娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jen01二世 發表於 2008-7-30 03:20 PM

今日去車公廟....

我問車公,我今年會考考成點....+s(k f6c7{ Uc(~2I

Fv%mcX*Rz 佢比呢個答案我....*LS Q!KN!jWm/Z%Zhh|+@

#qj1{~.\ zGj H8w5G
4@,@*fbc3m0FG#}F [size=2][color=#ff0000]七九簽.上簽[/color][/size];vQ!IT%G+H\[
[size=2][color=#0000ff]致身事主以忠良,承恩奉簡掌封疆;[/color][/size][size=2][color=#0000ff]勳成帶俸歸田日,福集兒孫奕世昌。[/color][/size]
-k:v B*}^*q"|8J"_%O [size=2][color=#0000ff][/color][/size]
uX&\k b [size=2][color=blue]解曰:百事皆通.[/color][/size]
-W}cr#p:sV [size=2][color=#0000ff][/color][/size]
jQ;\(yU+G ue V 有無人識解:confused:  ???

d228216 發表於 2008-7-30 04:26 PM

新娘坐轎..

kakeidevil 發表於 2008-7-30 05:45 PM

新郎騎馬..

ch.chak 發表於 2008-7-30 05:58 PM

照字面解
5QZl:v-A,L],}"t 致身事主以忠良: 專一事奉老闆
V@VDF.Y)Tg 承恩奉簡掌封疆: 將來得到好既回報swex-s2e5M
勳成帶俸歸田日:年老返歸既時候Z2jtP `C
福集兒孫奕世昌:可以享兒孫福cC;T8`EA
2~4A k$lJUR0\
簡單講就係你付出幾多就收返幾多

jen01二世 發表於 2008-7-30 07:44 PM

[quote]原帖由 [i]d228216[/i] 於 2008-7-30 04:26 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2796828&ptid=187536][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
1K J hr-AD!C j 新娘坐轎.. [/quote]wH!ekH8s(ags%p

/@!_!wf`{gk2Zx1b 唔明囉......

infjlam 發表於 2008-7-31 02:14 PM

放鬆D,@-J~lu0x
對自己要有信心:yy16:

jen01二世 發表於 2008-7-31 07:52 PM

我呢次係問愛情......"D~ IZVV |0iP
D @V RX ?M R
[color=red]擒蛟須用擒蛟祖,捕盜先當捕盜人;
S8p0dyhW 追問必然家內鬼,好妻無非遇良媒。HU;[9q U F8\j2h D!U

[%G-FE&Kx;Ml gY [/color]
)v xy)[d!iQz 我睇過解釋....
a3z3F#V vPF$?
5x!u%n2@C X 佢話 :3L7i3t%\3U

;[9U}yu4D9Ln [color=blue]鬼莫外尋,自身即是.邪者是鬼,正者為神.I#Gm!R9RK x~Dk
賊喊捉賊.性陰惹鬼.自作自受.怎得好妻.[/color]%iY-{'{d9N
#w,I8fLP9N
藍字係咩意思 ??
u6cZi8K.Pzf
%@NDR1O+V P.S. D佬入黎幫拖:help:
E"? k#u2d"F7|/e[O:` P TI9Ewz
[[i] 本帖最後由 jen01二世 於 2008-7-31 08:15 PM 編輯 [/i]]

破軍不動 發表於 2008-7-31 10:23 PM

嘩...車公呢支簽好堅...
jI4zS?$sxn 事先聲明...h m1Scs%L_.U7\
我文言文真係好水下...tp,GC.A3JK/pG
但憑感去試下啦...
X/|/W4T.|$KJ)y!ke 唔岩聽唔好見怪...#M5D*ld-Lle[

a;o Uu3yGp 擒蛟須用擒蛟祖,捕盜先當捕盜人;
s2@`$c ]cLf 追問必然家內鬼,好妻無非遇良媒。
^+},u5V8g1^u!h
rM*Z%eY4]z p/H 呢四句表面係講緊你響度追尋緊一d失去既野...W+[D{jP mJ&Hj
到擒拿蛟(古代似龍既猛獸)...o9Zi1K^-M3G-hH)X2B
必然要找擒蛟高手...ud:zrT'`Y Co
要捉盜賊當然要搵捕頭啦...#\EOeL1\
若然你真係要尋根問題...
:^)~%`'\E%gqq D5A 你會發現其實係家內鬼做(你相信既人或親人)J!? X@Rbf/j-WUJ
最後一句係話要娶一個好老婆...
ai1at"At(k 必須要找到一個好既媒人...\,t c r F2S GI
總而言之如果係問愛情大概我估...
t5qP3C'~.E,QM1bw 你成日追一d唔係你應該去追既類型既女仔...
5^y!j RU$o0t#g.L 或者不自量力去追一d會你令受傷既女仔...
9n\W7@:u5g 姐話你貪刺激...y.MF ~$Dw/Wy1GBR
而且身邊有好多損友起哄...
NfO \[ bB 搞到你唔衰得頂硬上...Xe`"\u.l
要搵一個好老婆... t%} A#uR)x(~R{
應該要由一個好媒介入手...WDz!_1O#l)jX7i1m
例如響一d正經既場合同地方...
f aj9?~"z d風花雪月既場所只有賊風同猛獸...
Ux(p:S$V 只會食左你...c6md(O m K T&jf

