娛樂滿紛 26FUN's Archiver

cgdmzlam 發表於 2008-8-15 07:23 AM

E FUN 大躍進

原原本本只是一個貼明星相的地方 N7Q0t5C L Y.}9F}
:\2m(xs1_ K
經多年來的變遷
UHZN8NM@
6aMwhew9{+Q 現已成為多範的論壇U.giD _&SK8{

1O eV5l1o U :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
H C-Vl5de+?+Z
+G{T(P\v 還是舊的好~

Lee3 發表於 2008-8-15 08:30 AM

大躍進...不是失敗的案例嗎?
;xarJ5J 難道您認爲現在的討論區不好?

cgdmzlam 發表於 2008-8-15 02:49 PM

[quote]原帖由 [i]Lee3[/i] 於 2008-8-15 08:30 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2819112&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
0s dp.?qW 大躍進...不是失敗的案例嗎?
}0{m,[g7n 難道您認爲現在的討論區不好? [/quote]
.ve8wu+HAf&c
ty O4a#K 以前上開既人都係同一類人"e2Zs@p6_G

fSj!K Sf 依嫁好似多左唔同類型既人
k$E+C%v8P.N i+S!z
7Y/ss h;_#WK 人品雜左姐^^~~~~~冇野既

solonely 發表於 2008-8-15 05:40 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

cgdmzlam 發表於 2008-8-15 07:03 PM

[quote]原帖由 [i]solonely[/i] 於 2008-8-15 05:40 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2819722&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]f I5aCo
:naughty: :naughty: 人多左唔緊要~~最緊要'以和為貴' [/quote]Pv4o;f$qp l(iAlc

KsBnbr!B3yh 都岩既
;E7Gr \Q !g*[\*x$dn
不過多左令女上呢個網
(v)\U0if9` A$r#\E:yW Ri!D/Q
久不久post 佢地既令照就更家好啦~哈哈~~~~~
JIS z/|6]D aTl4FB)^5m ~
ebZ S2JZ?b&TN r"t
係咪咁話先^^

ktwu2007 發表於 2008-8-17 02:36 AM

[quote]原帖由 [i]cgdmzlam[/i] 於 2008-8-15 07:03 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2819799&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
`rK"d&GH9r$^ f#{/cO"ZU{
5I2h.wg1Xq
都岩既
\vh)^-TN3l#K
%LuW8l!{ 不過多左令女上呢個網
JB;y4q HC
(a3U V(xT+pJ2h0r_\ 久不久post 佢地既令照就更家好啦~哈哈~~~~~
.p n3B8N c0s,b M'uG J)U *E:Z^4T8Y8kW4h e
2GVvdsC LNDH
係咪咁話先^^ [/quote]8k Z'YIcS]
"D2d/|8q0l
你意思是希望新增一個自貼區, 比d 人自貼, 其實都不錯:yy03:

ckyckk 發表於 2008-8-17 03:40 AM

[quote]原帖由 [i]ktwu2007[/i] 於 2008-8-17 02:36 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2822338&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] p1bC ^&q c5d

@)z L[c{ n2q
NoN^4KX+X J 你意思是希望新增一個自貼區, 比d 人自貼, 其實都不錯:yy03: [/quote]g)P$NTW^Or9d1F

N9Z6bAI qk 你自貼幾張出黎做 sample 睇睇反應先 :yy05:
i:tt3^? }]Q+U5^ 2@y)dC)po
加爆你分又點話 :yy02:
z&@,m~G*A5H3Zl yKU,W1i#^
[[i] 本帖最後由 ckyckk 於 2008-8-17 03:41 AM 編輯 [/i]]

Lee3 發表於 2008-8-17 04:03 AM

[quote]原帖由 [i]cgdmzlam[/i] 於 2008-8-15 02:49 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2819491&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]8n BP;KJ!Vhv2ny
D%tx Y K

1a6n&ez'd+\i|7W i 以前上開既人都係同一類人d:a!_)l r#D+j

0Y*il#eV 依嫁好似多左唔同類型既人
F.x6C1F aT
.rc.R @*^5QO$WG 人品雜左姐^^~~~~~冇野既 [/quote]o&i,l"Oecv x!p
a~!S#x$w\+kHC
雜左還是豐富了?A;I4_1ka
人流多了,可以帶來的東西也同樣多了。

cgdmzlam 發表於 2008-8-17 02:42 PM

[quote]原帖由 [i]Lee3[/i] 於 2008-8-17 04:03 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2822386&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
.^Y;J `K7i1p:mV
w.}@%Z1q v^ (R3i r%jd$Hq!f-b
雜左還是豐富了?N&{A7a/Fzc{V
人流多了,可以帶來的東西也同樣多了。 [/quote])]*|av E?
_|p~W PJ(A
豐富講唔上
o d0v&v%R;eUTG5T Y0q 始終都係好新
.HL.w;U'lQ w.XY|YyO
所以每一個唔同區域都唔算多postg m2C,k6o B)x j1g
V8@{qL)NEu'@j
人流雜左就係真既E0tGVw cur-R
`4\sQ*P;i1]:g$y
因為以前我地黎得呢度既人都係睇下名星姊仔既相啊~等等嫁嘛^^:naughty:

