娛樂滿紛 26FUN's Archiver

makin 發表於 2008-7-31 02:24 PM

買野食嬲嬲地..

今日lunch時間放左..返屋企前諗住買野食啦..X^+D,\b MT/X2l
買左個KFB檸爆套餐..見佢好似幾多野食..Bbc:tJc
比錢買陣我都望左眼..問佢..你比齊我架喇? T@5X V9t:^ hq
佢話係啊..我問個包呢..佢話放左入去..咁我咪信佢..U [@+|`,h)hh-`
返屋企啦..返屋企都要十幾分鐘..又熱..點知返到去先發覺
%m$sR,]2az1U 真係無比個包我..全個餐既靈魂無比我Rqv)hC Cl+`(B
但係又唔想行返十幾分鐘返去拎.. @&F_H2U ?E ^
去到佢唔認我咪仆直@@最後只好食左其他野食
)[6~QE2C { C jY 感覺上好似無食過野咁-"-
'a ql8~GR5Wv+ZU$X 本來想講個信字..佢話有我信佢..BS"\ _e:kjo8T
我以後買餐都打開睇下齊唔齊先走了!!

supreme12 發表於 2008-7-31 02:29 PM

兄弟```当买个教训啦```

slwong3 發表於 2008-7-31 02:50 PM

I have some similar experience before at "Mr. M" restaurant..../i_u:H[:K.]5A'n

K2y2uwX{ seriously....after eating just the fries....I felt like even more hungry than before without the burger....
v:E#v/Ldyn M 5V[Ym T)xt
Note: I was buying it with another 2 meals....so the person put everything inside one big bag....
srXkIQB I didn't realize she left out 1 burger.....-P EM+D eta?
T'|E0@aX
[[i] 本帖最後由 slwong3 於 2008-7-31 02:51 PM 編輯 [/i]]

dadada123 發表於 2008-7-31 02:55 PM

其實點解你唔睇清楚先走?=0=

infjlam 發表於 2008-7-31 03:03 PM

麥記買個餐,店員俾少個包,這情況以前我都試過:yy26:
%@ \V+mchMT!v!P 所以我以後老虎蟹都要check
&}v!V0V ~\
7s.Bt[.u k 快餐店好多負責收銀兼賣包o既員工,工作量多又忙,人工又奀,$FlvW!I#OF7?M
做野點會同你上心? vRH"V:t R9a)MNP
而且員工流失率大,生手做錯野日日有~.vJi&O)X{M

9L&w@d,k:X'p 我又試過買包,員工冇收我錢(我bid八達通俾錢,佢淨係話你D野齊晒,係咁催我走:yy19: )

slwong3 發表於 2008-7-31 03:54 PM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2008-7-31 03:03 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2798032&ptid=187585][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
(y |W_'Ph_/k 麥記買個餐,店員俾少個包,這情況以前我都試過:yy26:
.N*_BIL4BF 所以我以後老虎蟹都要check1to5w#l-fi8Fs IE
{.K;]X? ZE~1v0r
快餐店好多負責收銀兼賣包o既員工,工作量多又忙,人工又奀,
Nij5U'tCW s.L 做野點會同你上心?
-s!gnE ut;[.e~ 而且員工流失率大,生手做錯野日日有~cRQ!pLp\
m^0~0D/_:{D2I'_
我又試過買包,員工冇收我 ... [/quote]
9E#V)G;_ a R /L5fR/V;W
Maybe the cashier person did that in purpose:yy08:

dadada123 發表於 2008-7-31 04:30 PM

=0=唔收錢既話都好@!R9z3s&N$UvO
我都想試下

bobo21 發表於 2008-7-31 04:45 PM

偶爾嘟會發生噤樹, 只有嘆句無奈. :yy30: :yy28:

benny1219 發表於 2008-7-31 07:14 PM

我都試過發生這種事  不過是麥當勞  6}|^YS%ft#kv2Fu
我拿拿聲落街問佢拎番 好彩佢地都肯俾  如果唔認就真係:yy34: :yy34:
U XF;An1N3rK G:[-_ E+\znK/Z c
所以之後慣左 買完立即檢查有冇漏

loklok117 發表於 2008-7-31 07:33 PM

[quote]原帖由 [i]makin[/i] 於 2008-7-31 02:24 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2797987&ptid=187585][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
-sxC&uuz$cxW 今日lunch時間放左..返屋企前諗住買野食啦..frP0hXw
買左個KFB檸爆套餐..見佢好似幾多野食..
6I/uA7|,V]X4V 比錢買陣我都望左眼..問佢..你比齊我架喇?
/m|RW!TUB 佢話係啊..我問個包呢..佢話放左入去..咁我咪信佢..)Rk1i~~ o
返屋企啦..返屋企都要十幾分鐘.. ... [/quote]
:R3V;l)B2Q\E J)D}H J
哈哈.....馬仔
/Ii,BO#P Gy 你唔知道kfb果個職員都係........[color=red]暑期工黎ka :D [/color]

極樂 發表於 2008-7-31 11:20 PM

佢係有兩款餐架喎!!GA#mhF)g.c d[
第一款好似叫: 黑椒檸雞翼餐....Ji8I2Q A:A
呢個餐係無飽既~~不過有飯....
'sp f[&FrH
\_q+l.R C7[P 另一款唔記得個名啦!
-~ \2QY*x 就有飽無飯...
5tVn.x U$PM
!x3Y*[ pD\l|S 你食果個有無飯跟架?!"y AsGe,e;b

2E}\;cLzi1G 仲有, 下次有呢d情況, 其實你搵返hotline(落order果條line就得)打去投訴...O4?%\M m#^?
佢地會有人拎返俾你....(佢本身有送外賣服務, 所以會送返)

