW3O%l-k_`Zk
EPF.@ F:{'P)` 搬遷:遠遷為佳 疾病:可痊癒
-G3?nI$W!O
0rUcE9C3ZK 解曰:百事皆通.f?X3jn
BnLdMhg1|"]1C
斷曰:家宅興昌.占病速痊.自身大吉.出入平安.婚姻合.求財有. J'G?^X;B Gg,lzk ~
!xCd/?'Dk:fi
   事主忠良.有情有義.福蔭兒孫.難得之至.[/color][/quote]

jen01二世 發表於 2008-8-1 05:21 AM

[quote]原帖由 [i]ckyckk[/i] 於 2008-8-1 05:16 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2798994&ptid=187536][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
4p%Qa5?Y.|VA
7Y%b2LM:t] [ } [/quote]
Q3\&b Ce1dES9w[
0V]Z-\p Z9SlF 我想要詳細d...
h ap+rPF3TF
%F1Ti7D5t,K1^ 好似破軍咁逐句解:agree: ....

破軍不動 發表於 2008-8-1 12:34 PM

都係果句憑感覺...
9@&~7E VG"Qd 覺得有用就聽下...-NO&tI:sY owY a
覺得唔岩就當廢話...(J1c;a]OhZ(f1j

%s2sl2\ }%M.bJ!P!g1wm 七九簽.上簽&t9r3D){%X4JYf Y
致身事主以忠良,承恩奉簡掌封疆;勳成帶俸歸田日,福集兒孫奕世昌。3B W?imP L/J
2hw G/f(ra3{J_ ^
解曰:百事皆通. H/XP \%_*yk
R{O*m(m/\N~7z8S
問會考結果...
2D"Gnyn 支簽字面解就非常好...f:d5]&t2Qj1b(m7J/c
致身事主以忠良...
7@| l^)\wi 意即用自己既性命身體忠誠為皇帝服務...
?/z@*E8~] Q VW hT+\ 承恩奉簡掌封疆...;_P#|S}9O\7o#]o
而皇帝亦因而賞識信任你派你做邊疆大將軍...!~]3w4k!r)c gp
勳成帶俸歸田日...*p4j7h l2iDu_^
到你建完功立完業退休歸鄉下之時...
"kw.\ bp(u`P 福集兒孫奕世昌...3CM(E/a1Z
你已經有兒有孫後代亦十分世盛... J+oico)o6Q1z0r
首先其實我亦同意之前的一位網友指出...
lR??*uX6E 係一分耕耘一分收獲的意思...
1I e%aqJ)X 因為你成功既前提係你要<致身事主>...'y\(QPw.Z/R
即你一定要首先付出...(用功學習)
&M#D9kgRU o2E 而決定你成敗是皇帝...(考試局)&^7lopD L
所以有幾努力你自己先知...*u@[o(m-C7@v
比幾多分你考試局先知...
l6s(v"gU 不過其實仲有一樣野...o#X |%h }2G}Q}1u
我覺得之簽一路講緊你建既係武功...9jF[5u{:Ri
你係做大將唔係狀元...
R6s2Xi!mq-hp"F5@ 可能暗示讀書唔岩你...
s!r+P }@ v1h7[)Oa'g"TM 早日出去搵個好老闆...
%`;^*MS9F4?-_ 可能會有更好前程...!
H1t*I? Nr0p |9c1Jg#G)S V
p.s 只是個人意見...多多包涵...!!!

jen01二世 發表於 2008-8-1 07:09 PM

[size=6][color=red]破軍....
pj*E2],Q #L*Dzh&K/[1O
咁咩叫新娘坐轎 ???[/color][/size]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.