[quote]原帖由 [i]e_e[/i] 於 2008-8-19 02:19 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2825237&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]OJz,JX|H^~3YH
m*cH"m5I'`?o
拿拿拿 , 叫左你唔好煸動反ef人士發聲架拉 , 你仲唔聽話???!!:dev: [/quote]
eg}bV-m/m
我又何德何能呢?
是Q但啦,總之今日吹完我會再度保守緘默。
[quote]原帖由 [i]e_e[/i] 於 2008-8-19 02:19 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2825237&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
)Qh%a'~k-k8v
拿拿拿 , 叫左你唔好煸動反ef人士發聲架拉 , 你仲唔聽話???!!:dev: [/quote])dz!e!]+x]0GM{
WC5B0[0Y9Ui
咁我夠成日同你講野.....:haha: :haha: :haha: :D :D :D c6Az a&z
sx-H-Q?:\(z
8Ai(d-k]{
話時話我都好耐好耐冇同你真真正正吹水......I]&ECl"S
FGO#Bw/?3N
今晚都係唔得...要訓...... @J'w*pN$`,\
再見兩位.....
[quote]原帖由 [i]feuosma[/i] 於 2008-8-19 02:22 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2825245&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
r|:o&m2C2i)t5Y
;A`G0^\]
|
咁我夠成日同你講野.....:haha: :haha: :haha: :D :D :D O^0AV7DUP A?T
wEB!b
i)OlI
話時話我都好耐好耐冇同你真真正正吹水......Yt;x2j&G:c4^n
今晚都係唔得...要訓...... u
[)a[3rtd)v8BL
/if2m(E&?L*W9B
a/}4R.i
再見兩位..... [/quote]
好好上路,唔送了。:dev:
甘仔,我都閃了,後會有期。
D$fZM;y N@
少我一個,ENTFUN就會更和平。:dev:
[quote]原帖由 [i]andyho[/i] 於 2008-8-19 02:24 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2825252&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]