上網有咩好做
日日上網但好似冇目標咁漫遊! 上forum睇吓有咩新料,周圍遊吓玩吓~上網除咗吸收新訊息之外,最主要就係消磨時間~ 打工? 去玩? 上course學嘢考証書? 做運動? 大把嘢做, 時間唔夠tim~~~ 年青人要用呢d時間去增值, 否則大個就知~~ 上網便玩26fun 還會無野玩ma 上網其實真係冇野做........#t~B:^ L$Y3S*T^
上去yahoo睇下新閒.........
睇下e-mail都夠...... 出去玩仲好啦,日日係屋伍上網你遲早都變自閉 我有時都會上網睇下小說
不過成日對住部腦隻眼真係會好傷 上網溝女囉:drool: 上網睇下相 :yy17: 最近趙碩之很紅 平時唔會走埋去同人迫簽名及影相 費時忽然上鏡 ,gCJd@7?#\\J7Z
好彩這裏有班專業影相兄弟 拍的照片真係幾火辣:yy03: