你地會唔會吹頭?
驚唔驚甩頭髮?但唔吹可以點? 吹頭都會甩頭髮@@"+~7r*rq,eF$pk
我e+先知,,
但係甩都有個限度呀= =" :crybye: :crybye:
)uO,T Mkz0t;P
正常人 你就算唔掂佢
人一日會 甩 一百條 r9I4O2~.k(]
你需咁緊張嗎 ??????? [quote]原帖由 [i]sage[/i] 於 2008-8-8 09:47 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2809224&ptid=188092][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
驚唔驚甩頭髮?KKVUc4L,h
但唔吹可以點? [/quote]
唔吹頭點見人呀 ? :haha: Ie.V'sT8X_e.s4@
甩唔甩頭髮同吹頭密唔密關係唔算太直接
驚咪用少 d 髮泥 lor :naughty:
G&_E ? dL3}
仲有個人體質都好重要 :dev: thx for 指正 吹得近+熱風o既話, 會傷頭皮, 所以亦都好易甩頭髮
吹得多, 頭髮易變乾
我就好少好少吹:J9q!KgT&ew
因為日日洗日日吹真係好唔掂, 長遠黎講對d頭髮唔好{S9JC.P{!b_%D
如果趕住出街就會吹一吹; "趕住"訓覺就會用風扇吹, 乾左先訓:a7v.b8}/?~
k]#d-v#MKuAW-@
其實甩頭髮有好多原因
e.g.新陳代謝唔好, 營養唔夠, 成日緊張等
只要唔係甩得多(正常), 吹頭唔好咁熱咁近(可以的話, 隔住毛巾吹或者抺乾頭髮先吹), 問題不大 [quote]原帖由 [i]R-Star[/i] 於 2008-8-8 11:10 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2809330&ptid=188092][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
吹得近+熱風o既話, 會傷頭皮, 所以亦都好易甩頭髮
吹得多, 頭髮易變乾
我就好少好少吹
因為日日洗日日吹真係好唔掂, 長遠黎講對d頭髮唔好
如果趕住出街就會吹一吹; "趕住"訓覺就會用風扇吹, 乾左先訓@.I5q2y"y`+}5e-H)Ue
Qu}.i4~4J2nio
其實甩頭髮有 ... [/quote]/{d:qbs']A8iZ,I
'p)s-JNa
good suggestions
thx~~~!! 睇下咩髮型啦
之前長鬈, 唔會吹, 最多揚下佢
依家中長度直髮, styling之前咪會吹反d root囉IEW*Zj
#p+tty'g8q0m8bS
甩頭髮呢家野, 好大程度睇個天 XD
有人玩頭玩到傻, 咩事都無
有人gel頭都無幾次, 頭髮亦無乜