"vL:~$Z-pA{M%X I P.S 如果唔岩聽...多多包涵

破軍不動 發表於 2008-7-31 10:35 PM

鬼莫外尋,自身即是.邪者是鬼,正者為神.
ePG?|I,d 賊喊捉賊.性陰惹鬼.自作自受.怎得好妻.#{7fQZ]#y+L2uFap
4t K0z*Us7p{
呢幾句仲激...8_-t@ x/Zz
車公菩薩響度數教訓緊你...
&`g H8Oe*?6M!ZM &B?kL y]
鬼莫外尋,自身即是 ~#i"R;YR QNB_
意即...你成日怪別人係問題根源...8iN]+Jjlx
其實根本係你自己出問題...
5Mzz;RrC1V8OP:O7t 本身動機不良...
n$A#v!B8RZu 人地係唔係鬼唔知...
2q@[email protected]"N-Q|x*Q^ 但首先你自己一定係...,_9Z:]jG0Dt

O*nrFu.GE e 邪者是鬼,正者為神.
^ a;\ z!u 咩句姐話...|9y._H H4U
是鬼是神只係一念之差...r MH9]L
亦係話你其實都可以做到好既一面...
B^ _1^)k t{ k 只係睇你點選擇...L"_"d6Sshva7n

P5[%~Hu7d$bW#m 賊喊捉賊.性陰惹鬼.
bn S/gZ2J 自己本身就做壞事...
"}_}+s6`0B/Vv 但又推落別人身上...'SY&j9m_X
但求脫身不負責任...P6fb2c? f
自己心懷不軌既性格..自自
}&klorJ 自然物以類聚...4w vB ie+i
招惹一D壞蛋番黎...|,c Q)sa|

"u6H {;x$Dj 自作自受.怎得好妻.
*h-]o1W%R0hp 自然自作自受...
%PB u`9bk7pF 點會有意好像老婆呢...
M|9E\-J V _
RBb1X4f y 其實成支簽都係提醒你
2g0@`0I9hy(VW 反省自己...
:\C _9ud4N\$}%z5a[ 勿誤交損友
W p H&c_ 只要心態場合都正面正經...
p4llBv^ 先可以得到好既愛情...
-?9ig(J&Y%?sH b.d+oB)j
P.S 如果解錯或者唔岩聽...多多包涵...!!!

jen01二世 發表於 2008-7-31 11:03 PM

[quote]原帖由 [i]破軍不動[/i] 於 2008-7-31 10:23 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2798477&ptid=187536][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
+S_s;Cd2ub 嘩...車公呢支簽好堅...
4F@'`Ec&q,tvA 事先聲明...zHf5F N-n
我文言文真係好水下...
{7n3Y5I+`3])VF7x 但憑感去試下啦...y~#i4X6Wd
唔岩聽唔好見怪...
9} AL7Ch P0X.d
H:k7Z"s:Uk,ajM 擒蛟須用擒蛟祖,捕盜先當捕盜人;
~Mp6z2VU#_6q.[g 追問必然家內鬼,好妻無非遇良媒。O.d-yV{/d

?/y7[-|%p+}\F 呢四句表面係講緊你響度追尋緊一d失去既野...
4O ^C)w:Y)n 到擒拿蛟(古代似龍既猛獸)...
7|'Fc:@/Q 必然要找擒蛟高手...8zs h&T wa/p-i X
要捉盜賊當然要搵捕頭啦...7n3i1U#OK.Xd
若然你真係要尋根問題...DJGi$msPc
你會發現其實係家內鬼做(你相信既人或親人)(X;E!O8NM.E5Sz&o!_b:nP
最後一句係話要娶一個好老婆...
l_R3D;S7@M#{1q 必須要找到一個好既媒人...$yoM$w-b#p
總而言之如果係問愛情大概我估...
0J,`A3U"kO4o 你成日追一d唔係你應該去追既類型既女仔... OR {OF.YX
或者不自量力去追一d會你令受傷既女仔...U7tA@@#tKB
[color=red]姐話你貪刺激...Rt/s|p6s~%qc
而且身邊有好多損友起哄...uOeC&^g!V
搞到你唔衰得頂硬上...
/j'gt)D(F8} [/color]要搵一個好老婆...
.f3?8z,b O ncys 應該要由一個好媒介入手...
jl8X L"z)B#B9R 例如響一d正經既場合同地方...
B!q\Z,p f{} q4pAQ [color=red]d風花雪月既場所只有賊風同猛獸..."Y y~2Cl+d9^4ai^
[/color][color=red]只會食左你...
LO6W"fK!I [/color] [/quote]
f i~&N q3o ALK|JH MbN!S^3{.wd!T

