娛樂滿紛 26FUN's Archiver

cgdmzlam 發表於 2008-8-15 07:23 AM

E FUN 大躍進

原原本本只是一個貼明星相的地方
N*OUE4[x$U0^ 6X3Rx:e:a6_| H/Q e V
經多年來的變遷
P_)I!O&KLW
?e$`:b}5U+i 現已成為多範的論壇
lyz5Y9NH -zL3aS*r J'j
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: }-LK r yB.Y

JU,T.PP{ 還是舊的好~

Lee3 發表於 2008-8-15 08:30 AM

大躍進...不是失敗的案例嗎?
z vk0s4mVkZ 難道您認爲現在的討論區不好?

cgdmzlam 發表於 2008-8-15 02:49 PM

[quote]原帖由 [i]Lee3[/i] 於 2008-8-15 08:30 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2819112&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]Z@"d6_,U0HWq S
大躍進...不是失敗的案例嗎?U9r-p z@Q4@
難道您認爲現在的討論區不好? [/quote]0\0i%fPx)d [^

+Z6nO7x'd 以前上開既人都係同一類人w%hMg n6` ]wt

2W4Y%m"M Mo!|o 依嫁好似多左唔同類型既人
.[#[,J7JL!hv? ;du}h @
人品雜左姐^^~~~~~冇野既

solonely 發表於 2008-8-15 05:40 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

cgdmzlam 發表於 2008-8-15 07:03 PM

[quote]原帖由 [i]solonely[/i] 於 2008-8-15 05:40 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2819722&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]F;a*D5J%FS;g ]k
:naughty: :naughty: 人多左唔緊要~~最緊要'以和為貴' [/quote]6?[g#m]W

&R{\"w(J`YA 都岩既
4eqAEA
.e [/r!Q\mJ 不過多左令女上呢個網
%TCZO)d#I N
4fIm3DZBK/n 久不久post 佢地既令照就更家好啦~哈哈~~~~~;?$s3tfH&A F
3Fl9xu_F

L.pyB X-M 係咪咁話先^^

ktwu2007 發表於 2008-8-17 02:36 AM

[quote]原帖由 [i]cgdmzlam[/i] 於 2008-8-15 07:03 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2819799&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
b+E }!WX#D/Bs#j $?*rm&g$m\

v"UO ]ky8P 都岩既(B8` Pf!Mw-m
wB?[vx }}.Y*f
不過多左令女上呢個網z:}IO7q&b3R

lP!R&u#w"d 久不久post 佢地既令照就更家好啦~哈哈~~~~~!u3m0e,]%OH

t}!A$R-Vb )] Y9uB8hB
係咪咁話先^^ [/quote]5{f-d"Y ~ JL

8vy ] iFq_ 你意思是希望新增一個自貼區, 比d 人自貼, 其實都不錯:yy03:

ckyckk 發表於 2008-8-17 03:40 AM

[quote]原帖由 [i]ktwu2007[/i] 於 2008-8-17 02:36 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2822338&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url],^!U X$T W"@

uPE*cyt&u(BsG GdZQa O
你意思是希望新增一個自貼區, 比d 人自貼, 其實都不錯:yy03: [/quote]\-w#g5W!O

Qj^Yv9O,_{k 你自貼幾張出黎做 sample 睇睇反應先 :yy05:
"n;W{'t^?e
+^ z#C/b#[ 加爆你分又點話 :yy02:
jB&Mv*i4O:h+l'| wZ~EDbf;r
[[i] 本帖最後由 ckyckk 於 2008-8-17 03:41 AM 編輯 [/i]]

Lee3 發表於 2008-8-17 04:03 AM

[quote]原帖由 [i]cgdmzlam[/i] 於 2008-8-15 02:49 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2819491&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]f6l:l9@h0i C

z$~p8H3s/v5nQ4B +Vh1k0L2w+Z8fr-OX
以前上開既人都係同一類人
RM|}$`p#qX!v y3E X7X|"PPS}[/s
依嫁好似多左唔同類型既人]P-yfr2Y:G5x \

z7N+r8[yx"B$| 人品雜左姐^^~~~~~冇野既 [/quote] V8S|G5bI.O^

'a&E l.u_4eF)e.~ 雜左還是豐富了?-Q5B"B/JV4Np)p{
人流多了,可以帶來的東西也同樣多了。

cgdmzlam 發表於 2008-8-17 02:42 PM

[quote]原帖由 [i]Lee3[/i] 於 2008-8-17 04:03 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2822386&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]&L;L}@/iA&bj

cC6gA+A/yN8yO
5P;C-Q.YJ.XC*K9~ 雜左還是豐富了?
R}"y gUW s S 人流多了,可以帶來的東西也同樣多了。 [/quote]zbN`??O

