娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 想問問,香港有那度好遊玩?
oz2
發表於 2008-8-18 06:43 PM
想問問,香港有那度好遊玩?
今天同老闆請了3天假,打算同阿媽在香港遊玩散散心
6@S O(_h+p/E5WwWn
KuL'a,kQR
但本人真慚愧,住了香港有20年以上,都唔知香港有那些地方好遊玩