娛樂滿紛 26FUN's Archiver

honeyfei 發表於 2008-8-4 05:38 PM

2008會考放榜~~no big deal

讀書果陣會好驚..睇得好重要...
.C n pW8E0C 考試前盡可能慳番d時間去讀書...最緊要考得好.../UWdx*Vv
總之就係以為..升唔到同變做一條廢柴冇分別..
|]z/l W)n q\M.E nP:q
zq S/iK]7{F$n
出左社會做事..見人同事多左..[/M)}:_}
今日睇番d放榜情況...回想番以前.. _JX\.I
其實會考又未至於咁咁咁重要~~(當然.會考係有一定既重要性)
h;De Q}m
H:eiz xb 考得唔好其實唔駛咁慌...舉個例..
YX.Us3S0c jI5@e 如果會考成績唔理想就只不過係好似一場足球比賽咁,系十幾分鐘落後一球姐...X*U&](~E%u
俾d心機努力...一定開到讓球主勝..k2Wn:rj

8cyS8Ak F
bdd ` W V ~ 巴打絲事打~~加油!! dY R.Ti#yoZ

| O"Jl t$R"K G4w h6F4r ib\-Bk
p.s...以下有篇文由yahoo轉貼...可以參考下(一個讀書叻但比較不幸既例子)
p q,m{3f | ]q:Y ........有時高分都唔係贏哂既...c4G{(F&{)o!Dlp
[url=http://hk.news.yahoo.com/article/080803/4/7i6q.html]http://hk.news.yahoo.com/article/080803/4/7i6q.html[/url]

SCM 發表於 2008-8-4 08:15 PM

我都係考生
5~3Z@ v? 今日既成績比預期低左一兩分 升唔到f.6
;FOM|@CJ YaS 不過問心個句 真係有努力過 所以就算失望都冇太怪自己dk~%fV+^2@(_@k
回想返自己以前用錯溫書方法 搞到溫書事倍功半 搞到要讀兩年中三
8Ko*S_;yw^-[1W(H'Zz 今日睇自己 都覺得自己成熟左)e6g6ib(L&?C ]"E'L
Zt&n.c%D.HT)m
出路方面 真係幾煩 報左一個唔近自己區既ive課程
q`7O TR,_Z 自己都打算聽日去再搵下其他 有冇再好d既課程

ch.chak 發表於 2008-8-4 09:13 PM

其實會考又真冇咩用
`Sm2pTN 當你出到黎社會J+| } AEW
你去見工都好少攞返會考張cert比人睇

ronald001120 發表於 2008-8-4 11:47 PM

英文作文同中文作文既評卷員只不過係一班思想僵化既道德衛士
VZ[ c`Ff{ ] lU M 對住份marking scheme 評卷`N\,@q]3B
冇計q&iR|u$F [\]%a%Yv'K
香港教育唔係注重創意

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.