2008會考放榜~~no big deal
讀書果陣會好驚..睇得好重要...考試前盡可能慳番d時間去讀書...最緊要考得好.../UWdx*Vv
總之就係以為..升唔到同變做一條廢柴冇分別..
q\ M.EnP:q
zq S/iK]7{F$n
出左社會做事..見人同事多左..[/M)}:_}
今日睇番d放榜情況...回想番以前.. _JX\.I
其實會考又未至於咁咁咁重要~~(當然.會考係有一定既重要性)
考得唔好其實唔駛咁慌...舉個例..
如果會考成績唔理想就只不過係好似一場足球比賽咁,系十幾分鐘落後一球姐...X*U&](~E%u
俾d心機努力...一定開到讓球主勝..k2Wn:rj
巴打絲事打~~加油!! dYR.Ti#yoZ
h6F4r ib\-Bk
p.s...以下有篇文由yahoo轉貼...可以參考下(一個讀書叻但比較不幸既例子)
........有時高分都唔係贏哂既...c4G{(F&{)o!Dlp
[url=http://hk.news.yahoo.com/article/080803/4/7i6q.html]http://hk.news.yahoo.com/article/080803/4/7i6q.html[/url] 我都係考生
今日既成績比預期低左一兩分 升唔到f.6
不過問心個句 真係有努力過 所以就算失望都冇太怪自己dk~%fV+^2@(_@k
回想返自己以前用錯溫書方法 搞到溫書事倍功半 搞到要讀兩年中三
今日睇自己 都覺得自己成熟左)e6g6ib(L&?C]"E'L