我估計係無咩意思...
可能佢地同你開下玩笑姐...vEk{4Fq,vN
不過亦有可能我智慧有限...
所以最好你問番講果個...o;N6d `:Q
n6ri
因為佢可能先最清楚...
因為唔識解,
所以星期六去多左次車公廟,tJv Dz~
今次搵個解籤佬講,Zdm @5klPp
終於明晒兩支籤嘅意思....Cf$m
HE'k
p.s.除左破軍講中左少少之外(真係少少),無人講得岩,特別係第一支籤,我同你地一齊,完全解錯晒 !!!
[quote]原帖由 [i]破軍不動[/i] 於 2008-7-31 10:35 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2798506&ptid=187536][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]i1wPq3~j)xF
鬼莫外尋,自身即是.邪者是鬼,正者為神.V#oymL
賊喊捉賊.性陰惹鬼.自作自受.怎得好妻.
呢幾句仲激...'X{0xZN1Kui
車公菩薩響度數教訓緊你...in-\2{'jRFm2x