娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sage 發表於 2008-8-8 09:47 PM

你地會唔會吹頭?

驚唔驚甩頭髮?
jQ+_'|7t:A 但唔吹可以點?

呀傑 發表於 2008-8-8 09:59 PM

吹頭都會甩頭髮@@"+~7r*rq,eF$pk
我e+先知,,
DVS.x'Lb:A G 但係甩都有個限度呀= ="

大優勢 發表於 2008-8-8 10:02 PM

:crybye: :crybye:
.W\]c1t6p )uO,T Mkz0t;P
正常人 你就算唔掂佢
!x T S\;b
wx0N ]a#| 人一日會  甩 一百條   r9I4O2~.k(]
你需咁緊張嗎 ???????

ckyckk 發表於 2008-8-8 10:13 PM

[quote]原帖由 [i]sage[/i] 於 2008-8-8 09:47 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2809224&ptid=188092][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
bp{&bO1e^ 驚唔驚甩頭髮?KKVUc4L,h
但唔吹可以點? [/quote]
PaB(vt#e#h
H5?O Vv l|3x 唔吹頭點見人呀 ? :haha: Ie.V'sT8X_e.s4@
甩唔甩頭髮同吹頭密唔密關係唔算太直接
i-C0vtn/I8|lR 驚咪用少 d 髮泥 lor :naughty:  
qX%P~?V G&_E? dL3}
仲有個人體質都好重要 :dev:

sage 發表於 2008-8-8 10:55 PM

thx for 指正

R-Star 發表於 2008-8-8 11:10 PM

吹得近+熱風o既話, 會傷頭皮, 所以亦都好易甩頭髮
Dsb ZWbG 吹得多, 頭髮易變乾
&r6z1p[8O7fx
!Z7\;c u lLf&c n 我就好少好少吹:J9q!KgT&ew
因為日日洗日日吹真係好唔掂, 長遠黎講對d頭髮唔好{S9JC.P{!b_%D
如果趕住出街就會吹一吹; "趕住"訓覺就會用風扇吹, 乾左先訓:a7v.b8}/?~
k]#d-v#MKuAW-@
其實甩頭髮有好多原因
4[N$J"p c7XZD;D e.g.新陳代謝唔好, 營養唔夠, 成日緊張等
}3z Fji y@
0Z8A j!G\0~ 只要唔係甩得多(正常), 吹頭唔好咁熱咁近(可以的話, 隔住毛巾吹或者抺乾頭髮先吹), 問題不大

sage 發表於 2008-8-9 01:11 AM

[quote]原帖由 [i]R-Star[/i] 於 2008-8-8 11:10 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2809330&ptid=188092][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
f x*IuC-?"V 吹得近+熱風o既話, 會傷頭皮, 所以亦都好易甩頭髮
|!nBj#J7~[m 吹得多, 頭髮易變乾
#@/SCk K;M
7oft xp 我就好少好少吹
)Gwa$[+An*_ 因為日日洗日日吹真係好唔掂, 長遠黎講對d頭髮唔好
z4h-p2H9O:yw 如果趕住出街就會吹一吹; "趕住"訓覺就會用風扇吹, 乾左先訓@.I5q2y"y`+}5e-H)Ue
Qu}.i4~4J2nio
其實甩頭髮有 ... [/quote]/{d:qbs']A8iZ,I
'p)s-JNa
good suggestions
&HDj-A%J|2S thx~~~!!

igniz 發表於 2008-8-9 01:37 AM

睇下咩髮型啦
]/D^z\'y 之前長鬈, 唔會吹, 最多揚下佢
+?#TD NG8x 依家中長度直髮, styling之前咪會吹反d root囉IEW*Z j
#p+tty'g8q0m8bS
甩頭髮呢家野, 好大程度睇個天 XD
"A fU:M#E c f;w 有人玩頭玩到傻, 咩事都無
n ^pcZ.u 有人gel頭都無幾次, 頭髮亦無乜q{4lY6~
睇命水既!

jen01二世 發表於 2008-8-9 01:54 AM

[quote]原帖由 [i]大優勢[/i] 於 2008-8-8 10:02 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2809238&ptid=188092][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
N G6a'n.w6I :crybye: :crybye: 7j T;[k7LS"Z k
W:Y"^K-mw:_
正常人 你就算唔掂佢r9K7Wl@@Q
(bG)S4[ ^h S
[color=red]人一日會  甩 一百條  
M5]gqy [/color]你需咁緊張嗎 ??????? [/quote]f{:Z2J v"Xbo*q-W)Q
TnI d~P1{
[size=4][color=black]係咪呀:hitwall:  ?? 唔好吹到咁大喎:dev:  !!![/color][/size]
e+`Hq(}}| [size=4][/size]
iu(s*M l"g1a [size=4][/size] O E*w4Y\(A-O
[size=4]回主題,[/size]v1P\QN t ni?
[size=4]如果趕出街,就會吹頭:good: ,[/size]2{*G!]Xy&U x3s+[
[size=4]但如果唔出街嘅,就唔吹頭啦:kicking: [/size]
i|#\Hu@,S&E [size=4][/size]