O/n"p+KwJK7WCPp"P 豐富講唔上 Q!r+U2elrL
始終都係好新U%G?K~!\!O
.E,e"f,D@;b6s|eqS4R;[
所以每一個唔同區域都唔算多post}3K u!Xp:a1B
6BZ:W?c ?k0s8bj
人流雜左就係真既
/|ZG#G H/d&\8F (Sr*Z@{ t-tv
因為以前我地黎得呢度既人都係睇下名星姊仔既相啊~等等嫁嘛^^:naughty:

Lee3 發表於 2008-8-17 02:58 PM

[quote]原帖由 [i]cgdmzlam[/i] 於 2008-8-17 02:42 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2822670&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]!x R X`0X?R T

~qjhy
_ Z fVi,X9B h 豐富講唔上
S \}c*P$bu,}Zg$H 始終都係好新
8@#?K }8s-CL $H SKK@f#G;_"Y]
所以每一個唔同區域都唔算多post#o6uevFv
Jn%M-g]
人流雜左就係真既!qWkH w?l

KS9d |8hV&|K 因為以前我地黎得呢度既人都係睇下名星姊仔既相啊~等等嫁嘛^^:naughty: ... [/quote](@;g j {7{_!u

)BmR0DCd^p 其實在改版前,政版是很活躍的,只不過改版后,需要一段適應期,因爲積分系統改變了,版主人手又有調動。最早期的時候,這裡只有cd-rom,這不是一個好的論壇,那只是一個轉載別人相片的一個網站,現在是多元化了,有些人喜歡打球,有些人喜歡談戀愛,他們有他們各自的地域,如果閣下是喜歡娛樂的,有aio,那裏還是一樣照片和明星討論,只不過其它的區域是服務其他會員的需求和興趣,而不是您所說的“人流雜“。

e_e 發表於 2008-8-17 03:40 PM

[quote]原帖由 [i]Lee3[/i] 於 2008-8-15 08:30 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2819112&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]C(k&Fn"Z q
大躍進...不是失敗的案例嗎?
\vc:^g 難道您認爲現在的討論區不好? [/quote]
eRb0r'O?#R 小人反而因為咁 , 覺得 "大躍進" 一詞用得好好~~:dev:

andyho 發表於 2008-8-17 05:46 PM

在商業社會中,能否稱得上"大躍進"全視乎業績吧?c Xx}/Up
entfun經過幾年的發展,討論區的種類確增多了,
R|;{;~#L(F)KV 但是否像香港某些網上討論區一樣,版頭banner有廣告,
E*n \4v7s(Fz*D&f 而且forum中每隔十行八行就有一行是廣告?
#bo#R"D:[m,i?u2v
)T2\TFy/{.|-xX 自己跟自己比,可說有進步,但跟整行來比的話恐怕就......

sfxc0000 發表於 2008-8-18 05:12 AM

[quote]原帖由 [i]andyho[/i] 於 2008-8-17 05:46 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2822778&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
[ GS9x4~5k l 在商業社會中,能否稱得上"大躍進"全視乎業績吧?
![CU"N:FD4e/U t-C&sy entfun經過幾年的發展,討論區的種類確增多了,5Q M;anO:rQi
但是否像香港某些網上討論區一樣,版頭banner有廣告, Z&S/B.sN hn2_Mrv
而且forum中每隔十行八行就有一行是廣告?2?"H8dFE f
a.H8g:`Bw n
自己跟自己比,可說有進步,但跟整行 ... [/quote]#Q~+Ju\SU

3Q(]d4j~(Sl 作為會員其實我一 d 都唔鍾意太多廣告
q.JL)JTj 成咋廣告閃下閃下眼都花埋g6n |U dS+u,U[j
有 d 仲衰到不停彈出黎
cTNj2C$b]6g 十行八行就有一行是廣告就更討厭&G6qy$]&B-p2sg
令到版面主題收窄更添淩亂
_eHk;k0|9fD 相信大部份版友心態都同我一樣)O(i&AFBEO{n Z
;C c6cf|
況且 admin 要搵廣告根本唔難~NN:MLbt i
將 26 fun 同舊 Entfun 一分為二只係 admin 想讓大家於一個全無商業性質空間下可以更暢所欲言`pO|Z,lL$c
希望大家唔好亂估一通,諗錯隔離~;Uu-]r8| O4T!t
白白浪費 admin 對版友一番苦心%gG|sB,[)i5[8E
(jU"RF@o%R
[[i] 本帖最後由 sfxc0000 於 2008-8-18 05:14 AM 編輯 [/i]]

sfxc0000 發表於 2008-8-18 05:17 AM

[quote]原帖由 [i]cgdmzlam[/i] 於 2008-8-17 02:42 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2822670&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
_,_Nj(f
$m8R;Bq,}:uL
zQ#F5\ I0lm 豐富講唔上6a:q4x&gV"Xy
始終都係好新9]1n+mik%tB0D
5a$uPGy"R2b
所以每一個唔同區域都唔算多post
Gw:gj a&t U t%?c:k-B'H yk#a
人流雜左就係真既@d2WC\O

