去台灣一問 ABOUT 入台證
小弟諗住8月24/25 去台灣今日就去左金鍾間野度搞證?-w(tf%o9m6BZ
因為我唔係HK出世所以無得網上整6fL`:o%a&UU
我想知P:BH9VG%h:civ
8月搞入台證會唔會耐DT1jB+q%w[|-c7A
有冇可能趕到係24/25號前囉到呀?^r Q9Y a Hho-vAK
有冇BROS 試過?;~8Vj,[+@]3^Fs
我諗住星期六去搞機票但好驚趕唔切囉入台證7[9@Q`:LC
因為佢話要21個工作天(星期一至五)
好灰...:hitwall::hitwall::hitwall: 唔係香港出世 即係係邊
o門出世都好似可以落地簽證 我5月去落地簽超快+_+
當時都好擔心 個時仲要係訂好晒機票酒店
其實可以打電話去問的 電話幾號 咦 我發覺我有留個電話係到,eTt Bi Og
25258315 <--應該係呢個 我set左叫 整證+_+ 9成係咋E)AOn%q%V1L[N
希望幫到你 台灣的確幾好玩 仲好多野睇添 特別係夏天 嘿嘿嘿 [quote]原帖由 [i]17317328[/i] 於 2008-8-7 08:54 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2807676&ptid=188024][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
唔係香港出世 即係係邊
o門出世都好似可以落地簽證 我5月去落地簽超快+_+
當時都好擔心 個時仲要係訂好晒機票酒店
其實可以打電話去問的 電話幾號 咦 我發覺我有留個電話係到&z