娛樂滿紛 26FUN's Archiver

17317328 發表於 2008-8-12 07:52 PM

點解 好似 冇人講消防員個單野既....

今日返工 見到d報紙 10張有9張都係講消防員[偉大]殉職      (偉大唔係串 係我用黎表達我既敬意)
fZ8D&]Eit%@ 睇報紙話   比人救出黎既人 憶述  佢地(指消防員) 救人既時侯自己都唔吸氧氣
/g6|M%n7Zr;M,D/C2z${ 交比 傷者去吸    甚至 放低氧氣樽 教埋d傷者點用
/t/~~&P$\.d!JM 去到冇氧氣  個樽響既時侯  依然 救人至上
q4P;Z#r {&L;cB 用到氧氣冇晒都一樣要救人   5HtK5jn
我初衫以為呢d 都只係係電視劇出現 P0v2PHbX N7|
但係現實話我知 唔係      睇到 香港消防 真英雄,e7P:}o@"zgL
真係有種 感動到打冷震既feel 湧上黎
%H5fnAZ`"M@,[2C
HM ?(}!LH v3["N 2V}*QwM

*G0a^P+p@ [size=6]真英雄[/size]

bobo21 發表於 2008-8-12 08:39 PM

[size=3]兩位都是值得敬佩的真英雄. 偉大的救人英雄, 我對他們致敬. [/size]

infjlam 發表於 2008-8-12 08:41 PM

絕對認同,香港仲有呢種捨己救人o既浩然正氣,I"j2] w L4uu
真係好感動!
5P9O3a&i+Z1~g7^| 香港呢班消防員係真英雄! YD2u;XE6C} g/C l

RB_VN.N/f 同某D唱幾隻歌,拍幾齣戲,就當自己係英雄果種好唔同:agree:

ch.chak 發表於 2008-8-12 08:45 PM

呢單新聞真係好值得我地反省下]g4D*I,N {-[
當全個社會都係咁自私自利既時候m.wdF F7_
重有人會為左其他人唔理自己既生命
ZU^ ?aTH8A 真係好值得大家敬佩

SCM 發表於 2008-8-12 09:31 PM

呢d咁既唔合安全標準既大廈真係害死好多英勇既消防只
+w0b_'ml%|#HG%q;w~ 上次嘉利大廈又係咁W1]3N9~H
anyway 好希望兩位安息
4W(g%LK ker 返到主既懷抱

alienck 發表於 2008-8-13 12:14 AM

真英雄
]Mk8Bb|;Q$Q 佢地真係英雄t9s3]`pIR
因為佢地捨已救人2D?/?l z#u y%T
/{J7fm,^ ~@
亦因為咁-D-VDXb
佢地唔係專業消防員
7AL n(_-Q&rv 因為佢地用左自己條命救人地
(e+}#Ii,}J6x 消防員專業係因為佢地唔用"一命換一命"方式救人
,R&\\@'Z `X-~ RbB,gE uO
此文並非指責兩位英雄
;A$]!z"XJ a0K0^ 小弟就此祝願兩名英勇消防員安息c"g#bB"?m
亦希望香港市民多D留意自己住處)`p Mj4m
多留意消防安全8Hp6~gi6oE
唔好再為"製造"多一次悲劇

shehboy 發表於 2008-8-13 01:06 AM

[quote]原帖由 [i]alienck[/i] 於 2008-8-13 12:14 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2815303&ptid=188333][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url];Zy},G!o-v!n
真英雄L(d/Q;^)?1y
佢地真係英雄
W5m5?&Kt{`O 因為佢地捨已救人B&v} F0g | V(YE

