娛樂滿紛 26FUN's Archiver

makin 發表於 2008-7-31 02:24 PM

買野食嬲嬲地..

今日lunch時間放左..返屋企前諗住買野食啦..0b1j$^?E*H
買左個KFB檸爆套餐..見佢好似幾多野食..#C/O4[(i#J o t1ME
比錢買陣我都望左眼..問佢..你比齊我架喇?w5d3]z t(v+g
佢話係啊..我問個包呢..佢話放左入去..咁我咪信佢...O4Gn0jqg
返屋企啦..返屋企都要十幾分鐘..又熱..點知返到去先發覺
o3f4g ["P.L"c 真係無比個包我..全個餐既靈魂無比我9y)LH5s.Uc;Bv p+t8m
但係又唔想行返十幾分鐘返去拎..
%\n8y cl4HI | 去到佢唔認我咪仆直@@最後只好食左其他野食
6m9E8|7[-Ox 感覺上好似無食過野咁-"-g O2F}/R#F
本來想講個信字..佢話有我信佢..
"O/G-Om5O9XfM 我以後買餐都打開睇下齊唔齊先走了!!

supreme12 發表於 2008-7-31 02:29 PM

兄弟```当买个教训啦```

slwong3 發表於 2008-7-31 02:50 PM

I have some similar experience before at "Mr. M" restaurant....:?(rQi,ns] [9d R
?R6n9hS8^
seriously....after eating just the fries....I felt like even more hungry than before without the burger....1N M"?^)U6cPO

LKF}v} _%ZJ7O Note: I was buying it with another 2 meals....so the person put everything inside one big bag....d)i.U+{ME
I didn't realize she left out 1 burger.....w9U$wX-eg:k
.[v Z sVn'~(Adt
[[i] 本帖最後由 slwong3 於 2008-7-31 02:51 PM 編輯 [/i]]

dadada123 發表於 2008-7-31 02:55 PM

其實點解你唔睇清楚先走?=0=

infjlam 發表於 2008-7-31 03:03 PM

麥記買個餐,店員俾少個包,這情況以前我都試過:yy26:
']w_J\_sd 所以我以後老虎蟹都要check
H,i6AI_i/b3g4H m&S2CE*t y
快餐店好多負責收銀兼賣包o既員工,工作量多又忙,人工又奀,
~U4k,ALG#n+Z 做野點會同你上心?
3F+mi$r/c 而且員工流失率大,生手做錯野日日有~
(t4eV6lWs [Z^LH n
我又試過買包,員工冇收我錢(我bid八達通俾錢,佢淨係話你D野齊晒,係咁催我走:yy19: )

slwong3 發表於 2008-7-31 03:54 PM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2008-7-31 03:03 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2798032&ptid=187585][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
8}z5I-h#x Eh6g 麥記買個餐,店員俾少個包,這情況以前我都試過:yy26: $Q:C!E ?#L
所以我以後老虎蟹都要check
ytu1?!WN&|!DX /v fx aip9m H
快餐店好多負責收銀兼賣包o既員工,工作量多又忙,人工又奀,
b!x`7u }/UJ C 做野點會同你上心?
\@']1pD[7y 而且員工流失率大,生手做錯野日日有~ l#P(~$h)TU7~ B9k6t
R1_}8Hz/L` j)s
我又試過買包,員工冇收我 ... [/quote]X\}Y`wy

V#Kggbk/nE1vI Maybe the cashier person did that in purpose:yy08:

dadada123 發表於 2008-7-31 04:30 PM

=0=唔收錢既話都好
9{ a&}C5_:n?)jvlH 我都想試下

bobo21 發表於 2008-7-31 04:45 PM

偶爾嘟會發生噤樹, 只有嘆句無奈. :yy30: :yy28:

benny1219 發表於 2008-7-31 07:14 PM

我都試過發生這種事  不過是麥當勞  0ZC+gmBQZ
我拿拿聲落街問佢拎番 好彩佢地都肯俾  如果唔認就真係:yy34: :yy34:
Xy2J6X_:o$``+{
!D-zrCVt+w 所以之後慣左 買完立即檢查有冇漏

loklok117 發表於 2008-7-31 07:33 PM

[quote]原帖由 [i]makin[/i] 於 2008-7-31 02:24 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2797987&ptid=187585][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] W Ag;F+a:i
今日lunch時間放左..返屋企前諗住買野食啦..{AY2x6C C3y
買左個KFB檸爆套餐..見佢好似幾多野食..
0Q6P%VGg$o 比錢買陣我都望左眼..問佢..你比齊我架喇??zd ZxC&}+i
佢話係啊..我問個包呢..佢話放左入去..咁我咪信佢..
!oq0C}UrWS.L 返屋企啦..返屋企都要十幾分鐘.. ... [/quote]*rd-p,S)Q^.Vj7chO

3]v$xxf.a 哈哈.....馬仔
$N&y,o"l b@ 你唔知道kfb果個職員都係........[color=red]暑期工黎ka :D [/color]

極樂 發表於 2008-7-31 11:20 PM

佢係有兩款餐架喎!!c5E-[:y x2y
第一款好似叫: 黑椒檸雞翼餐...
U S/EH9@!e\ 呢個餐係無飽既~~不過有飯....q(i0Z.?2f)zi;Y

*GP;IJ-?(ts 另一款唔記得個名啦!PfA(C0\!@-j/?
就有飽無飯...
,@kEN1r;W :z:Csx ~0@~u
你食果個有無飯跟架?! ~z4J.H%H B,Q;_

%D+K-L4{ s"h#G#Va 仲有, 下次有呢d情況, 其實你搵返hotline(落order果條line就得)打去投訴...P/iv d}
佢地會有人拎返俾你....(佢本身有送外賣服務, 所以會送返)

