E FUN 大躍進
原原本本只是一個貼明星相的地方6X3Rx:e:a6_| H/Qe V
經多年來的變遷
現已成為多範的論壇
-zL3aS*r J'j
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: }-LK r yB.Y
還是舊的好~ 大躍進...不是失敗的案例嗎?
難道您認爲現在的討論區不好? [quote]原帖由 [i]Lee3[/i] 於 2008-8-15 08:30 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2819112&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]Z@"d6_,U0HWqS
大躍進...不是失敗的案例嗎?U9r-p z@Q4@
難道您認爲現在的討論區不好? [/quote]0\0i%fPx)d [^
以前上開既人都係同一類人w%hMg n6`]wt
依嫁好似多左唔同類型既人
;du}h @
人品雜左姐^^~~~~~冇野既 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]原帖由 [i]solonely[/i] 於 2008-8-15 05:40 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2819722&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]F;a*D5J%FS;g ]k
:naughty: :naughty: 人多左唔緊要~~最緊要'以和為貴' [/quote]6?[g#m]W
都岩既
不過多左令女上呢個網
久不久post 佢地既令照就更家好啦~哈哈~~~~~;?$s3tfH&A F
3Fl9xu_F
係咪咁話先^^ [quote]原帖由 [i]cgdmzlam[/i] 於 2008-8-15 07:03 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2819799&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
$?*rm&g$m\
都岩既(B8` Pf!Mw-m
wB?[vx }}.Y*f
不過多左令女上呢個網z:}IO7q&b3R
久不久post 佢地既令照就更家好啦~哈哈~~~~~!u3m0e,]%OH
)] Y9uB8h B
係咪咁話先^^ [/quote]5{f-d"Y~ JL
你意思是希望新增一個自貼區, 比d 人自貼, 其實都不錯:yy03: [quote]原帖由 [i]ktwu2007[/i] 於 2008-8-17 02:36 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2822338&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url],^!U X$TW"@
GdZQaO
你意思是希望新增一個自貼區, 比d 人自貼, 其實都不錯:yy03: [/quote]\-w#g5W!O
你自貼幾張出黎做 sample 睇睇反應先 :yy05:
加爆你分又點話 :yy02:
wZ~EDbf;r
[[i] 本帖最後由 ckyckk 於 2008-8-17 03:41 AM 編輯 [/i]] [quote]原帖由 [i]cgdmzlam[/i] 於 2008-8-15 02:49 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2819491&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]f6l:l9@h0i C
+Vh1k0L2w+Z8fr-OX
以前上開既人都係同一類人
y3E X7X|"PPS}[/s
依嫁好似多左唔同類型既人]P-yfr2Y:G5x \
人品雜左姐^^~~~~~冇野既 [/quote] V8S|G5bI.O^
雜左還是豐富了?-Q5B"B/JV4Np)p{
人流多了,可以帶來的東西也同樣多了。 [quote]原帖由 [i]Lee3[/i] 於 2008-8-17 04:03 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2822386&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]&L;L}@/iA&bj
雜左還是豐富了?
人流多了,可以帶來的東西也同樣多了。 [/quote]zbN`??O
豐富講唔上 Q!r+U2elrL
始終都係好新U%G?K~!\!O
.E,e"f,D@;b6s|eqS4R;[
所以每一個唔同區域都唔算多post}3K u!Xp:a1B
6BZ:W ?c ?k0s8bj
人流雜左就係真既
(Sr*Z@{t-tv
因為以前我地黎得呢度既人都係睇下名星姊仔既相啊~等等嫁嘛^^:naughty: [quote]原帖由 [i]cgdmzlam[/i] 於 2008-8-17 02:42 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2822670&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]!x R X`0X?RT
豐富講唔上
始終都係好新
$H SKK@f#G;_"Y]
所以每一個唔同區域都唔算多post#o6uevFv
Jn%M-g]
人流雜左就係真既!qWkH w?l
因為以前我地黎得呢度既人都係睇下名星姊仔既相啊~等等嫁嘛^^:naughty: ... [/quote](@;gj {7{_!u
其實在改版前,政版是很活躍的,只不過改版后,需要一段適應期,因爲積分系統改變了,版主人手又有調動。最早期的時候,這裡只有cd-rom,這不是一個好的論壇,那只是一個轉載別人相片的一個網站,現在是多元化了,有些人喜歡打球,有些人喜歡談戀愛,他們有他們各自的地域,如果閣下是喜歡娛樂的,有aio,那裏還是一樣照片和明星討論,只不過其它的區域是服務其他會員的需求和興趣,而不是您所說的“人流雜“。 [quote]原帖由 [i]Lee3[/i] 於 2008-8-15 08:30 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2819112&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]C(k&Fn"Z q
大躍進...不是失敗的案例嗎?
難道您認爲現在的討論區不好? [/quote]
小人反而因為咁 , 覺得 "大躍進" 一詞用得好好~~:dev: 在商業社會中,能否稱得上"大躍進"全視乎業績吧?cXx}/Up
entfun經過幾年的發展,討論區的種類確增多了,
但是否像香港某些網上討論區一樣,版頭banner有廣告,
而且forum中每隔十行八行就有一行是廣告?
