娛樂滿紛 26FUN's Archiver

oz2 發表於 2008-8-2 11:55 PM

模擬放榜???

剛剛看到新聞,有間學校辦了"模擬放榜",
(^9n2x!CH1j
W)~-B/pd|6_ X$W4f 我真的想知道怎樣"模擬"?這學校已經知道所有學校的會考成績嗎?
kX#Sr0[c 或是這學校統一式估計所有學生是同樣分數,那麼所有學生[出路]和[命運]咪完全一樣?還需要"模擬"嗎?:confused:
'hY |sb(d 5`,r*n.q^&o`
如果有會員讀學校有舉辦"模擬放榜',
A!a{,Kl9Oap 請告訴給我是怎樣的,謝!

sang50 發表於 2008-8-3 12:16 AM

我以前間學校就有呢樣野...+k^"_$x/@hb'G S
唔知同唔同出面既一樣
(|;yL:P-DIA.{ ;mW+~)xN
佢係你會考前幫你考試.. SM:]@ l/Vu4s
出既野會好似會考形式咁出QJD HBe8k
全部野都好似去左會考咁
\3`9eE1M|
q ~*uO:WE 出到黎既成績... 學校會幫你計下你黎緊可以有幾多分

oz2 發表於 2008-8-3 12:34 AM

[quote]原帖由 [i]sang50[/i] 於 2008-8-3 12:16 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2801636&ptid=187757][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
D ^ q*Z(_f_ j3T]oZ 我以前間學校就有呢樣野...
:d)x)w9yi%a1o.g 唔知同唔同出面既一樣
&r2M f'l-U$D#b"R !|l{bd9?0zn;REa
佢係你會考前幫你考試..F#wO_QJ2OJ_
出既野會好似會考形式咁出 x;` D:r:LX
全部野都好似去左會考咁
#F4WI2Eh,n3m 'T0ne| A{r1g
出到黎既成績... 學校會幫你計下你黎緊可以有幾多分 ... [/quote]
3s.W3u;H#|4N|3\#[q
w-T o%M(d%` "模擬會考"我校都有,但在會考前就會在班中公佈討論,再而加強補習。
}!@7k;f7W(Ws 但這學校在會考完結及放榜前一天才舉辦"模擬放榜",我就未聽過及未試過。

kaikai886 發表於 2008-8-3 12:54 PM

我學校都有搞模擬放榜...用平時考試既成績黎作個會考分數出黎... p [)|;pT:Mxu
模擬放榜既目的..唔係估你會考有幾多分..目的係想你知道 你拎個果個分 可以有咩出路姐
.} ?'y ?Ahl 模擬你放完榜之後 點搵出路

SCM 發表於 2008-8-3 01:59 PM

[quote]原帖由 [i]oz2[/i] 於 2008-8-2 11:55 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2801606&ptid=187757][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]&Br7J$vqSGs9{N
剛剛看到新聞,有間學校辦了"模擬放榜",
g/j z-bL-Z@Rc'm `9A6p'f4X2} @}8l{
我真的想知道怎樣"模擬"?這學校已經知道所有學校的會考成績嗎?
%^[`(u?"U ZX,u 或是這學校統一式估計所有學生是同樣分數,那麼所有學生[出路]和[命運]咪完全一樣?還需要"模擬"嗎?:confused:
}h:MX]c)l,aR1D ... [/quote]g*RW)Ra+_1s
基本上好多學校都有搞TKz LhW S
我前兩日都玩過4k \ r4Xx
比張A貨成績表你 之後就會模擬見工
k/kH/vV%xM8t Xs 其實都係訓練你點搵出路

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.