自由神 發表於 2008-7-31 11:22 PM

[quote]原帖由 [i]極樂[/i] 於 2008-7-31 11:20 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2798624&ptid=187585][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
&OcG#C&y f[nS 佢係有兩款餐架喎!!a)}5^t)d _8UU0J
第一款好似叫: 黑椒檸雞翼餐...%o*r!nUj8G
呢個餐係無飽既~~不過有飯....
y,`4I^9wj2Y8L&i ~xB q1`8y!t
另一款唔記得個名啦!Snio7s$x_D
就有飽無飯.../d}pB3|J:Ix _,v

yE)Tm*z%i(z(u 你食果個有無飯跟架?!.XXT-q$[%n2Y*[

e7A C SB/h 仲有, 下次有呢d情況, 其實你搵返hotline(落order果條line就得)打去 ... [/quote]
elV ^2f-o k|)C 極樂姐:yy07:
S c7Q4\u"w4n 佢問得kfc條友個包o係入面嫁啦可8M ~ LDXT+`
都知叫邊個餐掛:yy03:

自由神 發表於 2008-7-31 11:23 PM

[quote]原帖由 [i]makin[/i] 於 2008-7-31 02:24 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2797987&ptid=187585][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] T&yX'Q7Q"j/jf\
今日lunch時間放左..返屋企前諗住買野食啦..
3EJv ~Q$R!Y 買左個KFB檸爆套餐..見佢好似幾多野食..._1l.{J's
比錢買陣我都望左眼..問佢..你比齊我架喇?
/m Z"d*NP&c2v#r 佢話係啊..我問個包呢..佢話放左入去..咁我咪信佢..
i8U'OgQ Vev 返屋企啦..返屋企都要十幾分鐘.. ... [/quote]私人醒幾分做同情分:yy03:

yeung hiu he 發表於 2008-7-31 11:53 PM

我每次買MR.M 或者KFB, 我都一定CHECK下齊哂未,KtDwm8\
雖然我未試過樓主的個案, 但我試過有一次去MR.M 買左一個
*I| Ll:|h2n,_x 餐, 我比五十蚊佢, 原本係找回幾毫子, 點知佢找回五十蚊的散錢比我,.RZ.\j"AY&S
我開頭都唔為意, 但後來望下望下才發現個收銀找多咁多比我!
CR(LZB :P :P

極樂 發表於 2008-8-1 12:04 AM

:haha: [quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2008-7-31 11:22 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2798633&ptid=187585][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]+~%s'CA8\U+F
Od v|3|6E
極樂姐:yy07:
1O s@i$Y7R6\(T(s 佢問得kfc條友個包o係入面嫁啦可
V O'}n.OP 都知叫邊個餐掛:yy03: [/quote]4B*F:imN~a

BbMi9\7Jy'r \cL 理論上係......i`/gMa,f
但當果條友仔覺得自已執岩曬野既時候...SG,[,F2k ^x
根本連人地問乜都未知就會答: 係 !:eq'DfQ[uZ
gZ p O4p M
呢d咁既人, 我真係見得多丫....:haha:

dadada123 發表於 2008-8-1 02:05 AM

[quote]原帖由 [i]極樂[/i] 於 2008-8-1 12:04 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2798719&ptid=187585][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
"b)rMd9})l :haha:
Kb6y^4n&h4v :i.f*_#^1^u~2d4\
理論上係......
ZPrh x(V5HI"L 但當果條友仔覺得自已執岩曬野既時候...ZG._ Y_.nh&Q&x
根本連人地問乜都未知就會答: 係 !-K!Wi S"Ng q;T+d,n;z

#vhZW1{7u 呢d咁既人, 我真係見得多丫....:haha: [/quote]
F6}PZG 為錢而開工.....

makin 發表於 2008-8-1 10:16 PM

我買果個係跟包既..我問過佢
4C#e6A-~X6h#D]5L 佢又好誠懇咁講有比到囉..咁我廢事阻住人啦
&la.H8p)UY;S 後面又有人排隊..我手又拎住d野..咪就咁拎返去囉%z?'I])h2] |W
d hotline點搵@@但係又唔想搞到投訴..
I$QyJL5JU p)P#RJ 如果人地等份工開飯咪死..最後都只好怪自己蠢-.-買個教訓

infjlam 發表於 2008-8-1 10:53 PM

[quote]原帖由 [i]makin[/i] 於 2008-8-1 10:16 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2799824&ptid=187585][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] zY eDKlC
我買果個係跟包既..我問過佢7w)u6l}T,m
佢又好誠懇咁講有比到囉..咁我廢事阻住人啦
,`(W!dnV K1O4?e%H 後面又有人排隊..我手又拎住d野..咪就咁拎返去囉
%o e;]/lA)} d hotline點搵@@但係又唔想搞到投訴..
bFE["u0y LUP 如果人地等份工開飯咪死..最後都只好怪自己蠢-.-買個 ... [/quote]_-H%ITz
0`xB)L6xM
兄弟你真係一個善心o既人:yy21:

~jay~ 發表於 2008-8-2 12:08 PM

其實呢~可以返到屋企之後呢~打電話去返個一間M記或者肯德雞度~投訴佢~
J8z$FHZ)F/b h$IN 佢多數都會叫人送個包過黎~如果近架話=.=遠我就真係唔知佢點辦~p`IF:ZW
因為有次我同同事都試過~去大家樂買外賣~返到公司~一去飲杯紅豆冰~有怪味既~
4g)k uHM 咪打電話投訴咯~佢都即時送返兩杯野上黎~~大家可以試下下次~

sage 發表於 2008-8-2 02:09 PM

they are always like that
}Y d!_-`+R!? sosad

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.