!}'Q5b^&V8m/A 亦因為咁 vFW:u$k/uj/E^
佢地唔係專業消防員
)b/A%d*|HNZ 因為佢地用左自己條命救人地8?+I-N C&C6}#j6^2s
消防員專業係因為佢地唔用"一命換一命"方式救人 V.{C,^P9^
.G9D2EhP:W8J
此文並非指責兩位英雄
!S3C;suO2t\m 小弟就此祝願兩名英勇消防員安息
8rWko'l4_ 亦希望香 ... [/quote]L2Vt P8c#M

gL2B(\E:n4_I 如果你做消防員,你一定無事, 但可能好多人救唔番.
*Q` kA L"DW 佢地唔係一命換一命, 係兩命換多命.
+X)AV^(kV fS rj+C 如果佢地走返出黎先再救人, 好多人都黎唔切救.
h,SO t K!{ 其中一個係考第一攞銀斧頭畢業, 你估佢會唔知當時自己幾危險咩??
TZ({Rd]AhT/i2N
k8AZj.fF![1RV.Y 到左危急時候, 有人選擇捨己救人, 有人選擇捨人救己, 香港班司長局長就係缺乏呢份公僕既使命感, 退左休仲要幫地產商打工, 再撈多筆.

alienck 發表於 2008-8-13 01:36 AM

[quote]原帖由 [i]shehboy[/i] 於 2008-8-13 01:06 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2815439&ptid=188333][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
Wp:Gd'~ !m/qq;TjiJO
h*S2R-\yu#wA0^
如果你做消防員,你一定無事, 但可能好多人救唔番.3NQbL J
佢地唔係一命換一命, 係兩命換多命.d4LS5M'jB
如果佢地走返出黎先再救人, 好多人都黎唔切救.
)^ ~'nM_[S7R { 其中一個係考第一攞銀斧頭畢業, 你估佢會唔知當時自己幾危險咩??
]1mo"b}p@%OI Y(p9P
4e0}wZ3Pd1r:yV 到左危急時 ... [/quote],V oh+\,[6]8]R.Eo
G"i u$G H.x
我並冇話佢地有錯HXWc+f _ FJ
並唔係所有事都有對錯3AC4E,mzEk4mM
如果我係消防員我都未必會好似佢地咁
XQ*YW;G4I$p 所以我讚揚佢地9S0xv,H!mH
我亦明白"見死不救"不可為
6?+|m5Us2]0E 但平心而論有幾多個人可以好似佢地咁呢?

Lee3 發表於 2008-8-14 02:54 AM

[quote]原帖由 [i]17317328[/i] 於 2008-8-12 07:52 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2814754&ptid=188333][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]?W[(r)Le
今日返工 見到d報紙 10張有9張都係講消防員[偉大]殉職      (偉大唔係串 係我用黎表達我既敬意)!aJ|@EnY r
睇報紙話   比人救出黎既人 憶述  佢地(指消防員) 救人既時侯自己都唔吸氧氣
Dc/S.r5ma Vv&p?;Jik%c 交比 傷者去吸    甚至 放低氧氣樽 教埋 ... [/quote]
[q+chq 四級火2消防及21人傷 Q#P$kf+B"a'?
http://www.26fun.com/bbs/thread-188195-1-1.html

cgdmzlam 發表於 2008-8-15 02:54 PM

[size=6][color=red]香港人有幾多個係會出自真心幫助人啊~~~~~~~~~~~[/color][/size]
"j0A,z%Uq5yGcv.B [size=6][color=#ff0000][/color][/size]
4G}c+O8@ [size=6][color=red]少到冇得再少[/color][/size]0wm6vk.F
2{3E gp["~
[size=6][color=red]我覺得做制服隊伍同埋義工果d會比較多真英雄[/color][/size]
1~J Zk-ha!Q [size=6][color=#ff0000][/color][/size]
6Y'r3lA,F#sF,W [size=6][color=red]其他果d[/color][/size]-A6w5?z3zH/vH

hsA?h9fO6i [size=6][color=red]都係為左 [u][b]名 [/b][/u]或 [b][u]利 [/u][/b]而去做的!!!![/color][/size]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.