娛樂滿紛 26FUN's Archiver

BeachBoy 發表於 2008-8-6 04:37 AM

八號風球,張會在上午5時45分或以前發出

[url=http://www.hko.gov.hk/contentc.htm]http://www.hko.gov.hk/contentc.htm[/url]
$^ @*J2e%tu!s SGg6V,H o @2A
香港時間04時09分發出
}4NQ7k,`Wj 香 港 天 文 台 宣 佈 預 計 在 今 天 ( 8 月 6 日 ) 上 午 5 時 45 分 或 以 前 發 出 八 號 熱 帶 氣 旋 警 告 信 號 , 本 港 風 勢 將
!L,y&kf7Vj 會 加 強 。
{+}r%id3z4m&u 1_.x NT-k&p:n)i
教 育 局 宣 佈 : 所 有 日 校 今 日 停 課 。

toy739toy 發表於 2008-8-6 05:16 AM

今 日 有6C:naughty:

ckyckk 發表於 2008-8-6 05:27 AM

掛 8 號 :yy05::yy03:  gP^4De-xwo2q9W

@}A4m Lso1[ Thanks 沙灘哥 ! :yy06::yy02:

leeleelee2005 發表於 2008-8-6 08:10 AM

8號波!!!!好波!!!!!!!!!!!!!:clap:

BeachBoy 發表於 2008-8-6 11:12 AM

[quote]原帖由 [i]toy739toy[/i] 於 2008-8-6 05:16 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2805750&ptid=187933][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]/[Q;G+Enm%I
今 日 有6C:naughty: [/quote]
Rxh lHR!^ _ $m/g*T(E'j f3U
巴士停駛喎 :haha: :haha:'FSlv5{V0J

{{4u`^q v0PQ3o [quote]原帖由 [i]ckyckk[/i] 於 2008-8-6 05:27 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2805753&ptid=187933][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]c7X'WV)p/Ro)C5A
掛 8 號 :yy05::yy03:  :Z$z&C2R0bmg;S
&\Leq X d&x_ r
Thanks 沙灘哥 ! :yy06::yy02: [/quote]
'R gE_C1oz?YT
n%@:|M}r 九成九 ... 今日唔洗返工 :naughty: :clap: :clap:
[M-?1~ks]
2N+i#qKXLk5e*_ [[i] 本帖最後由 BeachBoy 於 2008-8-6 11:14 AM 編輯 [/i]]

toy739toy 發表於 2008-8-6 12:12 PM

[quote]原帖由 [i]BeachBoy[/i] 於 2008-8-6 11:12 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2805896&ptid=187933][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]hI%T]?Dk f0o
b:{P/F0G n
[ Ehrz
巴士停駛喎 :haha: :haha:
ZN)?LIY#C
)g{6OW#p1k5L 有港鐵:naughty: 1[UL3Fp6X8?K$R
6C+江若琳取消左未:help:

BeachBoy 發表於 2008-8-6 12:14 PM

[quote]原帖由 [i]toy739toy[/i] 於 2008-8-6 12:12 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2805939&ptid=187933][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]HA+}6E e:KSP
KK O,t8_s"Q#TG+@
:v*]mp,W"V!\
有港鐵:naughty:
+nu-~/fNz 6C+江若琳取消左未:help: [/quote]VJR3H6DK H

v1X x!gW.Uv?l,` 唔知道:yy01: :yy01:

小小康 發表於 2008-8-6 12:36 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

toy739toy 發表於 2008-8-6 12:40 PM

[quote]原帖由 [i]小小康[/i] 於 2008-8-6 12:36 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2805958&ptid=187933][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]AN_l5m-U*@
4r&z.y!MhWS&M/a*}!E"[

|(j+c[+Q#u*\p1P 派你出去睇吓:dev: [/quote]:yy18: :yy18: :yy18:

月月鳥 發表於 2008-8-6 01:50 PM

放假真係正

加多對超大波:yy17:
:~4Q3M#TW zN*^}@+M B6ce2] G*B+y;D
[img]http://face.atnext.com/images/next-photos/face/063/640pixfolder/W863-148aN/Woody080418a097.jpg[/img]

小小康 發表於 2008-8-6 02:59 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

也媽嗲 發表於 2008-8-6 05:28 PM

好野:yy02: 天文台已經改發[b][color=magenta]三號強風信號[/color][/b]啦 :yy10:

小小康 發表於 2008-8-6 05:43 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

也媽嗲 發表於 2008-8-6 05:51 PM

[quote]原帖由 [i]小小康[/i] 於 2008-8-6 05:43 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2806401&ptid=187933][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
5k*nE3zZ n K
v u#H.? t9E-f
}7~(pa-} A0Q6O+[` 好彩五點幾先改掛啫:win: ....三點前改掛三號都要番一番去公司出現:haha: [/quote][4B!O+n!\Q&[
g{6`;] C1`

#R$s%?2E[Vla 皆大歡喜 :yy15: 又可以出街逛下:clap:

sage 發表於 2008-8-6 06:40 PM

feel cooler becoz of typhoon

藍熊 發表於 2008-8-6 07:16 PM

本來我都想去搵陸詩韻, 不過屋企人唔比出街冇計, 況且呢d時候活動取消都唔奇. 5點鐘左右我落街觀察破壞, 竟然比我見到秀茂坪邨有鐵皮從天而降, 遇此情形當然影低做記錄. u;O&N h$U

s#C+T0n5]0o [[i] 本帖最後由 藍熊 於 2008-8-6 07:49 PM 編輯 [/i]]

大優勢 發表於 2008-8-6 08:24 PM

[quote]原帖由 [i]也媽嗲[/i] 於 2008-8-6 05:51 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2806412&ptid=187933][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]/te.h?WzOU'i
4J V7K|q&h&k
7A+e |'XvK.A1e
amj*iE'G
皆大歡喜 :yy15: 又可以出街逛下:clap: [/quote]
xK'v-[,]3A'zX ;E:h9A'lm%OU
:angry: :angry:  我唔出夜街嫁

toy739toy 發表於 2008-8-7 03:20 AM

[quote]原帖由 [i]藍熊[/i] 於 2008-8-6 07:16 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2806476&ptid=187933][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
"[bMg*Q4|'jl2w 本來我都想去搵陸詩韻, 不過屋企人唔比出街冇計, 況且呢d時候活動取消都唔奇. [color=magenta]5點鐘左右我落街觀察[/color]破壞, 竟然比我見到秀茂坪邨有鐵皮從天而降, 遇此情形當然影低做記錄. ... [/quote]9u*[ p@(Ln
:yy12: 到828祕密武器:yy17:

藍熊 發表於 2008-8-7 10:25 PM

[quote]原帖由 [i]toy739toy[/i] 於 2008-8-7 03:20 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2806957&ptid=187933][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
9[ TcFI7B$tA I0ez:uzM,w-E P-Ot
:yy12: 到828祕密武器:yy17: [/quote]
g$K+EN5o_ ']-u.BJc$ia
828武器咩黎? 另外我近排欏左幾張颱風高蓮既新相 , 當然又係唔見得光:secret: , post親出黎比政府機構班人見到真係含得:crybye:

SCM 發表於 2008-8-7 11:33 PM

[quote]原帖由 [i]藍熊[/i] 於 2008-8-7 10:25 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2807901&ptid=187933][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]2?aIq%X;M#u*i
X5m2p4s%i kx6[yJI
$D&Y#R1tA6F#c(x
828武器咩黎? 另外我近排欏左幾張颱風高蓮既新相 , 當然又係唔見得光:secret: , post親出黎比政府機構班人見到真係含得:crybye: [/quote]點解???

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.