娛樂滿紛 26FUN's Archiver

oz2 發表於 2008-8-1 11:11 PM

失了聲怎麼辨?

今天我去了"動漫節",看到自己的偶像"影山"出場後,便不斷高聲地吼叫支持!:yy07: ,| BZK{~Q

u1m,I`F 但現在回家,我因叫破喉嚨關係失了聲.....Oq2a2nm0D8`k

wv;sP"^ 想問問大家有什麼辦法?:yy27:

jen01二世 發表於 2008-8-1 11:15 PM

自殺:agree:

ohnaf 發表於 2008-8-1 11:40 PM

咁又唔洗自殺咁嚴重~~好似話買d 咸竹蜂, "中"碎佢飲~~會快d出聲~~x Q6f\a:ti#V
d 老師平時都係咁飲@@'

ch.chak 發表於 2008-8-2 12:02 AM

樓主所謂既失聲/D{.U3Iz{m
應該只係聲沙同喉嚨痛.~'`!oY3c/_
未致於完全出唔到聲咁嚴重
Rzp"Tt;^?+B5v/D 其實食返d對喉嚨好既野
/y c P z`f 好似喉糖,蜜糖水等等
q4JM$TL Mn6M7x 少d講野,好快就冇事

R-Star 發表於 2008-8-2 07:59 AM

1. 飲蜜糖水 - 有平有貴 (below $100)
I ]0bp)g NU;Er 2. 清音丸 - $10-207y U!Do"Fd3{!PwP
3. 睇醫生 - above $100mJ*o"@cN q
4. 唔理佢 - 唔駛錢

Lee3 發表於 2008-8-2 11:22 AM

你的所謂失聲是你過渡用了你的喉嚨,那和一些人唱k唱兩小時候的症狀一樣。Ry[t Dw+{xp;I U h
在醫學的角度上,你是聲帶疲憊,因爲你發聲的時候是把聲帶拉緊,然後劇烈振動。那就像你把一個100磅的啞鈴以一分鈡300下的原理一樣,你把聲帶弄傷了。Bs,xI,yN Ne.L

FwT Ks0o 不過,由於他不是聲帶崩裂所以只要你不再碰它他會自己好的。

kakeidevil 發表於 2008-8-2 12:01 PM

早排都試過開唔到聲,直頭講唔到野咁濟....
E y-~5s N(d#EJ*L 係咁用蜜糖沖暖水飲,戒口唔飲涷野,唔刺激喉嚨,盡量唔好比個喉嚨乾...
*DVq!B [2ioP3S3b
,Fu)H$I!{F1R:Sh"o 過左個多禮拜就好了,不過呢個禮拜過得極之辛苦...&W6g#~_#xM7z
買野話唔到比人聽你想要咩,唔可以聽電話,講野會走音><

ktwu2007 發表於 2008-8-2 12:19 PM

估唔到仲有d 咁瘋狂的 fd's .
wlk c7mC\ 如果不是太過份, 真係可以飲蜜糖, 但係如果你聲帶勞損, 就應該立即去睇醫生,
nx c/}}i 因為你以家一定唔係因為細菌感染, 而喉嚨不能發聲, 而係聲帶的問題...... b7J o?*?N+U7z
希望你打番兩三枝開聲針會無事, 放心可以斷尾的:naughty:

motor3232 發表於 2008-8-2 05:50 PM

喝椰子水啦.保證隔天就好了.無效.來台灣打我

阿感 發表於 2008-8-2 07:13 PM

唔好出聲,第二朝瞓醒就會好

小小康 發表於 2008-8-2 08:34 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

clkgtr 發表於 2008-8-2 08:57 PM

[quote]原帖由 [i]oz2[/i] 於 2008-8-1 11:11 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2799903&ptid=187704][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]jq TD2FQny7ZA
今天我去了"動漫節",看到自己的偶像"影山"出場後,便不斷高聲地吼叫支持!:yy07: mR4Rhpe
%_V5`$K1T]7|:D
但現在回家,我因叫破喉嚨關係失了聲.....}3d5EL#]:P"t"u
#^U|T{A_
想問問大家有什麼辦法?:yy27: ... [/quote]q Ln1ahc/~ e`g
S%H*B!TG4r
見你咁落力, 醒2分過你喇 :dev:

oz2 發表於 2008-8-2 10:08 PM

多謝各位幫忙!!:yy14: L3I S3E$iP}'K

x!R8QD[]_ 我今天去了看中醫,飲了藥已經好d。"m.u)tb4SG8z*B8L"l
GEw u ` f q
不過10月7日jam project 香港live,我可能又要叫到失聲啦:yy07:

依娃 發表於 2008-8-6 07:10 AM

[quote]原帖由 [i]oz2[/i] 於 2008-8-2 10:08 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2801241&ptid=187704][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]`ve+U)}1?Q#O
多謝各位幫忙!!:yy14: M!x$[.Y WNPA

_I,E3lO!I8z 我今天去了看中醫,飲了藥已經好d。Yj7C%A6_/HM

_R/D4h4{U m0g0Z 不過10月7日jam project 香港live,我可能又要叫到失聲啦:yy07: [/quote]8s{k!D#SH

5N/f6T Q,P n0uC } 又去?..我都去架@v@..

ckp1117 發表於 2008-8-22 04:06 PM

[quote]原帖由 [i]小小康[/i] 於 2008-8-2 08:34 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2801070&ptid=187704][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
N9D2u ikZ@
A1B6rD!Gnoi @q.G0CE2i8Y f~
我到試過,連嗌落車都叫唔到:giveup: :giveup:
`c$t.Vu 不過上次我都係食"京都念慈菴"咋:haha: [/quote]
QaE!GZ-Y 康哥上次嗌邊個:yy11:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.