自由神 發表於 2008-7-31 11:22 PM

[quote]原帖由 [i]極樂[/i] 於 2008-7-31 11:20 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2798624&ptid=187585][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]@K2{8IPTZ r
佢係有兩款餐架喎!!vk#wl(N
第一款好似叫: 黑椒檸雞翼餐...yPj*I7}nA
呢個餐係無飽既~~不過有飯....4WH;^r`.X1]

m,IppB Yr!nm:KPF k 另一款唔記得個名啦!
Y4iD3BI;d6y1] 就有飽無飯...
$I0a Oi0kM
*QLF0K IW \ 你食果個有無飯跟架?!
N4N;|"T;QLI
|G5GqQ1x 仲有, 下次有呢d情況, 其實你搵返hotline(落order果條line就得)打去 ... [/quote] M)PkAC-CU
極樂姐:yy07: (Rqoju
佢問得kfc條友個包o係入面嫁啦可
Nu9^vul 都知叫邊個餐掛:yy03:

自由神 發表於 2008-7-31 11:23 PM

[quote]原帖由 [i]makin[/i] 於 2008-7-31 02:24 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2797987&ptid=187585][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] nw5pQ_ D+lI(U*t
今日lunch時間放左..返屋企前諗住買野食啦..(n!p-Y$a8U$M|,s
買左個KFB檸爆套餐..見佢好似幾多野食..Pb@*rwZ
比錢買陣我都望左眼..問佢..你比齊我架喇?^i"IPd2IMjt iy
佢話係啊..我問個包呢..佢話放左入去..咁我咪信佢..
g;sf5cZR7i&i'W` 返屋企啦..返屋企都要十幾分鐘.. ... [/quote]私人醒幾分做同情分:yy03:

yeung hiu he 發表於 2008-7-31 11:53 PM

我每次買MR.M 或者KFB, 我都一定CHECK下齊哂未,V&]eC$Tt
雖然我未試過樓主的個案, 但我試過有一次去MR.M 買左一個r-@DPQ,C
餐, 我比五十蚊佢, 原本係找回幾毫子, 點知佢找回五十蚊的散錢比我,|D0o AJ@l uPA
我開頭都唔為意, 但後來望下望下才發現個收銀找多咁多比我!
S"x4c*X^8vzL :P :P

極樂 發表於 2008-8-1 12:04 AM

:haha: [quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2008-7-31 11:22 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2798633&ptid=187585][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]Ac{H.yE

3?^aQG1q 極樂姐:yy07:
R/A:~,q`h 佢問得kfc條友個包o係入面嫁啦可^?8UY%rT
都知叫邊個餐掛:yy03: [/quote]
4~7]7gl8Z Z8v a W6O}zg
理論上係......%R6~P RG4pF e
但當果條友仔覺得自已執岩曬野既時候...
lt/Gy-i:EHlk 根本連人地問乜都未知就會答: 係 !m0u$_ `|.D-Z

8^ AL"ppC+r 呢d咁既人, 我真係見得多丫....:haha:

dadada123 發表於 2008-8-1 02:05 AM

[quote]原帖由 [i]極樂[/i] 於 2008-8-1 12:04 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2798719&ptid=187585][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
F!]Ip q7u cY-L :haha: 5}|+t M)o+m sk+Bv

/PL6@9_\{7YEd 理論上係......
g+Cg3Be9d+uR 但當果條友仔覺得自已執岩曬野既時候...9S0z0f)Pi8S0z
根本連人地問乜都未知就會答: 係 !
a*r1s EV S 0g {jM{ C_
呢d咁既人, 我真係見得多丫....:haha: [/quote]Aoc-b"|
為錢而開工.....

makin 發表於 2008-8-1 10:16 PM

我買果個係跟包既..我問過佢
3Od p@5V)e:| 佢又好誠懇咁講有比到囉..咁我廢事阻住人啦
'w y@2_1K*h 後面又有人排隊..我手又拎住d野..咪就咁拎返去囉
,}-X A%U"ST d hotline點搵@@但係又唔想搞到投訴..vW!u#[Do/d Z
如果人地等份工開飯咪死..最後都只好怪自己蠢-.-買個教訓

infjlam 發表於 2008-8-1 10:53 PM

[quote]原帖由 [i]makin[/i] 於 2008-8-1 10:16 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2799824&ptid=187585][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
8FbT8X1fJp,D1Qn o 我買果個係跟包既..我問過佢 @4]|I[.q1QM/K
佢又好誠懇咁講有比到囉..咁我廢事阻住人啦
j$C/[oZ 後面又有人排隊..我手又拎住d野..咪就咁拎返去囉(Os6}Vl$E.t ?
d hotline點搵@@但係又唔想搞到投訴..
$Y V5eL} 如果人地等份工開飯咪死..最後都只好怪自己蠢-.-買個 ... [/quote]
d$A*LOtA(o ~ {d%l+r
兄弟你真係一個善心o既人:yy21:

~jay~ 發表於 2008-8-2 12:08 PM

其實呢~可以返到屋企之後呢~打電話去返個一間M記或者肯德雞度~投訴佢~.GH%g2x7GlG/r7x
佢多數都會叫人送個包過黎~如果近架話=.=遠我就真係唔知佢點辦~
8tO/l2Yu)? ` 因為有次我同同事都試過~去大家樂買外賣~返到公司~一去飲杯紅豆冰~有怪味既~
RXB s1~FHO 咪打電話投訴咯~佢都即時送返兩杯野上黎~~大家可以試下下次~

sage 發表於 2008-8-2 02:09 PM

they are always like that sT8h;bw
sosad

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.