自己跟自己比,可說有進步,但跟整行來比的話恐怕就...... [quote]原帖由 [i]andyho[/i] 於 2008-8-17 05:46 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2822778&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
在商業社會中,能否稱得上"大躍進"全視乎業績吧?
entfun經過幾年的發展,討論區的種類確增多了,5Q M;an O:rQi
但是否像香港某些網上討論區一樣,版頭banner有廣告, Z&S/B.sN hn2_Mrv
而且forum中每隔十行八行就有一行是廣告?2?"H8dF E f
a.H8g:`Bw n
自己跟自己比,可說有進步,但跟整行 ... [/quote]#Q~+Ju\SU
作為會員其實我一 d 都唔鍾意太多廣告
成咋廣告閃下閃下眼都花埋g6n |U dS+u,U[j
有 d 仲衰到不停彈出黎
十行八行就有一行是廣告就更討厭&G6qy$]&B-p2sg
令到版面主題收窄更添淩亂
相信大部份版友心態都同我一樣)O(i&AFBEO{nZ
;C c6cf|
況且 admin 要搵廣告根本唔難~NN:MLbti
將 26 fun 同舊 Entfun 一分為二只係 admin 想讓大家於一個全無商業性質空間下可以更暢所欲言`pO|Z,lL$c
希望大家唔好亂估一通,諗錯隔離~;Uu-]r8| O4T!t
白白浪費 admin 對版友一番苦心%gG |sB,[)i5[8E
(jU"RF@o%R
[[i] 本帖最後由 sfxc0000 於 2008-8-18 05:14 AM 編輯 [/i]] [quote]原帖由 [i]cgdmzlam[/i] 於 2008-8-17 02:42 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2822670&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
豐富講唔上6a:q4x&gV"Xy
始終都係好新9]1n+mik%tB0D
5a$uPGy"R2b
所以每一個唔同區域都唔算多post
t%? c:k-B'H yk#a
人流雜左就係真既@d2WC\O
因為以前我地黎得呢度既人都係睇下名星姊仔既相啊~等等嫁嘛^^:naughty: ... [/quote]k#BO+b#{$G8C p)m
i,d V{v#T.M {-_
齋睇有咩樂趣架 :lol:
多 d 瓣數多 d 討論先過癮架嘛 :naughty: [quote]原帖由 [i]e_e[/i] 於 2008-8-17 03:40 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2822701&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
小人反而因為咁 , 覺得 "大躍進" 一詞用得好好~~:dev: [/quote]Bsv2b1rmb
幾時輪到你 d 甘文黎個"大躍進"呀 :naughty:
近年 d 文質數好參差 :( X0H9~m JPZ*O
支持度同可觀性都有走下坡芻勢喎 :o
搞到我地班長期擁戴者睇得到喉唔到肺
睇完真係媽媽有聲 :dev: [quote]原帖由 [i]sfxc0000[/i] 於 2008-8-18 05:12 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2823710&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
hZ/b!R5z.R J
作為會員其實我一 d 都唔鍾意太多廣告S$E]1s4q0UB*w'o7r
成咋廣告閃下閃下眼都花埋RE&Rog!|3U
有 d 仲衰到不停彈出黎pu8C@}9m
十行八行就有一行是廣告就更討厭
令到版面主題收窄更添淩亂J KqP F3R j
相信大部份版友心態都同我一樣
Ff^2or9n$M'LY-^
況且 admin 要搵廣告根本唔難 vY8`H-hX*o
... [/quote]
聽完版主你咁講,我懷疑自己七月節撞邪,
因我曾在entfun內見過徵求廣告的告示,Z2UKlF
大意是:「全港最hit娛樂網站,人流多,效果好,
有意請聯絡我們所屬的廣告中介人。」
那一定係我眼花,希望快d過左個農曆七月。:haha: [quote]原帖由 [i]sfxc0000[/i] 於 2008-8-18 05:30 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2823712&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
G d&HZx`0h D J
o V_'C \K
幾時輪到你 d 甘文黎個"大躍進"呀 :naughty:
近年 d 文質數好參差 :(
支持度同可觀性都有走下坡芻勢喎 :o i4}t!fo+t
搞到我地班長期擁戴者睇得到喉唔到肺
睇完真係媽媽有聲 :dev: ... [/quote]
我只會出多兩篇 , 跟住就下台三躹恭 , sa u la la~~:dev: [quote]原帖由 [i]e_e[/i] 於 2008-8-19 01:22 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2825087&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
},D(bj5od
我只會出多兩篇 , 跟住就下台三躹恭 , sa u la la~~:dev: [/quote](c x-\v#cK/N
5u MK$I4U%J&Yq c
喂,有幾件事想同你吹下。 [quote]原帖由 [i]andyho[/i] 於 2008-8-19 01:30 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2825113&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
7G;|$wYcV$H]i%Q&q