八號風球,張會在上午5時45分或以前發出
[url=http://www.hko.gov.hk/contentc.htm]http://www.hko.gov.hk/contentc.htm[/url]SGg6V,Ho @2A
香港時間04時09分發出
香 港 天 文 台 宣 佈 預 計 在 今 天 ( 8 月 6 日 ) 上 午 5 時 45 分 或 以 前 發 出 八 號 熱 帶 氣 旋 警 告 信 號 , 本 港 風 勢 將
會 加 強 。
1_.x NT-k&p:n)i
教 育 局 宣 佈 : 所 有 日 校 今 日 停 課 。 今 日 有6C:naughty: 掛 8 號 :yy05::yy03: gP^4De-xwo2q9W
Thanks 沙灘哥 ! :yy06::yy02: 8號波!!!!好波!!!!!!!!!!!!!:clap: [quote]原帖由 [i]toy739toy[/i] 於 2008-8-6 05:16 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2805750&ptid=187933][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]/[Q;G+Enm%I
今 日 有6C:naughty: [/quote]
$m/g*T(E'j f3U
巴士停駛喎 :haha: :haha:'FSlv5{V0J
[quote]原帖由 [i]ckyckk[/i] 於 2008-8-6 05:27 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2805753&ptid=187933][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]c7X'WV)p/Ro)C5A
掛 8 號 :yy05::yy03: :Z$z&C2R0bmg;S
&\Leq X d&x_ r
Thanks 沙灘哥 ! :yy06::yy02: [/quote]
九成九 ... 今日唔洗返工 :naughty: :clap: :clap:
[[i] 本帖最後由 BeachBoy 於 2008-8-6 11:14 AM 編輯 [/i]] [quote]原帖由 [i]BeachBoy[/i] 於 2008-8-6 11:12 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2805896&ptid=187933][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]hI%T]?Dkf0o
b:{P/F0Gn
[ Ehrz
巴士停駛喎 :haha: :haha:
有港鐵:naughty: 1[UL3Fp6X8?K$R
6C+江若琳取消左未:help: [quote]原帖由 [i]toy739toy[/i] 於 2008-8-6 12:12 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2805939&ptid=187933][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]HA+}6E e:KSP
KK O,t8_s"Q#TG+@
:v*]mp,W"V!\
有港鐵:naughty:
6C+江若琳取消左未:help: [/quote]VJR3H6DK H
唔知道:yy01: :yy01: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]原帖由 [i]小小康[/i] 於 2008-8-6 12:36 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2805958&ptid=187933][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]AN_l5m-U*@
4r&z.y!MhWS&M/a*}!E"[
派你出去睇吓:dev: [/quote]:yy18: :yy18: :yy18:
放假真係正
加多對超大波:yy17:B6ce2] G*B+y;D
[img]http://face.atnext.com/images/next-photos/face/063/640pixfolder/W863-148aN/Woody080418a097.jpg[/img] **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 好野:yy02: 天文台已經改發[b][color=magenta]三號強風信號[/color][/b]啦 :yy10: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]原帖由 [i]小小康[/i] 於 2008-8-6 05:43 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2806401&ptid=187933][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
好彩五點幾先改掛啫:win: ....三點前改掛三號都要番一番去公司出現:haha: [/quote][4B!O+n!\Q&[