infjlam 發表於 2008-8-9 12:21 PM

[table=95%][tr][td=2,1,574][align=left][color=#ff0000][b][img]http://farm3.static.flickr.com/2210/2370185479_79422cc8c5.jpg[/img][/b][/color][/align][align=left][color=#ff0000][/color] [/align][align=left][color=#ff0000][/color] [/align][align=left][color=#ff0000][/color] [/align][align=left][color=#ff0000][b]頭髮的常識[/b][/color][/align][/td][/tr][tr][td=2,1,574][align=left][size=5][img=15,15]http://mynerve.bizland.com/pic/bot_05.gif[/img][/size][size=4][color=#0000ff]正常人頭髮到底有幾根呢?[/color]X!u0m,zFR
[/size]大約[color=#ff00ff]十萬根[/color]左右,頭皮的面積大約為七百平方公分VCT6`H*g
一平方公分平均約有150根,乘起來大概就有十萬根。[/align][align=left][img=15,15]http://mynerve.bizland.com/pic/bot_05.gif[/img][size=4][color=#0000ff]頭髮每天大概長幾公分?[/color]JAkit^n
[/size]平均一天大概長個0。3~0。4公厘,[color=#ff00ff]一個月大概長一公分[/color],MMy7O!M7A&e-kX&D
6~7月時長最快,而且據說是上午時,年齡則以青春期生長最快。,Q!S7s7U$X7B%L ]
頭髮變少的人,都希望早點長出頭髮來,以致焦慮不安,
'T#P:`1xv"w S6U3OXX 但頭髮就是不生長,所以要保持冷靜不要急。 [/align][align=left][img=15,15]http://mynerve.bizland.com/pic/bot_05.gif[/img][size=4][color=#0000ff]頭髮的壽命?[/color]-Fk3F~2M
[/size]如果頭髮是自然脫落,通常每根頭髮的壽命,[color=#ff00ff]男性為2~4年,
:UCX!`U 女性為3~6年或5~7年[/color]。人類每根頭髮的週期不同,
#C o$E,Fq a 終於會保持一定的量,每天脫落幾根,生出幾根都是正常的。 [/align][align=left][img=15,15]http://mynerve.bizland.com/pic/bot_05.gif[/img][size=4][color=#0000ff]掉髮後頭髮再生的時間?[/color][/size]
']-N?#@bU 頭髮的成長不快,其週期有成長期,移行期,休止期,
ywK"?\y{#F#t 然後是再生,休止期的毛髮脫落,休止期含再生的過程約[color=#ff00ff]4~5個月[/color]&l q?7ck5H:W
想育髮的話大約3~4個月毛孔變黑,到4~5個月才好一些。 [/align][align=left][color=#990000] [img=15,15]http://mynerve.bizland.com/pic/bot_05.gif[/img][/color][size=4][color=#0000ff]每天掉幾根頭髮為危險信號?[/color][/size][color=#000000] ?-Co3d8P*B
一天掉個50~60根應屬正常現像,過了50歲以後,每天掉150根,頭髮漸漸變薄。所以一天掉髮超過100根雖然說是危險信號,但如果是短期的話倒還不用擔心,因為頭髮有十萬根,即使掉了100根每天還是有頭髮生長,所以一天差30根的話一個月不過900根。掉下來的頭髮若前頭是尖的,表示不正常掉落,還沒到自然的掉落週期就掉了。若頭髮漸稀少,每天都掉[/color][color=#ff00ff]超過100根[/color][color=#000000],且持續2或3個月以上,就要想辦法了[/color][color=#000000]。[/color] [/align]
A(F"L:jq/K6e a ~ r [align=left][url=http://mynerve.bizland.com/basic.htm]http://mynerve.bizland.com/basic.htm[/url][/align][/td][/tr][/table]

lyun 發表於 2008-8-10 10:48 PM

睇下1陣有冇野做先s!Suj N&[
有野做咪吹囉

菠蘿油王子 發表於 2008-8-11 07:10 PM

好小吹...都係等佢干 算..

abc123sa 發表於 2008-8-15 05:17 PM

[quote]原帖由 [i]大優勢[/i] 於 2008-8-8 10:02 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2809238&ptid=188092][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]hUz9bc5^-l_
:crybye: :crybye:
] HqOR Sn$\ Y#C7r x6l,x/X
正常人 你就算唔掂佢
|5X@geC!U'r3e
!}SIgt,W1Dy 人一日會  甩 一百條  &~"@&qIH
你需咁緊張嗎 ??????? [/quote]$m D,?_D y/MZ
正確係50-200

meteorho 發表於 2008-8-20 02:16 AM

唔會~:win:

sage 發表於 2008-8-24 12:40 AM

睇完yahoo知識
|!Ej#k'J%I_ _.z 唔吹頭 濕會有頭風~p?A ZH3F
吹頭又對頭唔好j[ H:hv0\ ?)X
矛盾...
Pg Q9?7K c l'b:@?b
[[i] 本帖最後由 sage 於 2008-8-24 12:41 AM 編輯 [/i]]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.