]y2GbrY$o/Y 因為以前我地黎得呢度既人都係睇下名星姊仔既相啊~等等嫁嘛^^:naughty: ... [/quote]k#BO+b#{$G8C p)m
i,d V{v#T.M{-_
齋睇有咩樂趣架 :lol:
7N v-J4m:M#j%TqVv 多 d 瓣數多 d 討論先過癮架嘛 :naughty:

sfxc0000 發表於 2008-8-18 05:30 AM

[quote]原帖由 [i]e_e[/i] 於 2008-8-17 03:40 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2822701&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
-BY*Yoc*w)X/J/^
2is _"wc 小人反而因為咁 , 覺得 "大躍進" 一詞用得好好~~:dev: [/quote]Bs v2b1rmb

{ i3WbUGv 幾時輪到你 d 甘文黎個"大躍進"呀 :naughty:
k8Z]T%m%^:q#`
)wQLK+Rcm 近年 d 文質數好參差 :( X0H9~mJPZ*O
支持度同可觀性都有走下坡芻勢喎 :o
K$s,H.v|/b)N2]
h#^ {;Fs/A 搞到我地班長期擁戴者睇得到喉唔到肺
L%H*{5w;u^a 睇完真係媽媽有聲 :dev:

andyho 發表於 2008-8-18 01:50 PM

[quote]原帖由 [i]sfxc0000[/i] 於 2008-8-18 05:12 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2823710&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
4c'sIhR'AI`
9N]|uH(D%L,e ` hZ/b!R5z.R J
作為會員其實我一 d 都唔鍾意太多廣告S$E]1s4q0UB*w'o7r
成咋廣告閃下閃下眼都花埋RE&Rog!|3U
有 d 仲衰到不停彈出黎pu8C@}9m
十行八行就有一行是廣告就更討厭
m@D%Q%U ZLkGN9` 令到版面主題收窄更添淩亂J Kq PF3R j
相信大部份版友心態都同我一樣
Bp*Y8r%V@g6hF Ff^2or9n$M'LY-^
況且 admin 要搵廣告根本唔難 vY8`H-hX*o
... [/quote]
x4m!iG8Vg,j
c S J$s#yV6gT\9k4Pcs 聽完版主你咁講,我懷疑自己七月節撞邪,
[]4RCd2Z?Vl 因我曾在entfun內見過徵求廣告的告示,Z2UKlF
大意是:「全港最hit娛樂網站,人流多,效果好,
[#s0P8{UDY @d 有意請聯絡我們所屬的廣告中介人。」
d*iyd2ukyM'NE 那一定係我眼花,希望快d過左個農曆七月。:haha:

e_e 發表於 2008-8-19 01:22 AM

[quote]原帖由 [i]sfxc0000[/i] 於 2008-8-18 05:30 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2823712&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
%QS}5Vex G d&HZ x`0hDJ
o V_'C \K
幾時輪到你 d 甘文黎個"大躍進"呀 :naughty:
(zb(?3]5Vn `F/B
? S J9BS,Fv 近年 d 文質數好參差 :(
%^5C,|{6u&?H'j 支持度同可觀性都有走下坡芻勢喎 :o i4}t!fo+t

9M!y4hZe3\ ~ 搞到我地班長期擁戴者睇得到喉唔到肺
|1w*l+KH!MDhcI 睇完真係媽媽有聲 :dev: ... [/quote]
4I4v/j;[w `| 我只會出多兩篇 , 跟住就下台三躹恭 , sa u la la~~:dev:

andyho 發表於 2008-8-19 01:30 AM

[quote]原帖由 [i]e_e[/i] 於 2008-8-19 01:22 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2825087&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
Xy1l:A&K5e z },D(bj5od
我只會出多兩篇 , 跟住就下台三躹恭 , sa u la la~~:dev: [/quote](c x-\v#cK/N
5u MK$I4U%J&Yq c
喂,有幾件事想同你吹下。

e_e 發表於 2008-8-19 01:37 AM

[quote]原帖由 [i]andyho[/i] 於 2008-8-19 01:30 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2825113&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
^9C&s.Mo(d;R
lcg E:ZqV-}b 7G;|$wYcV$H] i%Q&q}
喂,有幾件事想同你吹下。 [/quote]b0T8^C9uu0nD K"\
ok , 請說~~

andyho 發表於 2008-8-19 01:38 AM

第一單就係版友QuiGonJinn,
"Qn&EIP} h_ 你知那件事啦,你好似有私下聯絡佢的,
F^Bo&Bs m 代我講句唔好意思,畢竟單野同我有關。

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.