Lee3 發表於 2008-8-17 02:58 PM

[quote]原帖由 [i]cgdmzlam[/i] 於 2008-8-17 02:42 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2822670&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]'d#zv |8h+t1vJ
0X6eqH@+~M

rlXo t 豐富講唔上ZjxO-VOXNV'?
始終都係好新LLivk
&H*r*_gQCW
所以每一個唔同區域都唔算多postP'j2`?:Wxv5b
Y ?&q5z,I+R,V
人流雜左就係真既E"xzz LX |1m
Uy'|5IFn
因為以前我地黎得呢度既人都係睇下名星姊仔既相啊~等等嫁嘛^^:naughty: ... [/quote]
EZ"Iqzm*w6t
$khySJ1Or 其實在改版前,政版是很活躍的,只不過改版后,需要一段適應期,因爲積分系統改變了,版主人手又有調動。最早期的時候,這裡只有cd-rom,這不是一個好的論壇,那只是一個轉載別人相片的一個網站,現在是多元化了,有些人喜歡打球,有些人喜歡談戀愛,他們有他們各自的地域,如果閣下是喜歡娛樂的,有aio,那裏還是一樣照片和明星討論,只不過其它的區域是服務其他會員的需求和興趣,而不是您所說的“人流雜“。

e_e 發表於 2008-8-17 03:40 PM

[quote]原帖由 [i]Lee3[/i] 於 2008-8-15 08:30 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2819112&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
e WQHz6UUU 大躍進...不是失敗的案例嗎?
m@P+i!K"MDQ 難道您認爲現在的討論區不好? [/quote]
!ArM:jN"s^Wo"y@G 小人反而因為咁 , 覺得 "大躍進" 一詞用得好好~~:dev:

andyho 發表於 2008-8-17 05:46 PM

在商業社會中,能否稱得上"大躍進"全視乎業績吧?7]3\S!J$Q Q/I
entfun經過幾年的發展,討論區的種類確增多了,
h6F/k#a2Fi5w$?&URM 但是否像香港某些網上討論區一樣,版頭banner有廣告,
M8lK1n/zU5~'tb n 而且forum中每隔十行八行就有一行是廣告?
U$`Q2EgH-w.w
#j$k2|Sn@$z1~9E4s 自己跟自己比,可說有進步,但跟整行來比的話恐怕就......

sfxc0000 發表於 2008-8-18 05:12 AM

[quote]原帖由 [i]andyho[/i] 於 2008-8-17 05:46 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2822778&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]'?)v9Gd7l%l(M)fvw
在商業社會中,能否稱得上"大躍進"全視乎業績吧?o*g;SPO0F3f8W
entfun經過幾年的發展,討論區的種類確增多了,.G w(m.s0d.ZX
但是否像香港某些網上討論區一樣,版頭banner有廣告,6Xi2a }J,[^y.v
而且forum中每隔十行八行就有一行是廣告?
k4Y-[&oD:YgL V
*^w+W.{F{ 自己跟自己比,可說有進步,但跟整行 ... [/quote]
qmN3De-d
:nTg7^I/z0t B*n 作為會員其實我一 d 都唔鍾意太多廣告X:Q9t%uf
成咋廣告閃下閃下眼都花埋REkx1e;SLN
有 d 仲衰到不停彈出黎/^cwfr
十行八行就有一行是廣告就更討厭
GSG(Jz:A] 令到版面主題收窄更添淩亂
&FSj'nE)\$V6`h+e 相信大部份版友心態都同我一樣7e;T Y3j2K?
+M]f7EB4R%W }\"x-|
況且 admin 要搵廣告根本唔難H l(g PD
將 26 fun 同舊 Entfun 一分為二只係 admin 想讓大家於一個全無商業性質空間下可以更暢所欲言
r3kj{(p$J(g:_ 希望大家唔好亂估一通,諗錯隔離F'qX\^.QW
白白浪費 admin 對版友一番苦心
;fDi9K%A%| Rl1}vpS
[[i] 本帖最後由 sfxc0000 於 2008-8-18 05:14 AM 編輯 [/i]]

