娛樂滿紛 26FUN's Archiver

譚生 發表於 2008-8-2 03:31 PM

十萬火緊

本人係大陸讀小1至小3,之前出左黎由頭係小一讀過,依家本黎升3,但因為成績唔好升唔到3,我依家17歲啦,如果仲讀2既話真係接受唔到,但我依定係到諗,如果我依家返大陸讀中3既話,會唔會對我好d,但我有諗過如果係大陸讀書,大個一定無咩發展,依家我應該點算,我真係好想喊,唉,我又唔想咁快出黎做野,讀得果丨程度,希望大家俾d意見我,唔該你地

譚生 發表於 2008-8-2 03:32 PM

依家本黎升中3升唔到

自由神 發表於 2008-8-2 03:38 PM

[quote]原帖由 [i]譚生[/i] 於 2008-8-2 03:32 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2800742&ptid=187733][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] ]/?+\IG+{.tR
依家本黎升中3升唔到 [/quote]姐係你o係大陸讀中一至中三?0m`xC,}XYT_
定係少一至小三呀?:yy13:
P/M9{9I\9L
$VQi,Z L N s 唔好意思呀,我唔係好明ib(~.{hZgA1F$o
想了解下先:yy25:

譚生 發表於 2008-8-2 03:55 PM

我係大陸係讀小2之後出黎香港讀小一,依家係升中3,但成績問題升唔到

leeleelee2005 發表於 2008-8-2 03:55 PM

keep住o係香港讀,搵人補習。
.F;|T"I6iTA 呢個係我既建議。:clap:

terry891089990 發表於 2008-8-2 03:56 PM

[quote]原帖由 [i]譚生[/i] 於 2008-8-2 03:31 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2800741&ptid=187733][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
7Qe7k [;WFV$e+x4| 本人係大陸讀小1至小3,之前出左黎由頭係小一讀過,依家本黎升3,但因為成績唔好升唔到3,我依家17歲啦,如果仲讀2既話真係接受唔到,但我依定係到諗,如果我依家返大陸讀中3既話,會唔會對我好d,但我有諗過如果係大陸讀書, ... [/quote]
JC0z'n#Gh Y i can't catch your point also..yZRz`.a`_B&p
you are primary 3 or secondary 3???:sleep:

譚生 發表於 2008-8-2 03:56 PM

但問題我大人地3.4年,真係好唔想讀,係大陸讀會唔會好d

自由神 發表於 2008-8-2 04:02 PM

[quote]原帖由 [i]譚生[/i] 於 2008-8-2 03:56 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2800787&ptid=187733][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] ekm|8\
但問題我大人地3.4年,真係好唔想讀,係大陸讀會唔會好d [/quote]&X^Y1LiT!Td3]
我諗你要諗番點解當初讀到小三又要由小一讀起

kakeidevil 發表於 2008-8-2 04:29 PM

即係你之前喺大陸讀完小1到小3...t wVklDE nsb
黎到香港由小1開始讀,一路讀到而家中2,但升唔到中3??6svf6ySz a!?9tW
Y6bF S.K$lH
你都係想講你比一般中2既同學年紀大3年啫下嘩?
P]F_|,mC 其實你不嬲都係大過人咖喇....點解而家先講既???!~A5_.D/V K1hki+Q
i$WpI Pmz)x
喺大陸讀書無咩發展咖咩?呢個答你唔到....... e&nS6e#i&P@$g7rU
不過如果你渾渾噩噩咁讀,邊到讀都死...'R*I;OI P kn#q'[B
1]N z;@Y)Fv_ B
你唸下17歲出黎做野邊個請你?m記定7仔??除非你好挨得,唔怕辛苦啦! td+TW$m^5L~Dv
a2N.I&xk8h/w(o/w]5j
如果有學校收你既梗係讀啦~~話之佢邊度啫....
A wTOa D]K1VAl 唔係既學番門手藝,例如讀職訓/展翅,最好有埋比你實習果d..........

ktwu2007 發表於 2008-8-2 04:47 PM

中三出尼做野, 無話唔得, 睇你興趣, 唔鍾意讀書,~ f[t`;Z!e
你再讀私校, 考完會考都係無意思, 你可以參加下政府d 青年就業計劃,#_p;E&M[2D h9y
16歲就可以參加, 佢會教你用見工, 電腦等.
-GL(f*S2s3k | 努力!!!!!!!!!!!!!!

tree728 發表於 2008-8-2 08:11 PM

"如果我依家返大陸讀中3既話,會唔會對我好d,但我有諗過如果係大陸讀書,大個一定無咩發展"$w(}M&c)M Yina"M9`
t7b} a oeg)hsu

3MN@d+mc :|Q"J/wa&K
我答你一定有發展 njU,Y:m;J7q4vX
大陸讀書唔等於比係香港讀書差    你就算出國讀都唔等於比係香港讀書好
!D_ { Y)lR}$] 咩都係靠你既努力    以我所知   而家ATV有個主播都係大陸讀書既
5Fg0Y!_g9~ 你而家最緊要認清你既方向
i9W,_5m1l 你係咪好想讀中學?)k&l9a [S(s%x
如果係既    中二就中二    你怕咩?S,d;s1w%DS
如果你唔係真係咁想讀中學既話     IVE  展翅等好多都可以教到你一門手藝

leeleelee2005 發表於 2008-8-3 01:19 PM

大陸就無謂喇講真,你本身都唔係好成績過人,返到去又要重新習慣過,不如o係番香港讀好過啦。
Yb)fC.TvPh#I 我覺得你一邊補習一邊讀會好d,成績唔好好多時係玩多過溫書,到左想溫果時d野又入唔到腦,唔好玩咁多喇,專心讀埋佢啦。4Aj~x8H_w
至於搵野做黎講,以你既學歷,你出黎做一陣就會後悔點解唔讀書,因為你會體驗到「書到用時方恨少」呢個道理,而學歷唔好,想有份好前途d既工都冇,變左份份都係做一輪就走,因為全部都係2打6職位,你想做耐左有得升又要講學歷,你又冇行。h}Kb]-jp fE-_V7YE
做做下你就會覺得自己渾渾噩噩過日子(因為我而家都仲係呢個狀態),所以講咩都假,你讀書唔專心既,去邊度讀都係唔掂,專心既,邊度都讀到。
{&q \ h/`W 你諗下,你由細細個讀書至中學畢業,十幾年時間,之後既日子都係做野,幾十年。野就幾時都有得做,讀書就唔係成日有得讀,點解唔花多幾年時間整好睇d張成績表,出黎做野少奮鬥過人地至少十年。

sage 發表於 2008-8-6 06:45 PM

try your best
2Wg ]*T*o5{4B keep improving english and others

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.