娛樂滿紛 26FUN's Archiver

呀傑 發表於 2008-8-6 02:48 AM

帶con一問~~

我帶左con 2個星期到p9m` jnd(KW7h
但係唔知點解右眼睇野時時都係好清楚,,但係左眼就有時好鬼清..有時又化開晒,,好模咁...咁係咪個(胡)度唔岩,,?oqC(\np
順帶一問以家d 1day con有冇3xx度散光架??

slwong3 發表於 2008-8-6 07:13 AM

I doubt that there is anyone on here is able to answer your questions.2xJ{*qM T:CZ
IMcO$j$DWfT6N
For the sake of your eyes, I suggest you to ask the doctor or the professional from the optical clinic

kalos 發表於 2008-8-6 11:15 AM

你去驗眼嘅時候佢會幫你check(胡)度o架喎~ 我哋就算答o左你都未必啱啦~ 你不如返去問清楚啦~ :haha:

ronald711 發表於 2008-8-6 01:15 PM

點化開晒先?好似冇左散光功能咁??
-JHEL&s4c 係既話  有可能左右con掉轉左~

衰貓 發表於 2008-8-6 04:12 PM

"一時好清楚,一時就蒙晒化開晒",眼太乾及清洗得不夠徹底就會出現以上現象,樓主有無試過一有此情況就滴眼藥水?現在用的是長戴CON對不對?如果是的話可以介紹你用一隻滴劑,每日洗完CON再加一滴連同藥水一起浸會有好大改善。。。。。
rv#i?k0wZ&y7c3Nvq "Alcon" OPTI-FREE SupraClens Daily Protein Remover%v`1V U!b)i,M-M
One Day Con 既散光度數最大上限約是160度。。。。。

呀傑 發表於 2008-8-7 01:36 AM

Alcon" OPTI-FREE SupraClens Daily Protein Remover
~j1JqGgL(^%{ 係洗con水??
{)c#gV p f 大約幾錢到呀?

sage 發表於 2008-8-8 02:13 PM

try not to wear cons

衰貓 發表於 2008-8-8 02:22 PM

[quote]原帖由 [i]呀傑[/i] 於 2008-8-7 01:36 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2806919&ptid=187932][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]/Ij3b }Ts5x
Alcon" OPTI-FREE SupraClens Daily Protein Remover"JN3R)p7N,g a/K'J v
係洗con水??
*Y4N,a0odf$K 大約幾錢到呀? [/quote]Ag+q.a1P&Um
1{~*?]k?Q
是洗完con後用,每日滴一滴連浸con水一齊浸,主要功能係除蛋白,我記得近期萬寧好似賣緊$46.一支,有啲眼鏡舖會平啲,$40.我都見過,好似眼藥水咁既大細。。。。。
(L:z,y5f+a+qg R 但長戴con其實需要著重個人平日護理,洗con一定唔好懶,兩面都要捽,起碼一面捽十秒,捽完先浸,我依家長戴con日日戴,而且我都屬於淚水少既人,但戴con其間好少需要滴眼藥水。。。。。返到屋企就盡快除con,俾眼精多啲時間休息,除con嗰陣先用少少水濕濕雙眼,咁會易除好多兼唔會咁易因眼乾而整親雙眼,最後,千其唔好相信嗰啲咩免捽藥水,唔洗con最後只會搞壞你自己對眼。。。。。
]m(N;G5FYl !n Tu,Y7MuzI
[[i] 本帖最後由 衰貓 於 2008-8-8 02:23 PM 編輯 [/i]]

呀傑 發表於 2008-8-9 12:59 PM

[quote]原帖由 [i]衰貓[/i] 於 2008-8-8 02:22 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2808894&ptid=187932][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]zL*PN8c
&Q]~4I.n R.uMh

1Ni6q:B+}k} 是洗完con後用,每日滴一滴連浸con水一齊浸,主要功能係除蛋白,我記得近期萬寧好似賣緊$46.一支,有啲眼鏡舖會平啲,$40.我都見過,好似眼藥水咁既大細。。。。。,z(H4K:]7BnK
但長戴con其實需要著重個人平日護理,洗con一定唔好懶,兩面都要 ... [/quote]+I/Td??D
哦~唔該晒你丫,,

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.