狀元的學校
荃 灣 官 立 中 學香 港 華 仁 書 院
聖 士 提 反 女 子 中 學
順 德 聯 誼 會 梁 銶 琚 中 學
道 教 聯 合 會 鄧 顯 紀 念 中 學#h b6{.SC:?t
荃 灣 官 立 中 學 z,w7v? y M"a
喇 沙 書 院(4個)
皇 仁 書 院&}[;A'A,b:j:NCeLg
拔 萃 男 書 院 J U ^6j qu;G3z%f h i$x
聖 保 羅 男 女 中 學%};Z#jKp
聖 約 瑟 書 院
葵 涌 聖 公 會 林 護 紀 念 中 學w8h W D4K'`v[
0@e-v8l.F8F7W#G
this year no dgs
:(
%l` xo:l.JRr
[[i] 本帖最後由 sage 於 2008-8-4 04:32 PM 編輯 [/i]] 唔係得15個10A炸咩, 點解呢度有16個既 [quote]原帖由 [i]tsangchikin[/i] 於 2008-8-4 03:22 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2803434&ptid=187843][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
唔係得15個10A炸咩, 點解呢度有16個既 [/quote]
edited
thx~ 撞鬼law9Y@ kN ewP$ON
DGS今年又冇4@0~|5x,FE
好似上年都冇喇bo
頁:
[1]