娛樂滿紛 26FUN's Archiver

chong2002 發表於 2008-8-7 08:22 PM

去台灣一問 ABOUT 入台證

小弟諗住8月24/25 去台灣
4Pnm6jd 今日就去左金鍾間野度搞證?-w(tf%o9m6BZ
因為我唔係HK出世所以無得網上整6fL`:o%a&UU

/ph Z9H3?5XD/R9u 我想知P:BH9VG%h:ci v
8月搞入台證會唔會耐DT1jB+q%w[|-c7A
有冇可能趕到係24/25號前囉到呀?^r Q9Y aHh o-vAK
有冇BROS 試過?;~8Vj,[+@]3^Fs
我諗住星期六去搞機票但好驚趕唔切囉入台證7[9@Q`:LC
因為佢話要21個工作天(星期一至五)
naC_/Re%C%Sb/D'E 好灰...:hitwall::hitwall::hitwall:

17317328 發表於 2008-8-7 08:54 PM

唔係香港出世 即係係邊
P b#u s w?(F o門出世都好似可以落地簽證   我5月去落地簽超快+_+
/x E$t0tl S 當時都好擔心 個時仲要係訂好晒機票酒店
.C,jn3ozoP 其實可以打電話去問的   電話幾號  咦 我發覺我有留個電話係到,e Tt BiOg
25258315  <--應該係呢個  我set左叫 整證+_+  9成係咋E)AOn%q%V1L[N
希望幫到你  台灣的確幾好玩 仲好多野睇添  特別係夏天  嘿嘿嘿

chong2002 發表於 2008-8-7 10:08 PM

[quote]原帖由 [i]17317328[/i] 於 2008-8-7 08:54 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2807676&ptid=188024][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
,P8Vm9Z!z]q%V 唔係香港出世 即係係邊
d`&Bv/M.st)F o門出世都好似可以落地簽證   我5月去落地簽超快+_+
wM+d\\ \ 當時都好擔心 個時仲要係訂好晒機票酒店
N%@bIFK$\ 其實可以打電話去問的   電話幾號  咦 我發覺我有留個電話係到&zl}4[Fs n"\fz
25258315   ... [/quote]?1ip&@S/cz9v|

k#k#\$@ ZK4[N :drool::drool::drool::drool:所以先揀8月去:B+u Y,QnN
SORRY講得唔清楚%K@V)E4d
係中國出世非港生但有居留權
y e3O t~r1y"C9U 我上網睇過港澳出世就好易搞
@'{4A+yb1O Z 但中國出世就PK囉
g{i1Dy 又要去金鍾又要俾多7X蚊$N8g$hx8ra_e#K8S
等都要等耐D...z ^+D3m/n2[9@
今日交左FORM...佢同我講要21個工作天...如果係真既話,即係話我24/25號未必趕到...:noway:"I]8~/m/um9hm;_[

+B}0w HE5~#w4~"Y [ PS:上網睇又有D 人話好快,唔使兩個星期,我係度驚緊8月高峰期會唔會真係要21個工作天咁耐...:(
nh:f'Z O5i{
:uzJ"w|]Y~&P y H$Imey{
[color=White]我要同台妹玩遊戲呀!!!!!!!!!!![/color][color=White][color=White]![/color][/color]:hitwall::hitwall::hitwall:
IHfjo2`z fm
um#eX\1M[7_ [[i] 本帖最後由 chong2002 於 2008-8-7 10:10 PM 編輯 [/i]]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.