.ay'u,v2LO%\zc :giveup: :giveup: :giveup: :giveup: :giveup:

SCM 發表於 2008-7-31 11:06 PM

[quote]原帖由 [i]jen01二世[/i] 於 2008-7-31 11:03 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2798568&ptid=187536][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]CrUeCy y:om u

WT_Tl)^v,V 3I$Il NF.m|'K

4UU | k M'M :giveup: :giveup: :giveup: :giveup: :giveup: [/quote]中左:confused:

jen01二世 發表於 2008-7-31 11:06 PM

[quote]原帖由 [i]破軍不動[/i] 於 2008-7-31 10:35 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2798506&ptid=187536][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
X8@a)Cli3A 鬼莫外尋,自身即是.邪者是鬼,正者為神.
/U9[Cb!@:a*^ 賊喊捉賊.性陰惹鬼.自作自受.怎得好妻.)U`yB,P(Ds

-^'oom4Le4Ilm 呢幾句仲激...
*L"M:UUw{ 車公菩薩響度數教訓緊你...8i#~P{h4H!}P4Q/g

_xw8wkT*V|;?S 鬼莫外尋,自身即是S7FC LdvX
意即...你成日怪別人係問題根源...Kl`3Crz8G]
其實根本係你自己出問題...
-}:\ E`6Z Zc Gy 本身動機不良...L#Szlq,\ V
... [/quote].a#P:K}"HC!J_o3z
o,v9t2LOw:x0T1I+@
[size=7][color=red]強烈支持版主加破軍分:agree:[/color][/size]

jen01二世 發表於 2008-7-31 11:07 PM

[quote]原帖由 [i]SCM[/i] 於 2008-7-31 11:06 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2798576&ptid=187536][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]8pP@oof
中左:confused: [/quote]jDEsu MG

/a{FxB UH 少少啦....
z&Z6}7?6~axM&G6Kr 但又中唔晒:hitwall:

SCM 發表於 2008-7-31 11:08 PM

[quote]原帖由 [i]jen01二世[/i] 於 2008-7-31 11:06 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2798577&ptid=187536][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
7@D-eA*x b:sP XJ3wEz%d3k b

6{%k0VSrmr WSP 強烈支持版主加破軍分:agree: [/quote]^2EI2?\
加左佢:dev: :dev:

破軍不動 發表於 2008-7-31 11:43 PM

其實加分與否都唔係重點...
pz{+Dy^{D&Q 重點係試下憑感覺去膽粗粗解下...
I9d9?bnt/sg#_Q 菩薩既意思我只係平凡人...
-^3~h5d5a5q 亦唔係修道者...T(hW8`-fI
所以一定解釋能力有限... d5kcRZ \ [;N5kmh
不過...1I8V)jN[ tr4u
難得jen01都能夠甘比較正面甘接納意見...
7B2F[&R%GE 而且菩薩都係渡人向善...
N~zXP5t9dog 所以我覺得jen01兄都係一個本質很不錯的人...\\G'ETQ}2M
在往後的日子一定越來越出色...(c,M-u9R x R&w
希望你加油...!

jen01二世 發表於 2008-8-1 04:12 AM

破軍.... E` ^q _sY%x A

0p zKclq&E7D 咁呢個你識唔識解 ??!t}D*W e
1rX%aNT8n1KYS
我問今年會考考成點....
a4SFg,oVL5B|K'f
6V e:|E)F6~@Hu [color=red]七九簽.上簽[/color]*~+A8q^7K5E
[color=blue]致身事主以忠良,承恩奉簡掌封疆;勳成帶俸歸田日,福集兒孫奕世昌。
+C wT(u*c{T "OJ h8l0tI$z5Ll
解曰:百事皆通.[/color]
ln)lnP'v3J!vA @B4]~5?~B
同埋咩叫新娘坐轎 ???

ckyckk 發表於 2008-8-1 05:16 AM

[quote]原帖由 [i]jen01二世[/i] 於 2008-8-1 04:12 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2798985&ptid=187536][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
hC!NT k-v 破軍....(e3j&E}qj7Q
X | B1d(N!f;G7LB
咁呢個你識唔識解 ??[#`6HYW