sfxc0000 發表於 2008-8-18 05:17 AM

[quote]原帖由 [i]cgdmzlam[/i] 於 2008-8-17 02:42 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2822670&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
tG1a~/R v2W
W6WJqXD!A4P #P(y-|]j)M
豐富講唔上
'KGc-K2k|/~ 始終都係好新5D:qbT&L$iUv
&M] ?6q3D9hn|f
所以每一個唔同區域都唔算多post~~(j9l-\c
KVV!i#Uv
人流雜左就係真既
L8je1|-M'q%BSW B+_-wE,w
因為以前我地黎得呢度既人都係睇下名星姊仔既相啊~等等嫁嘛^^:naughty: ... [/quote]
eB:h*E8lOS!X `!Z#c(n~A:z9b ]L:LM
齋睇有咩樂趣架 :lol: ,mkA&N{}8\BtE
多 d 瓣數多 d 討論先過癮架嘛 :naughty:

sfxc0000 發表於 2008-8-18 05:30 AM

[quote]原帖由 [i]e_e[/i] 於 2008-8-17 03:40 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2822701&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
a!DN-JhT)p.~,]
,J-y-h!]rn-N2@ 小人反而因為咁 , 覺得 "大躍進" 一詞用得好好~~:dev: [/quote]
Tw"@$L6w-]r2KN+J1O ^ e dK#Dhy5QOs
幾時輪到你 d 甘文黎個"大躍進"呀 :naughty: 8sE"w#BrWgY
zli0Kp7~Js)f
近年 d 文質數好參差 :(
].rW!Q0~1\Y*LweT 支持度同可觀性都有走下坡芻勢喎 :o
9|BgU/n \ \ LG$m.P8?2Tz.i
搞到我地班長期擁戴者睇得到喉唔到肺
e[2juqP.q3XB? 睇完真係媽媽有聲 :dev:

andyho 發表於 2008-8-18 01:50 PM

[quote]原帖由 [i]sfxc0000[/i] 於 2008-8-18 05:12 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2823710&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]B,WY4CX9v
T n!Pj^g*l
nx4T|4gLq.x L
作為會員其實我一 d 都唔鍾意太多廣告
waX4mh!w 成咋廣告閃下閃下眼都花埋
U9pMx`-L6Lj 有 d 仲衰到不停彈出黎
6l9E2Cg| M_3s 十行八行就有一行是廣告就更討厭(rDw)X qX+w o!b t
令到版面主題收窄更添淩亂
jM pNE2w#a7A 相信大部份版友心態都同我一樣
Xd#IIr6Xl o7as ^@6BQ t:c]
況且 admin 要搵廣告根本唔難(VW {fSv)b)X9z
... [/quote]D+Y ]9fby2H1j.^ C

*Ei\ TH)~)c 聽完版主你咁講,我懷疑自己七月節撞邪,$Q5iO#V&sV#Q0B
因我曾在entfun內見過徵求廣告的告示,
.\.L7zw{L \m 大意是:「全港最hit娛樂網站,人流多,效果好,
$ey@:Uu 有意請聯絡我們所屬的廣告中介人。」Q5@Y7q\sW6mk
那一定係我眼花,希望快d過左個農曆七月。:haha:

e_e 發表於 2008-8-19 01:22 AM

[quote]原帖由 [i]sfxc0000[/i] 於 2008-8-18 05:30 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2823712&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]-e.f Yz,r?

ad'I PCW Ac^i 6Q cdi@ Y
幾時輪到你 d 甘文黎個"大躍進"呀 :naughty: %FO/MfM]

!],V7o]:J#j6\Z? 近年 d 文質數好參差 :( A~4T+}2U@9g7B
支持度同可觀性都有走下坡芻勢喎 :o 6n$G@!?2p!|
s'FIf'd y6|t
搞到我地班長期擁戴者睇得到喉唔到肺
}4kb*iRz.c'c/J/~ 睇完真係媽媽有聲 :dev: ... [/quote]
YIc'u Gb 我只會出多兩篇 , 跟住就下台三躹恭 , sa u la la~~:dev:

andyho 發表於 2008-8-19 01:30 AM

[quote]原帖由 [i]e_e[/i] 於 2008-8-19 01:22 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2825087&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
}(ot-uT}'e
:]Fn-v&Z&p 我只會出多兩篇 , 跟住就下台三躹恭 , sa u la la~~:dev: [/quote]
4sr%Xq^:K t1BXF3K
TN.a$sQ9j 喂,有幾件事想同你吹下。

e_e 發表於 2008-8-19 01:37 AM

[quote]原帖由 [i]andyho[/i] 於 2008-8-19 01:30 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2825113&ptid=188522][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
2L7l$AU'?{ $a&R!lP0C-S/T$`4g.P

?3o(yWh$|I dr 喂,有幾件事想同你吹下。 [/quote]l je$g6qp0l
ok , 請說~~

andyho 發表於 2008-8-19 01:38 AM

第一單就係版友QuiGonJinn,
*A6{v/s"t(x%x^)_ x` 你知那件事啦,你好似有私下聯絡佢的,
$kXyk6L 代我講句唔好意思,畢竟單野同我有關。

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.