第二就係問下,entfun最近咩環境?$HV ?:Q7I
我個"分身"就日日來下載相片,我個人一般只係路過,極少發言。
我發覺以前有班好活躍的老牌會員都似乎靜左。7dKZU6`
K+W3]$c
第三至問你近況。
[quote]原帖由 [i]andyho[/i] 於 2008-8-19 01:38 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2825138&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
第一單就係版友QuiGonJinn,za.ZPO*r8h
你知那件事啦,你好似有私下聯絡佢的,
代我講句唔好意思,畢竟單野同我有關。 [/quote]d/|3E0b(b R [B{
哇 , 咁咪即係話我同拉登有路??? 會害死我架~~:haha: bDz6JY-?5Xu;pa)K
不過 , 我會幫你向佢報夢架拉:dev:
[quote]原帖由 [i]andyho[/i] 於 2008-8-19 01:40 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2825142&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]e4v7[#e`;dh
第二就係問下,entfun最近咩環境?/c8i*^z&H"ei
我個"分身"就日日來下載相片,我個人一般只係路過,極少發言。p/Vj5j3a.U2q-G5jd5Qy5d
我發覺以前有班好活躍的老牌會員都似乎靜左。
!wdO-FWP
第三至問你近況。 ... [/quote]K\a1KDf[
2, 前排大嗚大放丫麻 ... 大嗚大放之後點??? 唔駛問我拉~~:dev:
3, 無呀 , 咪一條粉七 , 唔妥政府既長毛羅~~:dev:
[quote]原帖由 [i]e_e[/i] 於 2008-8-19 01:43 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2825154&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
hz]uQ1y
哇 , 咁咪即係話我同拉登有路??? 會害死我架~~:haha: l)u y0YLa"at%hL
不過 , 我會幫你向佢報夢架拉:dev: [/quote]
2W4xg7W[]sO
現代社會都仲玩"株連"呢家野?唔係啩?:help:
總之多謝你幫我報夢啦。
[quote]原帖由 [i]e_e[/i] 於 2008-8-19 01:45 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2825164&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
+G(H/ay&I
2, 前排大嗚大放丫麻 ... 大嗚大放之後點??? 唔駛問我拉~~:dev: iK6c\
B
3, 無呀 , 咪一條粉七 , 唔妥政府既長毛羅~~:dev: [/quote]*W0a;q/X.`6?$q7g"gy)b
大鳴大放,形容得幾盞鬼喎。.C^2Um}h~6d
我已夠分做cd-rom,我"分身"又日日都上來下載,"y k.h8QmI
絕唔會耗流量,我又何必多言?9WI3S
eV,?~ e E/|
我見連狗哥都靜埋,心想一定仍有唔少地雷。@GD)T!\/c
6_AfW Gs4fC
我同你一樣會投社民連囉,其他黨無個合嘴形。:dev:
[quote]原帖由 [i]andyho[/i] 於 2008-8-19 01:48 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2825175&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]"suXR(U+]-t
-Dg,eR"Em3YA$f
大鳴大放,形容得幾盞鬼喎。
我已夠分做cd-rom,我"分身"又日日都上來下載,
絕唔會耗流量,我又何必多言?9b&Oo8Z dM+ax&G+]
我見連狗哥都靜埋,心想一定仍有唔少地雷。
ho!O2H(L g6J
-dX5zylR
我同你一樣會投社民連囉,其他黨無個合嘴形。:dev: ... [/quote]Nc]3G;SaE
[url=http://www.26fun.com/bbs/thread-188745-1-1.html]http://www.26fun.com/bbs/thread-188745-1-1.html[/url]
[url=http://www.26fun.com/bbs/thread-188671-1-1.html]http://www.26fun.com/bbs/thread-188671-1-1.html[/url]
:dev: :dev: :dev:
[quote]原帖由 [i]andyho[/i] 於 2008-8-18 01:50 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2824066&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
G;XbH_h"ZI,[
H~hB)w X
聽完版主你咁講,我懷疑自己七月節撞邪,
因我曾在entfun內見過徵求廣告的告示,f+nYY.Z i-oK'G
大意是:「全港最hit娛樂網站,人流多,效果好,.]$jH
G6u0bd$c
c
有意請聯絡我們所屬的廣告中介人。」
那一定係我眼花,希望快d過左個農曆七月。:haha: ... [/quote]YEHC0A
Hw
U/@IMw/I L;a
果格野己消失兩年有多 :haha: W1_-W(R#k)k2[J
言下之意........andy 兄豈非撞邪撞足兩年 :eek: :lol: