娛樂滿紛 26FUN's Archiver

BeachBoy 發表於 2008-8-6 04:37 AM

八號風球,張會在上午5時45分或以前發出

[url=http://www.hko.gov.hk/contentc.htm]http://www.hko.gov.hk/contentc.htm[/url];o/g Fv+~v0w

/u|FU#E 香港時間04時09分發出
8x)q(|%b_ _rR 香 港 天 文 台 宣 佈 預 計 在 今 天 ( 8 月 6 日 ) 上 午 5 時 45 分 或 以 前 發 出 八 號 熱 帶 氣 旋 警 告 信 號 , 本 港 風 勢 將
+B:x z1b }ze%LgJ 會 加 強 。b gt(Xx&} ^1{
v9l^2JC/i8mk
教 育 局 宣 佈 : 所 有 日 校 今 日 停 課 。

toy739toy 發表於 2008-8-6 05:16 AM

今 日 有6C:naughty:

ckyckk 發表於 2008-8-6 05:27 AM

掛 8 號 :yy05::yy03:  
Z-v5\ lC^
2s.S7K?H F0m Thanks 沙灘哥 ! :yy06::yy02:

leeleelee2005 發表於 2008-8-6 08:10 AM

8號波!!!!好波!!!!!!!!!!!!!:clap:

BeachBoy 發表於 2008-8-6 11:12 AM

[quote]原帖由 [i]toy739toy[/i] 於 2008-8-6 05:16 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2805750&ptid=187933][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]l*MDS;AF YN
今 日 有6C:naughty: [/quote]
-O9N}mD!h |l7I_/P0}:a4q/H
巴士停駛喎 :haha: :haha:*L,J.BnYPD5nv

e r:C0`B9t.M%J-Z] [quote]原帖由 [i]ckyckk[/i] 於 2008-8-6 05:27 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2805753&ptid=187933][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
H!F[_ vy:g0A 掛 8 號 :yy05::yy03:  
9U N`S3p,oU+V]1Y -N#dkj+n*k
Thanks 沙灘哥 ! :yy06::yy02: [/quote]i!E%@@s du h

c@8EU\dD"j 九成九 ... 今日唔洗返工 :naughty: :clap: :clap:
&g6} x1cs(lU
_^r$B,R!h [[i] 本帖最後由 BeachBoy 於 2008-8-6 11:14 AM 編輯 [/i]]

toy739toy 發表於 2008-8-6 12:12 PM

[quote]原帖由 [i]BeachBoy[/i] 於 2008-8-6 11:12 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2805896&ptid=187933][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]3Qa&z hy&G
7GnLc6v$@
']4M0K f(l'Ud.j
巴士停駛喎 :haha: :haha:
!J0o7{f G*lPi)fa O-|q C{e
有港鐵:naughty:
\iAt2ea%zn 6C+江若琳取消左未:help:

BeachBoy 發表於 2008-8-6 12:14 PM

[quote]原帖由 [i]toy739toy[/i] 於 2008-8-6 12:12 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2805939&ptid=187933][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
UU4wDU4J"x*vh Vt]^ Ed$G
~-\%i9l;V$wv
有港鐵:naughty:
if&J)hS%E 6C+江若琳取消左未:help: [/quote]'j H V!ts0F"tlzJ0Z

L$U#Re1L 唔知道:yy01: :yy01:

小小康 發表於 2008-8-6 12:36 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

toy739toy 發表於 2008-8-6 12:40 PM

[quote]原帖由 [i]小小康[/i] 於 2008-8-6 12:36 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2805958&ptid=187933][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
PA9V2N8d}$B0H#L !\5`0j$tgZ

tz/txe |v~ 派你出去睇吓:dev: [/quote]:yy18: :yy18: :yy18:

月月鳥 發表於 2008-8-6 01:50 PM

放假真係正

加多對超大波:yy17: 3S,ThO ?%@2o

2\-B;I5|+[ [img]http://face.atnext.com/images/next-photos/face/063/640pixfolder/W863-148aN/Woody080418a097.jpg[/img]

小小康 發表於 2008-8-6 02:59 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

也媽嗲 發表於 2008-8-6 05:28 PM

好野:yy02: 天文台已經改發[b][color=magenta]三號強風信號[/color][/b]啦 :yy10:

小小康 發表於 2008-8-6 05:43 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

也媽嗲 發表於 2008-8-6 05:51 PM

[quote]原帖由 [i]小小康[/i] 於 2008-8-6 05:43 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2806401&ptid=187933][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
|t4Vc6c"J B
Rom^3y^1~
J{O \_:g~/u 好彩五點幾先改掛啫:win: ....三點前改掛三號都要番一番去公司出現:haha: [/quote]6uSvj.l4kQ
^]? b L)a
$R I%Y h+_
皆大歡喜 :yy15: 又可以出街逛下:clap:

sage 發表於 2008-8-6 06:40 PM

feel cooler becoz of typhoon

藍熊 發表於 2008-8-6 07:16 PM

本來我都想去搵陸詩韻, 不過屋企人唔比出街冇計, 況且呢d時候活動取消都唔奇. 5點鐘左右我落街觀察破壞, 竟然比我見到秀茂坪邨有鐵皮從天而降, 遇此情形當然影低做記錄.
/P [$h w XM;e 7u&m0n2Ymb/N
[[i] 本帖最後由 藍熊 於 2008-8-6 07:49 PM 編輯 [/i]]

大優勢 發表於 2008-8-6 08:24 PM

[quote]原帖由 [i]也媽嗲[/i] 於 2008-8-6 05:51 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2806412&ptid=187933][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]-cc%J`%C_B
v*u(a"H,_LH

vi0r%C_\3M8g @:W&B r c2UzW+MC
皆大歡喜 :yy15: 又可以出街逛下:clap: [/quote]&B5b0e{P

A4YJOTso/X :angry: :angry:  我唔出夜街嫁

toy739toy 發表於 2008-8-7 03:20 AM

[quote]原帖由 [i]藍熊[/i] 於 2008-8-6 07:16 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2806476&ptid=187933][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
Y |7o@:W0j7`,i5MzC 本來我都想去搵陸詩韻, 不過屋企人唔比出街冇計, 況且呢d時候活動取消都唔奇. [color=magenta]5點鐘左右我落街觀察[/color]破壞, 竟然比我見到秀茂坪邨有鐵皮從天而降, 遇此情形當然影低做記錄. ... [/quote]
OI@Q j :yy12: 到828祕密武器:yy17:

藍熊 發表於 2008-8-7 10:25 PM

[quote]原帖由 [i]toy739toy[/i] 於 2008-8-7 03:20 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2806957&ptid=187933][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
,bIp(hYg Nm nhu&d ,ui _[-LwX;|;K
:yy12: 到828祕密武器:yy17: [/quote].XR1Gn9a4V7s7mg
l&r,B%A7t:L
828武器咩黎? 另外我近排欏左幾張颱風高蓮既新相 , 當然又係唔見得光:secret: , post親出黎比政府機構班人見到真係含得:crybye:

SCM 發表於 2008-8-7 11:33 PM

[quote]原帖由 [i]藍熊[/i] 於 2008-8-7 10:25 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2807901&ptid=187933][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
jP!w} f?)SK
3}2F [ {Av.rkPW&Ko (E,Z!H(ho^
828武器咩黎? 另外我近排欏左幾張颱風高蓮既新相 , 當然又係唔見得光:secret: , post親出黎比政府機構班人見到真係含得:crybye: [/quote]點解???

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.