V%HZ1Rb{8b E 我問今年會考考成點....-o1B1gv%y,cv

5kTwvLv F] 七九簽.上簽.f&jN Z j
致身事主以忠良,承恩奉簡掌封疆;勳成帶俸歸田日,福集兒孫奕世昌。
4X@KVp-Y'].G(ID t G\5l0B ANq6P
解曰:百事皆通.D:\4e*j0P

`KE dU HtCP 同埋咩叫新娘坐轎 ??? ... [/quote]
(Q M*IVzWF [quote]\](SUHJ
[color=blue]第七十九簽.上簽%x$fbzU

b~A*W,x{5O   致身事主似忠良,承恩奉簡掌封疆;
.g-S-y1TOYRnQ   勳成帶俸歸田日,福集兒孫奕世昌。
9]*l;KL3u7s&o
^0F#O[3Z 自身:積德為佳 財運:可得小利 訴訟:勝算大
}v)q va2O0iW;S)H-t"R
}K7t3h mo 行人:未至   生育:可得男孩 出行:遠方有貴人
KC @7pq&UtE J9B2Xr P?@
事業:時機未到 姻緣:有利   家宅:興旺$I]J1Kmy:u
8GTo\Ef
搬遷:遠遷為佳 疾病:可痊癒8{;N.`F:vc-e'q }
#`&mZtJG5Y
解曰:百事皆通.
8\2y jaX h
vAG0S _'x[\ 斷曰:家宅興昌.占病速痊.自身大吉.出入平安.婚姻合.求財有. Hr)r,P k(H
Z1x q%y"D
   事主忠良.有情有義.福蔭兒孫.難得之至.[/color][/quote]

jen01二世 發表於 2008-8-1 05:21 AM

[quote]原帖由 [i]ckyckk[/i] 於 2008-8-1 05:16 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2798994&ptid=187536][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]5jr'i:@X
,c/t/W[$q-j0r ASh
[/quote]
;Z4g:W4Nzuxx FQO)a3GO0qK3@ee0Y
我想要詳細d...q,^#ez9v&X6rfkS

f{TZg&r;U-v7n 好似破軍咁逐句解:agree: ....

破軍不動 發表於 2008-8-1 12:34 PM

都係果句憑感覺...)}'Jp4ih'F
覺得有用就聽下...
8p$qp!}_n,a(o| 覺得唔岩就當廢話...?@3Yy#\I.iN

R%p%l!d3u#XtR~vQ 七九簽.上簽
3q%f J Z5PUZ 致身事主以忠良,承恩奉簡掌封疆;勳成帶俸歸田日,福集兒孫奕世昌。0i S8|sq-D7]
9D/u]5HHJ
解曰:百事皆通.
b8^8c U7P3j RR*W @4Sz8`
問會考結果...
"_ YQ!VZ!j5a~ 支簽字面解就非常好...
|$Tg$W#GLl8n5r$~ 致身事主以忠良... {'P O+s@Z+}| XL
意即用自己既性命身體忠誠為皇帝服務...
O.SZ[\5|I 承恩奉簡掌封疆...
%S5g"NU[4u^A,BY 而皇帝亦因而賞識信任你派你做邊疆大將軍...2D t9vi!h
勳成帶俸歸田日...O$L~U~)Bp_)~d
到你建完功立完業退休歸鄉下之時...
vQ+HJg\?.y6} 福集兒孫奕世昌...0s4\ Pv(^`
你已經有兒有孫後代亦十分世盛...h1AC'DG3leZ4F a5Q
首先其實我亦同意之前的一位網友指出...5h D R&x9~(T
係一分耕耘一分收獲的意思...Gh}8{(J E} y$^K
因為你成功既前提係你要<致身事主>...$g(~u5]_/r
即你一定要首先付出...(用功學習)
-y#]Kz2v M 而決定你成敗是皇帝...(考試局)
/A4R6B`op _ 所以有幾努力你自己先知.../cL#@N fC#D \C
比幾多分你考試局先知...2n H$vy ~ h%o5X
不過其實仲有一樣野...@m8d f\z2j
我覺得之簽一路講緊你建既係武功...ID6_$mh!z;DE vW~
你係做大將唔係狀元...ps#VrhA3Sfz]
可能暗示讀書唔岩你...
,mW/P(J&a"t?er4y8S 早日出去搵個好老闆...
lf.~ EtDQ9HU 可能會有更好前程...!
1|w$o\ L E@]u,t v?,g2B2{!A,H6V D
p.s 只是個人意見...多多包涵...!!!

jen01二世 發表於 2008-8-1 07:09 PM

[size=6][color=red]破軍....
z-jPw ~|I
at8McOB;_Z~? 咁咩叫新娘坐轎 ???[/color][/size]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.